Umiejętności
Prezentacje dla Klienta
Prowadzenie spotkań
Prawo jazdy kat B
podstawy HTML
Prowadzenie prezentacji
Analiza wymagań klienta
rozmowy handlowe
Tworzenie ofert handlowych
Podstawy Linuxa
Korespondencja handlowa
prowadzenie rozmów telefonicznych, nawiązywanie kontaktów,
Korespondencja z klientami
Telekonferencje
Odwzorowanie wymagań w systemie
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami
Znajomość zaawansowanych funkcji systemów MS Windows
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![ITCube Software Sp. j.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Sprzedaż oprogramowania ITCube CRM. Prezentacje osobiste i zdalne. Obsługa klienta poprzez e-mail oraz telefon. Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o wymagania klienta i możliwości oprogramowania. Odwzorowanie wymagań klienta podczas prezentacji oraz w ramach prowadzonej korespondencji i rozmów telefonicznych.
![Eldorado S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F090%2Ffirm_6746_f83ace_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Koordynator Regionalny
Na swoim stanowisku pracy byłem odpowiedzialny za wdrażanie projektu eHurtownia wśród klientów, oraz racjonalną gospodarkę sprzętem komputerowym. Do moich obowiązków należały również negocjacje i podpisywanie umów marketingowych oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji. Dodatkowym obowiązkiem była praktyczna integracja oprogramowania sprzedażowego typu: Pcmarket7, eXpedient, Kcfirma, Smallbusiness itp. z systemem elektronicznej sprzedaży eHurtownia.
Szkolenia i kursy
• Podstawowe Techniki Sprzedaży w 2003r. (BATNA Training dla Eldorado Sp. z o.o.)
• Psychologia kontaktu z klientem i techniki sprzedaży w 2001r. (Nationale-Nederlanden Polska S.A.)
• Finał Turnieju Wiedzy i Umiejętności Handlowo Menedżerskich w 1998r.
• Psychologia kontaktu z klientem i techniki sprzedaży w 2001r. (Nationale-Nederlanden Polska S.A.)
• Finał Turnieju Wiedzy i Umiejętności Handlowo Menedżerskich w 1998r.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Informatyka, majsterkowanie.
Grupy
![UEK](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_86176_e26dde_tiny.jpg)
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
![CRM](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_364_7cd2be_tiny.jpg)
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
![Sklep internetowy](http://static.goldenline.pl/group_logo/003/group_323_3cc204_tiny.jpg)
Sklep internetowy
Sprzedajemy wszystko i kupujemy wszystko..
Co można sprzedać i kupić w sieci jak? gdzie? po co i dlaczego?