Łukasz Marzec

Handlowiec, Wdrożeniowiec, CRM, ITCube CRM, Emperia, Eldorado, Tradis, ITCube Software
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Prezentacje dla Klienta Prowadzenie spotkań Prawo jazdy kat B podstawy HTML Prowadzenie prezentacji Analiza wymagań klienta rozmowy handlowe Tworzenie ofert handlowych Podstawy Linuxa Korespondencja handlowa prowadzenie rozmów telefonicznych, nawiązywanie kontaktów, Korespondencja z klientami Telekonferencje Odwzorowanie wymagań w systemie Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami Znajomość zaawansowanych funkcji systemów MS Windows

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

ITCube Software Sp. j.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Sprzedaż oprogramowania ITCube CRM. Prezentacje osobiste i zdalne. Obsługa klienta poprzez e-mail oraz telefon. Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o wymagania klienta i możliwości oprogramowania. Odwzorowanie wymagań klienta podczas prezentacji oraz w ramach prowadzonej korespondencji i rozmów telefonicznych.
Eldorado S.A.
Koordynator Regionalny
Na swoim stanowisku pracy byłem odpowiedzialny za wdrażanie projektu eHurtownia wśród klientów, oraz racjonalną gospodarkę sprzętem komputerowym. Do moich obowiązków należały również negocjacje i podpisywanie umów marketingowych oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji. Dodatkowym obowiązkiem była praktyczna integracja oprogramowania sprzedażowego typu: Pcmarket7, eXpedient, Kcfirma, Smallbusiness itp. z systemem elektronicznej sprzedaży eHurtownia.

Szkolenia i kursy

• Podstawowe Techniki Sprzedaży w 2003r. (BATNA Training dla Eldorado Sp. z o.o.)
• Psychologia kontaktu z klientem i techniki sprzedaży w 2001r. (Nationale-Nederlanden Polska S.A.)
• Finał Turnieju Wiedzy i Umiejętności Handlowo Menedżerskich w 1998r.

Edukacja

Logo
Wydział Zarządzania - informatyka ekonomiczna, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Informatyka, majsterkowanie.

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Sklep internetowy
Sklep internetowy
Sprzedajemy wszystko i kupujemy wszystko.. Co można sprzedać i kupić w sieci jak? gdzie? po co i dlaczego?