Łukasz Medwid

Koordynator Centrum Obsługi Klienta Biznesowego, VECTRA S.A.
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Umiejętności zarządzania Microsoft Office obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych znajomość technik sprzedaży windykacja i monitorowanie należności Prawo telekomunikacyjne

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

VECTRA S.A.
Koordynator Centrum Obsługi Klienta Biznesowego
Zarządzanie zespołem, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem CallCenter, realizacja procesu windykacji klientów, raportowanie wyników i działań zespołu, nadzór nad procesem obsługi korespondencji i reklamacji, prowadzenie szkoleń oraz rekrutacji.
VECTRA S.A.
Opiekun Klienta Biznesowego
Zawieranie umów na świadczenie usług, realizacja procesu sprzedaży, utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami firmy, obsługa korespondencji oraz rozpatrywanie reklamacji, wstawianie dokumentów finansowych w tym FV, windykacja należności, telefoniczna obsługa zgłoszeń klientów, udzielanie pomocy technicznej.
VECTRA S.A.
Konsultant Centrum Telemarketingu
Telefoniczna obsługa klientów firmy, udzielanie informacji o aktualnej ofercie handlowej oraz zawieranie umów na świadczenie usług.
Orange Polska S.A.
Konsultant ds sprzedaży
Telefoniczna obsługa klientów firmy, udzielanie informacji o aktualnej ofercie handlowej oraz zawieranie umów na świadczenie usług.

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą