Wypowiedzi
-
Przepraszam nie sprecyzowałem o co mi chodziło z tymi kosztami, a mianowicie o to do jakiej pozycji księgować wydatki poniesione ze środków przyznanych w ramach dotacji i nie chodzi mi tu tylko też o zakup środków trwałych lecz również o zakup usług i wynagrodzenie. mam jeszcze jedno dodatkowe pytanie dotyczące zaliczki przyznanej w ramach pomocy i wypłacanej do dotacji unijnej jak to zaksięgować i później się z tego rozliczać.
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. -
Witam mam pytanie do ludzi znających się na rzeczy a mianowicie czy ktoś mógłby mi wyjaśnić w jaki sposób prawidłowo zaksięgować fakt otrzymania dotacji unijnej w działaniu jak w temacie. Sam słyszałem że są dwie metody księgowania dotacji.(jedna wspomina o zaksięgowaniu dotacji do kosztów uzyskania przychodów). Dodam że w firmie prowadzimy rachunkowość prostą w formie książki przychodów i rozchodów.
Z góry dziękuje za odpowiedz.