Łukasz Kotulski

Łukasz Kotulski

Kupiec
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

planowanie biznesu Strategia biznesowa FMCG Zarządzanie Analiza rynku Negocjacje New Business Development zaopatrzenie zakupy SAP Planowanie strategiczne łańcuch dostaw Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

SKF Polska S.A.
Kupiec
• Zarządzanie zakupami strategicznymi w kategorii materiałów bezpośrednich (surowce, komponenty)
• Prowadzenie projektów w ramach zakupów strategicznych
• Rozwój bazy dostawców
Kompania Piwowarska S.A.
Kupiec/Specjalista ds. zakupów
• Zarządzanie zakupami strategicznymi w ramach kategorii marketingowych dóbr iy nwestycyjnych (lodówki; wyposażenie lokali gastronomicznych) a także ramach kategorii wsparcia łańcucha dostaw (kontrola ryzyka, BHP, serwis usług przyprodukcyjnych, capex, media)
• Prowadzenie negocjacji handlowych; zawierania umów i kontraktów handlowych
• Poszukiwanie nowych dostawców i utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi
• Udział w projektach optymalizacji kosztów prowadzonych kategorii
• Prowadzenie zakupów dla innych kategorii POSM (Point of Sales Materials): wyroby szklane, poligrafia, gadżety, materiały promocyjne
Logo
Starszy Specjalista ds. Zakupów Strategicznych
Samsung Electronics
• Planowanie i optymalizacja procesów logistycznych
• Analiza, kontrola i planowanie łańcucha dostaw dla produkcji
• Udział w projektach optymalizacji kosztów kupowanych materiałów produkcyjnych
• Poszukiwanie nowych dostawców i utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi
• Prowadzenie negocjacji handlowych (cen, warunków płatności i dostawy)
Delfarma Sp. z o.o.
Koordynator/specjalista ds. zakupów
• Koordynacja działań całego zespołu zakupów i cykliczne raportowanie do zarządu spółki
• Analiza i kontrola bieżących stanów magazynowych produktów i komponentów potrzebnych w procesie produkcyjnym – przepakowania
• Logistyka dostaw produktów z UE
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży w obrębie planowania sprzedaży
• Poszukiwanie nowych dostawców i budowanie relacji z obecnymi dostawcami na rynkach UE
• Prowadzenie negocjacji handlowych (cen, warunków płatności i dostawy)
• Poszukiwanie nowych produktów i możliwości zakupowych

Szkolenia i kursy

SAP Business One
SAP MM
SAP Netweaver
Style zarządzania zespołem: Typy osobowości w środowisku pracy
Zarządzanie platformą zakupową Logintrade

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Zakupy
Farmacja/Medycyna
Zakupy
Marketing/Reklama/Media
Zakupy
Usługi profesjonalne

Inne

Obsługa Windows, pakietu MS Office, prawo jazdy kategorii B.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.