Umiejętności
Analiza biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Negocjacje
Shopper Marketing
Trade Marketing
Category Management
Shopper & Consumer Insights
sales manager & business development manager
Shopper Understanding
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Key Account Manager (e-commerce)
- Współpraca z Kontrahentami i Vendorami (m.in. WP, mBank, BZWBK, Groupon, Allegro, Payback)
- Afiliacja (komunikacja na stronach zewnętrznych- bannery, mailing, vechat, retargeting, SEM, FB)
- Analiza i optymalizacja procesów afiliacyjnych,
- Prowadzenie projektów e-commerce- business development
- Afiliacja (komunikacja na stronach zewnętrznych- bannery, mailing, vechat, retargeting, SEM, FB)
- Analiza i optymalizacja procesów afiliacyjnych,
- Prowadzenie projektów e-commerce- business development
Senior Key Account Manager (Dysrtybutor + współpracujące z nim Sieci Handlowe FMCG)
Współpraca i rozwój kategorii prepaid z ogólnopolskim dystrybutorem (Euronet- e-pay) oraz jego klientami Sieciowymi (Tesco, Lukoil, BP, Statoil, Kauflad, Eurokiosk):
- realizacja planów i rozwój sprzedaży u Klientów FMCG,
- negocjacje na różnych szczeblach decyzyjnych z lokalnymi i międzynarodowymi strukturami, listowanie produktów, budowa promo planów,
- zarządzanie budżetem wsparcia,
- wspólnie z klientem (dystrybutorem) wsparcie kategorii w kanałach tradycyjnych,
- opracowanie strategii wsparcia kategorii u klientów,
- wypracowanie kształtu, negocjacje oraz wprowadzenie projektów Zarządzania Kategorią (CatMan) u kluczowych klientów sieciowych,
- wdrażanie działań wspierających oraz ekspozycyjnych u klientów,
- ciągła analiza performance u klientów
- realizacja planów i rozwój sprzedaży u Klientów FMCG,
- negocjacje na różnych szczeblach decyzyjnych z lokalnymi i międzynarodowymi strukturami, listowanie produktów, budowa promo planów,
- zarządzanie budżetem wsparcia,
- wspólnie z klientem (dystrybutorem) wsparcie kategorii w kanałach tradycyjnych,
- opracowanie strategii wsparcia kategorii u klientów,
- wypracowanie kształtu, negocjacje oraz wprowadzenie projektów Zarządzania Kategorią (CatMan) u kluczowych klientów sieciowych,
- wdrażanie działań wspierających oraz ekspozycyjnych u klientów,
- ciągła analiza performance u klientów
Category Development Manager (w sprzedaży)
Opracowywanie i wdrażanie strategii wsparcia rynków Tradycyjnych i Nowoczesnych poprzez:
- wyszukiwanie szans biznesowych i innowacyjnych narzędzi biznesowych (np. wykreowanie pomysłu nowego startera łączącego cros biznesowo funkcjonalności, "zarażenie" pomysłem organizacji oraz finalne wprowadzenie produktu na rynek)
- prowadzenie cyklów promocyjnych (stworzenie narzędzi oraz ich wprowadzenie i egzekucja realizacji założeń cyklu)
- wsparcie dla sprzedaży (np. projekty CatMan),
- wyszukiwanie szans biznesowych i innowacyjnych narzędzi biznesowych (np. wykreowanie pomysłu nowego startera łączącego cros biznesowo funkcjonalności, "zarażenie" pomysłem organizacji oraz finalne wprowadzenie produktu na rynek)
- prowadzenie cyklów promocyjnych (stworzenie narzędzi oraz ich wprowadzenie i egzekucja realizacji założeń cyklu)
- wsparcie dla sprzedaży (np. projekty CatMan),
Senior Key Account Manager (Sieci Handlowe FMCG)
Współpraca i rozwój kategorii prepaid z klientami Sieciowymi (Tesco, Auchan, Lukoil, BP):
- realizacja planów i rozwój sprzedaży u Klientów,
- negocjacje na różnych szczeblach decyzyjnych,
- opracowanie strategii wsparcia kategorii u klientów,
- wdrażanie działań wspierających oraz ekspozycyjnych u klientów,
- ciągła analiza performance u klientów w celu wspólnego reagowania na sytuację rynkową.
- realizacja planów i rozwój sprzedaży u Klientów,
- negocjacje na różnych szczeblach decyzyjnych,
- opracowanie strategii wsparcia kategorii u klientów,
- wdrażanie działań wspierających oraz ekspozycyjnych u klientów,
- ciągła analiza performance u klientów w celu wspólnego reagowania na sytuację rynkową.
Kierownik ds. Zarządzania Kategorią
- Projekty klienckie z zakresu Category Managementu w kategorii Pre-pay,
- Analizy danych zewnętrznych i wewnętrznych dla kategorii,
- Szkolenia dla fieldowych sił sprzedaży,
- Strategia produktowa i merchendisingowa dla wszystkich kanałow sprzedaży,
- Wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu argumentacji klienckiej,
- Zarządzanie zespołem.
- Analizy danych zewnętrznych i wewnętrznych dla kategorii,
- Szkolenia dla fieldowych sił sprzedaży,
- Strategia produktowa i merchendisingowa dla wszystkich kanałow sprzedaży,
- Wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu argumentacji klienckiej,
- Zarządzanie zespołem.
Szkolenia i kursy
- e-commerce- DIMAQ
-Psychologia biznesu,
-Akademia KAM,
-Komunikacja w businessie,
-NLP,
-Psychologia biznesu,
-Akademia KAM,
-Komunikacja w businessie,
-NLP,
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zainteresowania
- rozwój osobisty,
- rower, :)
- zdrowy styl życia
- it i technologia,
- dobra lektura...
- rower, :)
- zdrowy styl życia
- it i technologia,
- dobra lektura...
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
FM Mobile
Nowa telefonia komórkowa w Polsce. Połączenie najnowszych rozwiązań technologicznych z możliwościami zarabiania. FM Mobile działa systemie MLM, czyli zarabiasz na tym, że Twoi znajomi rozmawiają :o)