Łukasz Kwaśniewicz

Marketing || Zarządzanie || Entuzjasta AWS ||
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Copywriting Digital Marketing Google Adwords Google Analytics Social Media Social Media Marketing Strategia marketingowa Strategia cyfrowa Komunikacja Marketingowa Zakup mediów Planowanie mediów Reklama Online

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager
Kylos sp. z o.o.
- Planowanie i egzekwowanie działań marketingowych
- Realizacja kampanii reklamowych
- Nadzór prac związanych z SEO
- Współpraca z podwykonawcami i agencjami reklamowymi
- Realizacja kampanii SEM
- Dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych
- Działania PR (Kontrola komunikacji dotyczącej firmy )
- Tworzenie prezentacji
- Analiza rynku i konkurencji
- Planowanie i wdrażanie nowych usług i rozwiązań
- Zarządzanie stroną WWW
- Analityka internetowa
- Kontakt z klientami firmy
Logo
Media Manager
Dotthe.it
- pozyskiwanie (zakup) przestrzeni w wybranym medium (czas antenowy, powierzchnia reklamowa, itp.),
- współpraca i kontakty z mediami
- monitorowanie działań reklamowych konkurencji
- planowanie, koordynacja i ocena prac związanych z przygotowywaniem i realizacją planu mediów
- współtworzenie strategii reklamowej agencji
-planowanie i realizacja projektów marketingowych w organizacji
-zarządzanie zespołem projektowym oraz koordynacja działań osób
zaangażowanych w realizację projektu (zasoby, czas, koszty)
-optymalizacja i monitorowanie działań projektowych
- realizacja kampanii SEM
- marketing społecznościowy
-sporządzanie dokumentacji projektowej
Dom mediowy mconnection
Media Director
- pozyskiwanie (zakup) przestrzeni w wybranym medium (czas antenowy, powierzchnia reklamowa, itp.),
- współpraca i kontakty z mediami
- prowadzenie działań związanych z budowaniem wizerunku powierzonej marki,
- monitorowanie działań reklamowych konkurencji
- planowanie, koordynacja i ocena prac związanych z przygotowywaniem i realizacją planu mediów
- współtworzenie strategii reklamowej agencji
- komunikacja się z klientem i wszystkimi działami agencji w celu przeprowadzenia we właściwy sposób całej kampanii reklamowej
- analiza i ocena wszystkich informacji, materiałów i pomysłów przedstawianych przez współpracowników
- rekrutacja i szkolenia pracowników
Logo
Kierownik ds. Projektów
Pheno Group
-planowanie i realizacja projektów marketingowych w organizacji
-zarządzanie zespołem projektowym oraz koordynacja działań osób zaangażowanych w realizację projektu (zasoby, czas, koszty)
-optymalizacja i monitorowanie działań projektowych
-sporządzanie dokumentacji projektowej
- stworzenie oraz koordynacja funkcjonowania systemu oceny pracowniczej
Logo
Account Executive
SPARTA INTERACTIVE
-kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług i rozwiązań aplikacji internetowych
-kreacja, koordynacja i nadzór nad realizowanymi projektami,
-współpraca z działem kreacji w zakresie projektowania serwisów www,
-samodzielne budowanie relacji biznesowych z Klientami,
-przygotowywanie umów,
-sporządzanie wycen i zyskowności
-zarządzanie projektami
Dom mediowy mconnection
Media Planner
-obsługa kluczowych klientów domu mediowego
-tworzenie strategii komunikacji z klientami
-przygotowywanie mediaplanów kampanii
-analiza działań konkurencji naszych klientów
-negocjacje warunków zakupu mediów
-zakup mediów

Szkolenia i kursy

2016 - Adwords Certified Professional
2012 - Certyfikat Prince Foundation
2012 - Plan marketingowy w MMŚP
2012 - Umiejętności osobiste
2011 - Profesjonalny Project Manager w Twoim przedsiębiorstwie
2011 - Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
2010 - Zarządzanie sprzedażą i relacjami z Klientem
2010 - Szkolenie z zakresu Neurolingwistycznego Programowania (NLP)
2010 - Negocjacje handlowe w MŚP
2010 - Badanie rynku
2009 - Marketing internetowy i e-commerce
2009 - Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu
2008 - NVQ Level 2 in warehousing and distribution

Edukacja

Logo
Informatyka - Zarządzanie Projektami IT, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi
Logo
Wychowanie fizyczne i zdrowotne, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

- Bieganie
- Gra na pianinie
- Książki
- Gry wideo
- Marketing i zagadnienia ekonomiczne

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Jesteś w centrum uwagi
Jesteś w centrum uwagi
Dowiedz się więcej na temat rozwoju Twojej gminy!
Psychologia Sukcesu
Psychologia Sukcesu
Czym jest Psychologia Sukcesu? Dlaczego na studiach psychologicznych nie jest przedmiotem wykładowym? Kto może zostać specjalistą od psychologii sukcesu? Jak nasza psychika wpływa na osiągnięcie sukes
Sprzedaz - Zakup Mediów
Sprzedaz - Zakup Mediów
Grupa dla ludzi, którzy zajmują się Sprzedaża - Zakupem Mediów. Miejsce wymiany doświadczen i kontaktów.