Umiejętności
Testy akceptacyjne
Corel Photopaint
ISTQB Certified
JIRA
Zarządzanie relacjami z klientem
Administracja sieci
Prezentacje handlowe
Selenium
SQL Azure
Automatyzacja testów
Test Case'y
VoIP
Usługi internetowe
HP Quality Center
Zarządzanie IT
Prince2 Foundation
Certyfikat ITIL v3
HP ALM
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Release Manager, Test Manager
Nest Bank
* ZARZĄDZANIE WDROŻENIAMI OPROGRAMOWANIA – utrzymywanie harmonogramu wydań dla wszystkich usług podstawowych w tym systemów bankowości internetowej i mobilnej oraz głównego systemu bankowego; prowadzenie i koordynowanie działań związanych z Go-Live w tym z realizacją planu wdrożeń i list kontrolnych;
* ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – koordynacja zawartości wydań i zasobów w odniesieniu do zamówionych usług, zgłoszeń serwisowych, aplikacji dostawców lub aktualizacji systemów operacyjnych;
* KOORDYNACJA TESTÓW – nadzór nad właściwą i terminową realizacją zadań i celów, utrzymywanie relacji z dostawcami i interesariuszami, koordynowanie prac między zespołami w różnych lokalizacjach;
* ROZWÓJ – poszukiwanie, analiza i implementacja nowych metodologii i technologii na potrzeby rozwoju, bieżącej działalności operacyjnej i zarządzania konfiguracją;
* ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – koordynacja zawartości wydań i zasobów w odniesieniu do zamówionych usług, zgłoszeń serwisowych, aplikacji dostawców lub aktualizacji systemów operacyjnych;
* KOORDYNACJA TESTÓW – nadzór nad właściwą i terminową realizacją zadań i celów, utrzymywanie relacji z dostawcami i interesariuszami, koordynowanie prac między zespołami w różnych lokalizacjach;
* ROZWÓJ – poszukiwanie, analiza i implementacja nowych metodologii i technologii na potrzeby rozwoju, bieżącej działalności operacyjnej i zarządzania konfiguracją;
Dyrektor Działu Testów i Wsparcia Technicznego
* STWORZENIE I ZARZĄDZANIE DZIAŁEM TESTÓW I WSPARCIA TECHNICZNEGO – nadzór nad właściwą
i terminową realizacją zadań i celów, koordynowanie współpracy z działem produkcji oprogramowania;
* ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ROZWOJU I WDRAŻANIA OPROGRAMOWANIA - identyfikacja potrzeb klientów, tworzenie i nadzór nad harmonogramem prac, zarządzanie budżetem projektów, m.in.:
dostosowanie i dostarczenie oprogramowania dla placówek edukacyjnych (projekt realizowany we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej i partnerami);
dostarczenie oprogramowania, przygotowanie i zarządzanie portalem bezpieczenstwo.onet.pl (projekt realizowany we współpracy z Onet.pl S.A.)
* PRZYGOTOWANIE I SYSTEMATYZACJA PROCEDUR oraz dokumentacji wewnętrznej funkcjonującej
w ramach podległych struktur;
* WSPÓŁPRACA Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI – analiza potrzeb i oczekiwań klientów, negocjowanie warunków współpracy, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, koordynacja przepływu informacji i danych pomiędzy działem rozwoju oprogramowania, testów a klientem;
* ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM (do 20 osób) – rekrutacja, nadzór nad procesem adaptacji, planowanie pracy, delegowanie zadań, nadzór nad efektywną realizacją, szkolenia, coaching.
* SZKOLENIA – prowadzenie wykładów i warsztatów technicznych z zakresu bezpieczeństwa komputerowego oraz szkoleń produktowych.
i terminową realizacją zadań i celów, koordynowanie współpracy z działem produkcji oprogramowania;
* ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ROZWOJU I WDRAŻANIA OPROGRAMOWANIA - identyfikacja potrzeb klientów, tworzenie i nadzór nad harmonogramem prac, zarządzanie budżetem projektów, m.in.:
dostosowanie i dostarczenie oprogramowania dla placówek edukacyjnych (projekt realizowany we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej i partnerami);
dostarczenie oprogramowania, przygotowanie i zarządzanie portalem bezpieczenstwo.onet.pl (projekt realizowany we współpracy z Onet.pl S.A.)
* PRZYGOTOWANIE I SYSTEMATYZACJA PROCEDUR oraz dokumentacji wewnętrznej funkcjonującej
w ramach podległych struktur;
* WSPÓŁPRACA Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI – analiza potrzeb i oczekiwań klientów, negocjowanie warunków współpracy, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, koordynacja przepływu informacji i danych pomiędzy działem rozwoju oprogramowania, testów a klientem;
* ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM (do 20 osób) – rekrutacja, nadzór nad procesem adaptacji, planowanie pracy, delegowanie zadań, nadzór nad efektywną realizacją, szkolenia, coaching.
* SZKOLENIA – prowadzenie wykładów i warsztatów technicznych z zakresu bezpieczeństwa komputerowego oraz szkoleń produktowych.
helpdesk, tester oprogramowania
Główny tester oprogramowania produkowanego przez firmę
na wszystkich platformach operacyjnych
Wsparcie techniczne dla oprogramowania produkowanego przez firmę
na wszystkich platformach operacyjnych
Wsparcie techniczne dla oprogramowania produkowanego przez firmę
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Grupy
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.