Łukasz Majek

General Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Testy akceptacyjne Corel Photopaint ISTQB Certified JIRA Zarządzanie relacjami z klientem Administracja sieci Prezentacje handlowe Selenium SQL Azure Automatyzacja testów Test Case'y VoIP Usługi internetowe HP Quality Center Zarządzanie IT Prince2 Foundation Certyfikat ITIL v3 HP ALM

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Test Manager
* KOORDYNACJA TESTÓW – nadzór nad właściwą i terminową realizacją zadań i celów, utrzymywanie relacji z dostawcami i interesariuszami, koordynowanie prac między zespołami w różnych lokalizacjach;
Logo
Release Manager, Test Manager
Nest Bank
* ZARZĄDZANIE WDROŻENIAMI OPROGRAMOWANIA – utrzymywanie harmonogramu wydań dla wszystkich usług podstawowych w tym systemów bankowości internetowej i mobilnej oraz głównego systemu bankowego; prowadzenie i koordynowanie działań związanych z Go-Live w tym z realizacją planu wdrożeń i list kontrolnych;
* ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – koordynacja zawartości wydań i zasobów w odniesieniu do zamówionych usług, zgłoszeń serwisowych, aplikacji dostawców lub aktualizacji systemów operacyjnych;
* KOORDYNACJA TESTÓW – nadzór nad właściwą i terminową realizacją zadań i celów, utrzymywanie relacji z dostawcami i interesariuszami, koordynowanie prac między zespołami w różnych lokalizacjach;
* ROZWÓJ – poszukiwanie, analiza i implementacja nowych metodologii i technologii na potrzeby rozwoju, bieżącej działalności operacyjnej i zarządzania konfiguracją;
ArcaBit Sp. z o.o.
Dyrektor Działu Testów i Wsparcia Technicznego
* STWORZENIE I ZARZĄDZANIE DZIAŁEM TESTÓW I WSPARCIA TECHNICZNEGO – nadzór nad właściwą
i terminową realizacją zadań i celów, koordynowanie współpracy z działem produkcji oprogramowania;
* ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ROZWOJU I WDRAŻANIA OPROGRAMOWANIA - identyfikacja potrzeb klientów, tworzenie i nadzór nad harmonogramem prac, zarządzanie budżetem projektów, m.in.:
­ dostosowanie i dostarczenie oprogramowania dla placówek edukacyjnych (projekt realizowany we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej i partnerami);
­ dostarczenie oprogramowania, przygotowanie i zarządzanie portalem bezpieczenstwo.onet.pl (projekt realizowany we współpracy z Onet.pl S.A.)
* PRZYGOTOWANIE I SYSTEMATYZACJA PROCEDUR oraz dokumentacji wewnętrznej funkcjonującej
w ramach podległych struktur;
* WSPÓŁPRACA Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI – analiza potrzeb i oczekiwań klientów, negocjowanie warunków współpracy, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, koordynacja przepływu informacji i danych pomiędzy działem rozwoju oprogramowania, testów a klientem;
* ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM (do 20 osób) – rekrutacja, nadzór nad procesem adaptacji, planowanie pracy, delegowanie zadań, nadzór nad efektywną realizacją, szkolenia, coaching.
* SZKOLENIA – prowadzenie wykładów i warsztatów technicznych z zakresu bezpieczeństwa komputerowego oraz szkoleń produktowych.
MKS sp. z o. o.
helpdesk, tester oprogramowania
Główny tester oprogramowania produkowanego przez firmę
na wszystkich platformach operacyjnych

Wsparcie techniczne dla oprogramowania produkowanego przez firmę

Edukacja

Logo
Zastosowanie informatyki w biznesie - Praca magisterska: "Oprogramowanie złośliwe", magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Grupy

CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
IT Warszawa
IT Warszawa
Grupa dla osób związanych z branżą IT w Warszawie i nie tylko
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.