Umiejętności
Copywriting
Digital Marketing
Google Adwords
Google Analytics
Social Media
Social Media Marketing
Strategia marketingowa
Strategia cyfrowa
Komunikacja Marketingowa
Zakup mediów
Planowanie mediów
Reklama Online
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Kylos sp. z o.o.
- Planowanie i egzekwowanie działań marketingowych
- Realizacja kampanii reklamowych
- Nadzór prac związanych z SEO
- Współpraca z podwykonawcami i agencjami reklamowymi
- Realizacja kampanii SEM
- Dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych
- Działania PR (Kontrola komunikacji dotyczącej firmy )
- Tworzenie prezentacji
- Analiza rynku i konkurencji
- Planowanie i wdrażanie nowych usług i rozwiązań
- Zarządzanie stroną WWW
- Analityka internetowa
- Kontakt z klientami firmy
- Realizacja kampanii reklamowych
- Nadzór prac związanych z SEO
- Współpraca z podwykonawcami i agencjami reklamowymi
- Realizacja kampanii SEM
- Dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych
- Działania PR (Kontrola komunikacji dotyczącej firmy )
- Tworzenie prezentacji
- Analiza rynku i konkurencji
- Planowanie i wdrażanie nowych usług i rozwiązań
- Zarządzanie stroną WWW
- Analityka internetowa
- Kontakt z klientami firmy
Media Manager
Dotthe.it
- pozyskiwanie (zakup) przestrzeni w wybranym medium (czas antenowy, powierzchnia reklamowa, itp.),
- współpraca i kontakty z mediami
- monitorowanie działań reklamowych konkurencji
- planowanie, koordynacja i ocena prac związanych z przygotowywaniem i realizacją planu mediów
- współtworzenie strategii reklamowej agencji
-planowanie i realizacja projektów marketingowych w organizacji
-zarządzanie zespołem projektowym oraz koordynacja działań osób
zaangażowanych w realizację projektu (zasoby, czas, koszty)
-optymalizacja i monitorowanie działań projektowych
- realizacja kampanii SEM
- marketing społecznościowy
-sporządzanie dokumentacji projektowej
- współpraca i kontakty z mediami
- monitorowanie działań reklamowych konkurencji
- planowanie, koordynacja i ocena prac związanych z przygotowywaniem i realizacją planu mediów
- współtworzenie strategii reklamowej agencji
-planowanie i realizacja projektów marketingowych w organizacji
-zarządzanie zespołem projektowym oraz koordynacja działań osób
zaangażowanych w realizację projektu (zasoby, czas, koszty)
-optymalizacja i monitorowanie działań projektowych
- realizacja kampanii SEM
- marketing społecznościowy
-sporządzanie dokumentacji projektowej
Media Director
- pozyskiwanie (zakup) przestrzeni w wybranym medium (czas antenowy, powierzchnia reklamowa, itp.),
- współpraca i kontakty z mediami
- prowadzenie działań związanych z budowaniem wizerunku powierzonej marki,
- monitorowanie działań reklamowych konkurencji
- planowanie, koordynacja i ocena prac związanych z przygotowywaniem i realizacją planu mediów
- współtworzenie strategii reklamowej agencji
- komunikacja się z klientem i wszystkimi działami agencji w celu przeprowadzenia we właściwy sposób całej kampanii reklamowej
- analiza i ocena wszystkich informacji, materiałów i pomysłów przedstawianych przez współpracowników
- rekrutacja i szkolenia pracowników
- współpraca i kontakty z mediami
- prowadzenie działań związanych z budowaniem wizerunku powierzonej marki,
- monitorowanie działań reklamowych konkurencji
- planowanie, koordynacja i ocena prac związanych z przygotowywaniem i realizacją planu mediów
- współtworzenie strategii reklamowej agencji
- komunikacja się z klientem i wszystkimi działami agencji w celu przeprowadzenia we właściwy sposób całej kampanii reklamowej
- analiza i ocena wszystkich informacji, materiałów i pomysłów przedstawianych przez współpracowników
- rekrutacja i szkolenia pracowników
Kierownik ds. Projektów
Pheno Group
-planowanie i realizacja projektów marketingowych w organizacji
-zarządzanie zespołem projektowym oraz koordynacja działań osób zaangażowanych w realizację projektu (zasoby, czas, koszty)
-optymalizacja i monitorowanie działań projektowych
-sporządzanie dokumentacji projektowej
- stworzenie oraz koordynacja funkcjonowania systemu oceny pracowniczej
-zarządzanie zespołem projektowym oraz koordynacja działań osób zaangażowanych w realizację projektu (zasoby, czas, koszty)
-optymalizacja i monitorowanie działań projektowych
-sporządzanie dokumentacji projektowej
- stworzenie oraz koordynacja funkcjonowania systemu oceny pracowniczej
Account Executive
SPARTA INTERACTIVE
-kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług i rozwiązań aplikacji internetowych
-kreacja, koordynacja i nadzór nad realizowanymi projektami,
-współpraca z działem kreacji w zakresie projektowania serwisów www,
-samodzielne budowanie relacji biznesowych z Klientami,
-przygotowywanie umów,
-sporządzanie wycen i zyskowności
-zarządzanie projektami
-kreacja, koordynacja i nadzór nad realizowanymi projektami,
-współpraca z działem kreacji w zakresie projektowania serwisów www,
-samodzielne budowanie relacji biznesowych z Klientami,
-przygotowywanie umów,
-sporządzanie wycen i zyskowności
-zarządzanie projektami
Media Planner
-obsługa kluczowych klientów domu mediowego
-tworzenie strategii komunikacji z klientami
-przygotowywanie mediaplanów kampanii
-analiza działań konkurencji naszych klientów
-negocjacje warunków zakupu mediów
-zakup mediów
-tworzenie strategii komunikacji z klientami
-przygotowywanie mediaplanów kampanii
-analiza działań konkurencji naszych klientów
-negocjacje warunków zakupu mediów
-zakup mediów
Szkolenia i kursy
2016 - Adwords Certified Professional
2012 - Certyfikat Prince Foundation
2012 - Plan marketingowy w MMŚP
2012 - Umiejętności osobiste
2011 - Profesjonalny Project Manager w Twoim przedsiębiorstwie
2011 - Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
2010 - Zarządzanie sprzedażą i relacjami z Klientem
2010 - Szkolenie z zakresu Neurolingwistycznego Programowania (NLP)
2010 - Negocjacje handlowe w MŚP
2010 - Badanie rynku
2009 - Marketing internetowy i e-commerce
2009 - Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu
2008 - NVQ Level 2 in warehousing and distribution
2012 - Certyfikat Prince Foundation
2012 - Plan marketingowy w MMŚP
2012 - Umiejętności osobiste
2011 - Profesjonalny Project Manager w Twoim przedsiębiorstwie
2011 - Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
2010 - Zarządzanie sprzedażą i relacjami z Klientem
2010 - Szkolenie z zakresu Neurolingwistycznego Programowania (NLP)
2010 - Negocjacje handlowe w MŚP
2010 - Badanie rynku
2009 - Marketing internetowy i e-commerce
2009 - Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu
2008 - NVQ Level 2 in warehousing and distribution
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
- Bieganie
- Gra na pianinie
- Książki
- Gry wideo
- Marketing i zagadnienia ekonomiczne
- Gra na pianinie
- Książki
- Gry wideo
- Marketing i zagadnienia ekonomiczne
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Psychologia Sukcesu
Czym jest Psychologia Sukcesu? Dlaczego na studiach psychologicznych nie jest przedmiotem wykładowym? Kto może zostać specjalistą od psychologii sukcesu? Jak nasza psychika wpływa na osiągnięcie sukes
Sprzedaz - Zakup Mediów
Grupa dla ludzi, którzy zajmują się Sprzedaża - Zakupem Mediów. Miejsce wymiany doświadczen i kontaktów.