Łukasz Kwiatkowski

Brand Management, Carlsberg Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Analiza klientów FMCG Przywództwo Zarządzanie Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Strategia marketingowa Negocjacje Shopper Marketing Strategia

Języki

angielski
biegły
niderlandzki
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Carlsberg Polska
Senior Brand Manager
Harnaś & Książ (do marca 2016)
Kasztelan portfolio (od kwietnia 2016)
Carlsberg Polska
Innovation & Specialty Portfolio Manager
Brands: Grimbergen (internatinal brand, cooperation with HQ), Browar Okocim (incl. Seasonals Beers concept), Okocim Radler, Karmi
Packaging NPDs for whole portfolio.
Tailor made offers for biggest clients (Seasonals for Biedronka, International brands for Lidl)
Carlsberg Polska
Brand Manager
Marka Bosman & Piast (do marca 2011)
Marka Bosman, Piast, Książ & Volt (od kwietnia 2011 do kwietnia 2012)
Marki Mainstream - Kasztelan, Bosman & Piast (od maja 2012)
Carlsberg Polska
Junior Brand Manager
Marka Harnaś (do czerwca 2008)
p.o. Brand Manager marka Bosman (od lipca 2008)
Carlsberg Polska
Marketing Trainee
Marka Harnaś
T-Systems Polska Sp. zoo,
praktykant w Dziale Marketingu
Analiza wydatków reklamowych konkurencji, prezentacja ofert sprzedażowych B2B, analiza pozycji rynkowej firmy
British American Tobacco Polska
Praktykant w Dziale Brand Marketing Services
Opracowanie planu rozwoju promocji marki Pall Mall, zarządzanie procesem reklamacji konsumenckich, badanie rynku pod kątem innowacji marketingowych, tworzenie szablonów raportów i dokumentów działu w Excelu, współpraca z agencją reklamową przy opracowywaniu drukowanych materiałów reklamowych
British American Tobacco Polska
Intern in Brand Marketing Services Department
conducting marketing research about marketing innovations, customer service management, upgrading and creating templates of departments’ reports and documents in Excel, working out promotional campaign project of Pall Mall, taking part in group projects, making presentations, organizing the dispatch of prizes to customers, giving opinions/feedback on advertisement agencies’ designs
Logo
President
Wiggor Students' Association
strategic and operating planning, controlling the activities in the departments and in the projects, managing the group of 49 people, getting contact and cooperation with students' organizations, negotiation with companies;
Logo
Marketing Reasearch Coordinator
People Center
cooperation in creating the questionnaire, sampling, coordination of the research in Poland, logistics, data analysis
Logo
Marketing Department Manager
Wiggor Students' Association
planning, organizing and coordinating marketing activities, managing the group of 19 people
Logo
„Ranking Najlepsi z Najlepszych” Project Manager
Wiggor Students' Association
project plan preparation, coordination of the project group’s activities, dividing tasks, managing the group of 6 people, negotiations with the sponsors (for example McKinsey & Company, Accenture)

Szkolenia i kursy

Od zarządzania do przywództwa, Wywieranie wpływu – priorytety: Carlsberg Polska
Brand template & copy strategy, segmentacja rynku: British American Tobacco oraz People Center
Sztuka prezentacji: People Center
Jak tworzyć skuteczne reklamy?: Procter & Gamble
Planowanie kampanii reklamowej – od briefu do emisji reklamy: Akademia Reklamy
Warsztaty z kreatywności: Odyseja Umysłu
Sztuka negocjacji: Instytut Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego
Wprowadzanie nowego produktu na rynek: Agencja Reklamowa Fart
Psychologia szefa, doskonalenie umiejętności sprzedaży, metoda decyzji wymuszonej: Akademia Umiejętności w ramach „Dni kariery”
Warsztaty integracyjne - role w grupie: PKO BP

Edukacja

Logo
Professional Diploma in Marketing, studia podyplomowe
Chartered Institute of Marketing
Logo
Applied Economics, magisterskie
Hasselt Universiteit, Belgia
Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Piesze wędrówki po górach, koszykówka, fotografika, NLP, psychologia reklamy

Organizacje

Stowarzyszenie Studenckie Wiggor, Koło Naukowe Zarządzania Kadrami Persona, Studenckie Ciało Doradcze Rektora AE Wrocław

Inne

II miejsce w konkursie mediowym TVP „Jesteś najlepszy”

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.
Piwosze i browarnicy
Piwosze i browarnicy
Grupa ludzi, których drogi zawodowe związały z produkcją i sprzedażą piwa a także zapalonych piwoszy dbających o tak zwaną kulturę picia piwa, kolekcjonerów birofiliów oraz domowych browarni
PŁYTKI CERAMICZNE
PŁYTKI CERAMICZNE
PŁYTKI CERAMICZNE (glazura, terakota, gresy, klinkier oraz inne) Grupa dla osób w jakikolwiek sposób zainteresowana tematyką płytek ceramicznych.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Salsa
Salsa
Grupa miłośników gorącej salsy !!
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Członkowie aktywni i honorowi należący do Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR działającego przy Akademii Ekonomicnzej we Wrocławiu. http://www.wiggor.pl