Łukasz Lipiński

Menedżer ds. Kluczowych Klientów w Centrum Medycznym Enel Med S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

prawo jazdy kat. A i B Planowanie strategiczne Obsługa klienta doradztwo Bazy danych praca w zespole Planowanie produkcji języki obce Obsługa komputera i urządzeń biurowych Plan marketingowy Ability to work in a group or as an individual plan sprzedaży

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Enel-Med
Menedżer ds. Kluczowych Klientów
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów korporacyjnych,
• rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań,
• przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych,
• negocjowanie warunków i umów handlowych,
• realizacja celów i planów sprzedażowych,
• identyfikowanie i kreowanie nowych potrzeb wśród Klientów z wypracowanego portfela,
• tworzenie i rozwój relacji biznesowych z kluczowymi osobami w organizacjach Klientów.
Logo
Doradca ds. sprzedaży motocykli BMW
Auto Fus Group Spółka Jawna
• monitorowanie prawidłowego przebiegu sprzedaży całego działu motocykli
• realizacja miesięcznych, kwartalnych i rocznych planów sprzedaży motocykli BMW
• budowanie baz danych klientów
• reklama motocykli w mediach
• planowanie i realizacja działań mających na celu pozyskanie nowych klientów motocykli
• prezentacja motocykli w salonie i na zewnątrz firmy(targi, ekspozycja, zloty)
• sporządzanie ofert handlowych, umów zamówienia, sporządzanie faktur
• obsługa kluczowych klientów (Ambasady, Rząd RP oraz organizacje podległe)
• branie udziału w przetargach, sporządzanie dokumentacji przetargowych
• zamawianie i sprzedaż akcesoriów
• visual merchandising salonu motocyklowego i salonu akcesoriów
• użyczanie motocykli do jazd demonstracyjnych i próbnych
• obsługa motocykli firmowych i BMW Group (tankowanie, mycie, dbanie o stan techniczny)
• prowadzenie komisu motocyklowego
• organizacja całego cyklu przy zakupie motocykla: zamawianie motocykla, zamawianie transportu, współpraca z serwisem w celu przygotowania go do odbioru
• przygotowanie kompletnej dokumentacji pojazdu i przekazanie klientowi oraz po zakupie końcowa i ostateczna prezentacja
• organizowanie na zlecenie klienta transportu
• utrzymywanie kontaktu z klientem w celu dalszej współpracy: nowe zakupy, serwis, przeglądy
• uczestnictwo w akcjach promocyjnych i reklamowych organizowanych przez firmę Auto Fus oraz BMW Group
• zamawianie motocykli u producenta, prognozowanie sprzedaży
• cotygodniowe oraz miesięczne raportowanie sprzedaży i wydań motocykli nowych i używanych
• w okresie zimowym – organizacja i opieka nad garażowanymi motocyklami (komis, motocykle klientów)
• utrzymanie stoku posiadanych motocykli na magazynie oraz w salonie
• audyty spełnienia standardów dealerskich
• podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestniczenie w szkoleniach produktowych i z technik sprzedaży
AUTO FUS Tadeusz Fus
Doradca ds. sprzedaży śmigłowców Robinson
• Doradca ds. sprzedaży śmigłowców
• zastępca kierownika ds. zarządzania ciągłą zdatnością do lotu
• mechanik lotniczy
• asystent techniczny
Auto Podlasie Sp. z o.o.
Doradca serwisowy w serwisie mechanicznym Toyota
• Kompleksowa obsługa klienta
• otwieranie/zamykanie zleceń serwisowych
• kontakt przed i po obsługowy
• rejestracja zgłoszeń serwisowych w harmonogramie
• pozyskiwanie nowych klientów
• koordynacja prac serwisu.
Odbyty cykl szkoleń w Akademii Toyoty zakończony uzyskaniem certyfikatu doradcy serwisowego Toyoty.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, Specjalizacja eMarketing & Social media, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Zarządzanie, Specjalizacja Menedżer biznesu, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Inżynieria
Motoryzacja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Motocykle, gotowanie, fotografia