Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
polski
ojczysty
włoski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Reprezentant Handlowy, Dział Produktów Profesjonalnych L'Oreal Professionnel
- sprzedaż oraz promocja produktów na wyznaczonym obszarze,
- rozwijanie dystrybucji,
- utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami,
-poszukiwanie nowych klientów biznesowych,
-wspieranie nowych klientów,
-obsługa obecnych klientów biznesowych,
-ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu,
-realizowanie zamówień klientów,
-reprezentowanie firmy na podległym terenie,
-prezentacja oferty handlowej,
-przestrzeganie realizacji planu sprzedaży:
-planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami,
-mierzenie efektywności podejmowanych działań,
-przygotowywanie raportów z wykonywanych działań,
-monitorowanie rynku i działań konkurencji.
- rozwijanie dystrybucji,
- utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami,
-poszukiwanie nowych klientów biznesowych,
-wspieranie nowych klientów,
-obsługa obecnych klientów biznesowych,
-ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu,
-realizowanie zamówień klientów,
-reprezentowanie firmy na podległym terenie,
-prezentacja oferty handlowej,
-przestrzeganie realizacji planu sprzedaży:
-planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami,
-mierzenie efektywności podejmowanych działań,
-przygotowywanie raportów z wykonywanych działań,
-monitorowanie rynku i działań konkurencji.
ph.ds.detalu
- Aktywna i pełna obsługa punktów detalicznych a także sieci lokalnych na podległym terenie.
- Zwiększanie udziałów Firmy w rynku, aktywnym wdrażaniem nowej strategii i polityki Firmy
- Negocjowanie, egzekwowanie i podpisywanie umów handlowych z Klientami Firmy
- Pozyskiwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- Rozwijanie współpracy z dystrybutorami, ich przedstawicielami oraz serwisantami
- Monitorowanie i raportowanie działań konkurencji
- Realizowanie planów sprzedażowych Firmy
- Realizacja promocji oraz kontrolowanie i egzekwowanie płatności
- Zarządzanie i organizowanie pracy merchandiser’ów
- Zapewnienie wzrostu dystrybucji i sprzedaży marek firmy
- Dbałość o poprawność ekspozycji towaru zgodnie z polityką Firmy, w tym raportowanie i współpraca z kadrą zarządzającą w celu ulepszenia obecnie funkcjonujących zasad i standardów.
- Zwiększanie udziałów Firmy w rynku, aktywnym wdrażaniem nowej strategii i polityki Firmy
- Negocjowanie, egzekwowanie i podpisywanie umów handlowych z Klientami Firmy
- Pozyskiwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- Rozwijanie współpracy z dystrybutorami, ich przedstawicielami oraz serwisantami
- Monitorowanie i raportowanie działań konkurencji
- Realizowanie planów sprzedażowych Firmy
- Realizacja promocji oraz kontrolowanie i egzekwowanie płatności
- Zarządzanie i organizowanie pracy merchandiser’ów
- Zapewnienie wzrostu dystrybucji i sprzedaży marek firmy
- Dbałość o poprawność ekspozycji towaru zgodnie z polityką Firmy, w tym raportowanie i współpraca z kadrą zarządzającą w celu ulepszenia obecnie funkcjonujących zasad i standardów.
Szkolenia i kursy
Compliance with competition law Professional & techincal development
Warsztaty Sales Excellence
Efektywność osobista - GM Solutions
Kroki profesjonalnej wizyty handlowej -GM Solutions
Komunikacja z klientem
Akademia sprzedaży
Negocjacje handlowe
Opanowywanie stresu
Kroki wizyty handlowej
Język angielski – Certyfikat TELC;
Certyfikat ECDL – Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych, Podstawy technik informatycznych, użytkowanie komputerów, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne, bazy danych, grafika menadżerska i prezentacyjna, usługi w sieciach informatycznych
Prawo jazdy kat. – A, B, B+E
Bardzo dobra znajomość Pakietu - MS OFFICE
Znajomość programów komputerowych - pakiet Adobe Master Collection (Photoshop, Illustrator, Premiere, After Effects, Dream weaver,), Corel, 3D Studio Max.
Warsztaty Sales Excellence
Efektywność osobista - GM Solutions
Kroki profesjonalnej wizyty handlowej -GM Solutions
Komunikacja z klientem
Akademia sprzedaży
Negocjacje handlowe
Opanowywanie stresu
Kroki wizyty handlowej
Język angielski – Certyfikat TELC;
Certyfikat ECDL – Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych, Podstawy technik informatycznych, użytkowanie komputerów, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne, bazy danych, grafika menadżerska i prezentacyjna, usługi w sieciach informatycznych
Prawo jazdy kat. – A, B, B+E
Bardzo dobra znajomość Pakietu - MS OFFICE
Znajomość programów komputerowych - pakiet Adobe Master Collection (Photoshop, Illustrator, Premiere, After Effects, Dream weaver,), Corel, 3D Studio Max.
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.