Łukasz Maćkowiak

Kierownik działu wsparcia
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

HTML Microsoft Excel SQL Zarządzanie IT Prowadzenie szkoleń Zarządzanie zespołem Obsługa klienta szkolenia Planowanie testów Testowanie ręczne Testowanie Wdrożenia ERP samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów szkolenie psów Szkolenie nowych pracowników wsparcie klienta Test Case'y

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Mga Sp. z o.o.
Kierownik działu wsparcia
Mga Sp. z o.o.
Wdrożeniowiec
Logo
Konsultant
DBC Business Connection Ltd.
• Telefoniczna obsługa klienta zgodnie z panującymi zasadami i procedurami firmy Cyfrowy Polsat S.A.
• Rozwiązywanie problemów.
• Aktywna sprzedaż (w tym utrzymanie klienta), badanie potrzeb i dostosowanie ofert.
• Windykacja należności.
SUPERHOBBY DOM I OGRÓD SP. Z O.O
Sprzedawca
• Sprzedaż towarów na podległych działach sklepu zgodnie ze standardami sprzedaży OBI (dywany, tapety, wykładziny, farby).
• Dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów.
• Uzupełnianie braków towarów.
Logo
wolontariusz / członek stowarzyszenia
Toruńskie Stowarzyszenie Dogoterapii „PIEŚ”
• Tresura psów.
• Tworzenie konspektów zajęć.
• Tworzenie nowych ćwiczeń, zabaw pobudzających kontakt człowieka z psem.
• Prowadzenie zajęć w przedszkolach, szkołach, szkołach specjalnych, hospicjach, szpitalach oraz na festynach.

Szkolenia i kursy

Prince2

Edukacja

Logo
Przedsiębiorczość i zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.