Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Informatyk
Obsługa informatyczna Hachette Filipacchi Polska Sp.z o.o.:
-administracja serwerem Mac OSX Server
-zarządzanie stacjami roboczymi Mac OSX
-pomoc w rozwiązywaniu wszelakich problemów użytkowników w zakresie użytkowania systemu Mac OSX oraz zestawie aplikacji Adobe Creative Suite w wersji 2 oraz 3
-administracja serwerem Mac OSX Server
-zarządzanie stacjami roboczymi Mac OSX
-pomoc w rozwiązywaniu wszelakich problemów użytkowników w zakresie użytkowania systemu Mac OSX oraz zestawie aplikacji Adobe Creative Suite w wersji 2 oraz 3
Młodszy Administrator IT
- administracja,instalacja, konfiguracja routerów dostępowych oraz modemów klienckich w CH Wola Park oraz Mokotów Buiseness Park (dla lokacji MBP zaprojektowanie oraz implementacja infrastruktury IT dla biura oraz sieci dostępowej dla klientów )
- utrzymanie infrastrukury IT
- obsluga awarii połączeń i urządzeń sieciowych
- obsługa awarii linii telefonicznych (POTS oraz ISDN)
- instalatorstwo sieciowe oraz telekomunikacyjne
- helpdesk dla klientów
- utrzymanie infrastrukury IT
- obsluga awarii połączeń i urządzeń sieciowych
- obsługa awarii linii telefonicznych (POTS oraz ISDN)
- instalatorstwo sieciowe oraz telekomunikacyjne
- helpdesk dla klientów
Szkolenia i kursy
HiPath 3000 Basic Course for Service
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center.
Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?