Doświadczenie zawodowe
Project Leader
1. Kierowanie projektami w zakresie wdrożeń systemów ERP (systemy finansowe) oraz systemów zakupowych/obiegu dokumentów, systemów klasy BPM.
2. Analiza potrzeb/wymagań oraz projektowanie pełnych rozwiązań w zakresie wyżej wymienionych systemów.
3. Projektowanie nowych rozwiązań informatycznych wspierających obecne procesy oraz rozwiązania IT.
4. Modelowanie procesów biznesowych.
5. Analiza potrzeb raportowych.
6. Prezentacja koncepcji rozwiązań, wyników analizy, wytworzonych rozwiązań.
7. Projektowanie baz danych oraz rozwiązań opartych na bazach danych.
8. Projektowanie kompletnych rozwiązań wymiany/transformacji danych.
9. Zarządzanie zespołami projektowymi.
10. Koordynowanie współpracy z dostawcami zewnętrznymi.
11. Wybór najlepszych rozwiązań spełniających wymagania klientów.
12. Tworzenie dokumentacji technicznej oraz funkcjonalnej.
13. Prowadzenie spotkań z klientami (zewnętrznymi oraz wewnętrznymi) w zakresie: analizy wymagań oraz potrzeb, analizy bieżących procesów biznesowych, przegląd obecnych rozwiązań IT, spotkania projektowe (oddawanie etapów oraz całych projektów, inicjacja projektów), procesy sprzedażowe, prezentacje produktów, wybór rozwiązań. Prowadzenie spotkań z zespołami projektowymi (analitycy, konsultanci wdrożeniowi, programiści, konsultanci wsparcia technicznego)
14. Planowanie projektów, budżetowanie.
15. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych.
16. Dokumentacja projektowa (procesy biznesowe, architektura systemów, procesy wymiany danych, nowe rozwiązania, interfejsy użytkownika, raportowanie).
17. Wsparcie dla użytkowników oraz administratorów systemów.
2. Analiza potrzeb/wymagań oraz projektowanie pełnych rozwiązań w zakresie wyżej wymienionych systemów.
3. Projektowanie nowych rozwiązań informatycznych wspierających obecne procesy oraz rozwiązania IT.
4. Modelowanie procesów biznesowych.
5. Analiza potrzeb raportowych.
6. Prezentacja koncepcji rozwiązań, wyników analizy, wytworzonych rozwiązań.
7. Projektowanie baz danych oraz rozwiązań opartych na bazach danych.
8. Projektowanie kompletnych rozwiązań wymiany/transformacji danych.
9. Zarządzanie zespołami projektowymi.
10. Koordynowanie współpracy z dostawcami zewnętrznymi.
11. Wybór najlepszych rozwiązań spełniających wymagania klientów.
12. Tworzenie dokumentacji technicznej oraz funkcjonalnej.
13. Prowadzenie spotkań z klientami (zewnętrznymi oraz wewnętrznymi) w zakresie: analizy wymagań oraz potrzeb, analizy bieżących procesów biznesowych, przegląd obecnych rozwiązań IT, spotkania projektowe (oddawanie etapów oraz całych projektów, inicjacja projektów), procesy sprzedażowe, prezentacje produktów, wybór rozwiązań. Prowadzenie spotkań z zespołami projektowymi (analitycy, konsultanci wdrożeniowi, programiści, konsultanci wsparcia technicznego)
14. Planowanie projektów, budżetowanie.
15. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych.
16. Dokumentacja projektowa (procesy biznesowe, architektura systemów, procesy wymiany danych, nowe rozwiązania, interfejsy użytkownika, raportowanie).
17. Wsparcie dla użytkowników oraz administratorów systemów.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem