Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista IT
Główny Specjalista IT w Dziale Wsparcia Technicznego w Agencji Rynku Rolnego.
- administrowanie prawami dostępu do zasobów sieciowych oraz aplikacji produkcyjnych;
- zarządzanie usługą Active Directory;
- wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego;
- instalacja, konfiguracja i zarządzanie komputerami pracowników;
- tworzenie skryptów (PowerShell, PsTools)–usuwanie usterek, rekonfiguracja stacji końcowych, zbieranie informacji;
- testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych
- wspieranie bieżącego działania użytkowników – rozwiązywanie problemów informatycznych oraz technicznych przy użyciu dostępnych narzędzi;
- szkolenie pracowników;
- zdalna dystrybucja oprogramowania, konfiguracji komputerów oraz ustawień użytkownika (GPO);
- administrowanie i zarządzanie aplikacjami ITManager (zarządzanie
strukturą IT), Statlook;
- doradztwo IT
- zarządzanie licencjami oprogramowania;
- projektowanie oraz wdrażanie nowych aplikacji pomocniczych oraz późniejsze administrowanie nimi;
- administrowanie prawami dostępu do zasobów sieciowych oraz aplikacji produkcyjnych;
- zarządzanie usługą Active Directory;
- wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego;
- instalacja, konfiguracja i zarządzanie komputerami pracowników;
- tworzenie skryptów (PowerShell, PsTools)–usuwanie usterek, rekonfiguracja stacji końcowych, zbieranie informacji;
- testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych
- wspieranie bieżącego działania użytkowników – rozwiązywanie problemów informatycznych oraz technicznych przy użyciu dostępnych narzędzi;
- szkolenie pracowników;
- zdalna dystrybucja oprogramowania, konfiguracji komputerów oraz ustawień użytkownika (GPO);
- administrowanie i zarządzanie aplikacjami ITManager (zarządzanie
strukturą IT), Statlook;
- doradztwo IT
- zarządzanie licencjami oprogramowania;
- projektowanie oraz wdrażanie nowych aplikacji pomocniczych oraz późniejsze administrowanie nimi;
Praktyka zawodowa
Przedsiębiorstwo telekomunikacyjne „RETEL” w Ostrowi Mazowieckiej
Praktyka zawodowa w przedsiębiorstwie telekomunikacyjnym „RETEL” w Ostrowi Mazowieckiej
- prace montażowe polegające na instalacji i konfiguracji nowych linii telefonicznych dla klientów;
- nadzór nad prawidłowością posiadanych danych o klientach firmy.
- prace montażowe polegające na instalacji i konfiguracji nowych linii telefonicznych dla klientów;
- nadzór nad prawidłowością posiadanych danych o klientach firmy.
Szkolenia i kursy
- Certyfikowany Menedżer Zarządzający Oprogramowaniem (CSAM IAITAM)
- Certyfikowany Manager ds. Licencji – CGE, MARUTA Kancelaria Radców Prawnych
- Szkolenie dotyczące zarządzania licencjami oprogramowania "Efektywne Zarządzanie Oprogramowaniem; Administrator Systemów Informatycznych w praktyce"
- MS-6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
- Szkolenie z zakresu Polityki Bezpieczeństwa Informacji
- prawo jazdy kategoria B
- Certyfikowany Manager ds. Licencji – CGE, MARUTA Kancelaria Radców Prawnych
- Szkolenie dotyczące zarządzania licencjami oprogramowania "Efektywne Zarządzanie Oprogramowaniem; Administrator Systemów Informatycznych w praktyce"
- MS-6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
- Szkolenie z zakresu Polityki Bezpieczeństwa Informacji
- prawo jazdy kategoria B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
- Nowe technologie
- Historia II wojny światowej
- Sport (Piłka nożna)
- Historia II wojny światowej
- Sport (Piłka nożna)
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Monitoring Sieci Komputerowych (LAN/WAN)
Jak są sposoby Monitorowania Sieci Komputerowych i usług w niej działających.
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).