Łukasz Margas

Łukasz Margas

Dyrektor Handlowy w ESO Nowogard
Goleniów, zachodniopomorskie

Umiejętności

Negocjacje zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Analiza biznesowa Zarządzanie Sprzedażą Rozwój produktu Pozyskiwanie nowych klientów Analiza rynku i konkurencji Organizowanie eventów Sprzedaż B2B, Negocjacje, Planowanie,Szkolenia Produktowe i sprzedażowe. motywowanie i rozwój pracowników sprzedaż detaliczna i hurtowa

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Handlowy
Hurtownia artykułów kosmetycznych ESO
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym;
- Odpowiedzialność za realizację strategii sprzedażowej oraz założonych planów sprzedaży;
-Negocjacje warunków handlowych, analiza rynku, monitoring konkurencji;
-Budowanie dobrego wizerunku Firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;
- Koordynowanie i realizacja zamówień kluczowych klientów Firmy;
- Przygotowanie i wdrażanie planu sprzedaży
- Ustalanie polityki cenowej;
-Ustalanie polityki rabatowej;
- Trade Marketing;
- Coaching zespołu sprzedażowego;
-zarządzanie sklepem internetowym & stroną www firmy
- Współpraca z lokalną prasą, działania ATL/BTL na lokalnym rynku;
- Współpraca z agencją interaktywną w celu efektywnej sprzedaży produktów firmy w internecie, pozycjonowania strony, optymalizowania kampanii marketingowych w ramach budżetu marketingowego;

-
Logo
specjalista ds. PR
NAFA Polska Sp. z.o.o.
- tłumaczenie kontentu strony www firmy z języka angielskiego na język polski
-reprezentowanie firmy na targach, zjazdach związkowych, galach, etc.
-przygotowywanie artykułów prasowych
-zakup reklam w prasie lokalnej i branżowej
- współpraca z grafikiem (przygotowywanie katalogów, broszur, etc.)
-przygotowywanie prezentacji multimedialnych dla hodowców zwierząt futerkowych
Cogito sp.z o.o.
Właściciel
Szeroko rozumiane usługi marketingowe dla firm, gł. z woj. Zachodniopomorskiego - B2B

PR
Social media
strony www (content)
artykuły sponsorowane na zamówienie
Carlsberg Polska
Specjalista ds. marketingu
wspieranie działań ATL i BTL związanych z promocją marek regionalnych z portfela Carlsberg Polska: marki Bosman, Piast oraz ogólnopolskiej marki Książ
- przygotowanie analiz i zestawień dotyczących rynku
- przygotowanie cyklicznych materiałów promocyjnych
- wsparcie projektowe dla kanału HORECA oraz event marketingu
- działania z zakresu PR
- koordynowanie aktywności brandów w internecie (social media)
- prowadzenie profilu marek Bosman & Piast na portalach społecznościowych
Carlsberg Polska
stażysta w dziale marketingu
wspieranie działań ATL i BTL związanych z promocją marki na poziomie regionalnym- Marka Bosman
- przygotowanie analiz i zestawień dotyczących rynku
- przygotowanie cyklicznych materiałów promocyjnych
-
Logo
Praktyka w dziale marketingu
Unity Line Sp. z o.o.

Szkolenia i kursy

"Psychologiczne podstawy zachowań konsumenckich" - 2011r.

Masterclass: Great Brand Positioning - 2010r.

-W poszukiwaniu insightów konsumenckich - Millward Brown - 2010r.

-Nielsen Metodology Training 2010r.
-Nielsen Software Training 2010r.
-Nielsen Hierarchy Database Training 2010r.


Teichert & Partners
Szkolenie w zakresie profesjonalnej obsługi klienta 2009r.

Szczecińskie Centrum Przedsiębiorczości 2009r.

ABC przedsiębiorczości, cykl szkoleń poświęconych otworzeniu i prowadzeniu działalności gospodarczej

Edukacja

Logo
Studia menedżerskie z modułem zarządzania sprzedażą, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Europeistyka (integracja bałtycka), magisterskie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Europeistyka (administracja europejska), licencjackie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Podróże, film, książka, historia II wojny światowej, piłka nożna

Organizacje

UNICEF POLSKA Wolontariusz
Prezes koła Naukowego „Europeista”, Członek Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Humanistycznego, Członek Rady Wydziału Humanistycznego, Członek Rady Instytutu Politologii i Europeistyki Uniwersytetu Szczecińskiego, Członek Kolegium Elektorów Wydziału Humanistycznego. Współorganizator Juwenaliów 2008r

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Family Guy
Family Guy
Pierwsze nieoficjalne GoldenLine'owe zrzeszenie fanów serialu Family Guy. # Tylko dla ludzi z uzupełnionymi profilami.
Historia wojskowości Rzeczypospoitej
Historia wojskowości Rzeczypospoitej
Tym, co czyni okres istnienia Rzeczypospolitej, tak wspaniałym i wciąż żywym w świadomości narodowej Polaków, są dzieje polskiego oręża. Niebagatelny wpływ na ten stan miała i wciąż ma proza Henryka
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
Podróż i już
Podróż i już
Podróże które nas oświecają, przesycają, dopełaniają. Dzięki nim wzbogacamy nasz punkt widzenia i kształtujemy charakter.
Pogoń Szczecin
Pogoń Szczecin
Grupa kibiców oraz sympatyków szczecińskiej Pogoni.
Real Madryt
Real Madryt
Real Madryt
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Szczecin
Szczecin
Szczecin (łac. Sedinum lub Stetinum, niem. Stettin) – miasto na prawach powiatu, stolica i największe miasto województwa zachodniopomorskiego.
Tatry miłośnicy gór
Tatry miłośnicy gór
hej:) witam wszystkich :) jeśli ktoś kocha góry tak jak ja je pokochałam zapraszam do dyskusji, może jakiś wspólnych wypadów czas pokaże.. można tu napisać jeśli ktoś chce wyjechać a nie ma zbytnio z