Łukasz Kotulski
Kupiec
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
FMCG
Zarządzanie
Analiza rynku
Negocjacje
New Business Development
zaopatrzenie
zakupy
SAP
Planowanie strategiczne
łańcuch dostaw
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kupiec/Specjalista ds. zakupów
• Zarządzanie zakupami strategicznymi w ramach kategorii marketingowych dóbr iy nwestycyjnych (lodówki; wyposażenie lokali gastronomicznych) a także ramach kategorii wsparcia łańcucha dostaw (kontrola ryzyka, BHP, serwis usług przyprodukcyjnych, capex, media)
• Prowadzenie negocjacji handlowych; zawierania umów i kontraktów handlowych
• Poszukiwanie nowych dostawców i utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi
• Udział w projektach optymalizacji kosztów prowadzonych kategorii
• Prowadzenie zakupów dla innych kategorii POSM (Point of Sales Materials): wyroby szklane, poligrafia, gadżety, materiały promocyjne
• Prowadzenie negocjacji handlowych; zawierania umów i kontraktów handlowych
• Poszukiwanie nowych dostawców i utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi
• Udział w projektach optymalizacji kosztów prowadzonych kategorii
• Prowadzenie zakupów dla innych kategorii POSM (Point of Sales Materials): wyroby szklane, poligrafia, gadżety, materiały promocyjne
Starszy Specjalista ds. Zakupów Strategicznych
Samsung Electronics
• Planowanie i optymalizacja procesów logistycznych
• Analiza, kontrola i planowanie łańcucha dostaw dla produkcji
• Udział w projektach optymalizacji kosztów kupowanych materiałów produkcyjnych
• Poszukiwanie nowych dostawców i utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi
• Prowadzenie negocjacji handlowych (cen, warunków płatności i dostawy)
• Analiza, kontrola i planowanie łańcucha dostaw dla produkcji
• Udział w projektach optymalizacji kosztów kupowanych materiałów produkcyjnych
• Poszukiwanie nowych dostawców i utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi
• Prowadzenie negocjacji handlowych (cen, warunków płatności i dostawy)
Koordynator/specjalista ds. zakupów
• Koordynacja działań całego zespołu zakupów i cykliczne raportowanie do zarządu spółki
• Analiza i kontrola bieżących stanów magazynowych produktów i komponentów potrzebnych w procesie produkcyjnym – przepakowania
• Logistyka dostaw produktów z UE
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży w obrębie planowania sprzedaży
• Poszukiwanie nowych dostawców i budowanie relacji z obecnymi dostawcami na rynkach UE
• Prowadzenie negocjacji handlowych (cen, warunków płatności i dostawy)
• Poszukiwanie nowych produktów i możliwości zakupowych
• Analiza i kontrola bieżących stanów magazynowych produktów i komponentów potrzebnych w procesie produkcyjnym – przepakowania
• Logistyka dostaw produktów z UE
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży w obrębie planowania sprzedaży
• Poszukiwanie nowych dostawców i budowanie relacji z obecnymi dostawcami na rynkach UE
• Prowadzenie negocjacji handlowych (cen, warunków płatności i dostawy)
• Poszukiwanie nowych produktów i możliwości zakupowych
Szkolenia i kursy
SAP Business One
SAP MM
SAP Netweaver
Style zarządzania zespołem: Typy osobowości w środowisku pracy
Zarządzanie platformą zakupową Logintrade
SAP MM
SAP Netweaver
Style zarządzania zespołem: Typy osobowości w środowisku pracy
Zarządzanie platformą zakupową Logintrade
Specjalizacje
Zakupy
Farmacja/Medycyna
Zakupy
Marketing/Reklama/Media
Zakupy
Usługi profesjonalne
Inne
Obsługa Windows, pakietu MS Office, prawo jazdy kategorii B.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.