Umiejętności
Employer Branding
Marketing
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Media Plany
Planowanie eventów
pióro lekkie, cięte i wszechstronne
Copywriting i redagowanie tekstów
Komunikacja Marketingowa i Public Relations
PR korporacyjny
Wizerunek & PR
Pozycjonowanie i optymalizacja stron SEO i SEM
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. komunikacji i PR
- planowanie i realizacja budżetu,
- przygotowanie, nadzór i realizacja media planów dla poszczególnych brandów firmy,
- projekty materiałów ATL i BTL,
- tworzenie contentu na portale firmowe,
- prowadzenie i koordynacja profili firmowych FB, IG, Pinterest, YT,
- organizacja imprez targowych i wystawienniczych,
- współprowadzenie projektu rebrandingu marki,
- komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna (w tym emloyer i employee branding, CSRi Media relations).
- przygotowanie, nadzór i realizacja media planów dla poszczególnych brandów firmy,
- projekty materiałów ATL i BTL,
- tworzenie contentu na portale firmowe,
- prowadzenie i koordynacja profili firmowych FB, IG, Pinterest, YT,
- organizacja imprez targowych i wystawienniczych,
- współprowadzenie projektu rebrandingu marki,
- komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna (w tym emloyer i employee branding, CSRi Media relations).
Starszy specjalista ds. Marketingu rynków zagranicznych
- zarządzanie budżetem marketingowym rynków zagranicznych,
- organizacja targów i pozostałych imprez wystawienniczych,
- organizacja działań ATL na rynkach zagranicznych,
- przygotowywanie materiałów BTL i POS oraz nadzór nad ich produkcją i dystrybucją
- planowanie, wdrażania i koordynacja działań trade marketingowych.
- organizacja targów i pozostałych imprez wystawienniczych,
- organizacja działań ATL na rynkach zagranicznych,
- przygotowywanie materiałów BTL i POS oraz nadzór nad ich produkcją i dystrybucją
- planowanie, wdrażania i koordynacja działań trade marketingowych.
Specjalista ds. marketingu i PR
- organizacja ogólnopolskiej imprezy masowej – BUDMAT Drift Show 2012 i 2013,
- tworzenie tekstów reklam prasowych i artykułów sponsorowanych,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy,
- nadzór nad budowaniem nowej strony internetowej firmy, działania SEO i SEM,
- organizacja targów i pozostałych imprez wystawienniczych,
- udział we wprowadzeniu na rynek nowego brandu (blachodachówka modułowa Venecja).
- tworzenie tekstów reklam prasowych i artykułów sponsorowanych,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy,
- nadzór nad budowaniem nowej strony internetowej firmy, działania SEO i SEM,
- organizacja targów i pozostałych imprez wystawienniczych,
- udział we wprowadzeniu na rynek nowego brandu (blachodachówka modułowa Venecja).
Specjalista ds. marketingu i PR
- udział w projekcie wprowadzenia nowej linii produktów na rynki europejskie (linia okien Designo),
- zarządzanie budżetem sprzedażowym w Polsce,
- organizacja targów i pozostałych imprez wystawienniczych,
- tworzenie reklam prasowych, firmowej strony internetowej, artykułów sponsorowanych (tekst i grafika),
- przygotowywanie materiałów BTL i POS oraz nadzór nad ich produkcją i dystrybucją,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy,
- współkoordynacja działań CSR,
- koordynacja programu lojalnościowego z użyciem specjalistycznych narzędzi.
- zarządzanie budżetem sprzedażowym w Polsce,
- organizacja targów i pozostałych imprez wystawienniczych,
- tworzenie reklam prasowych, firmowej strony internetowej, artykułów sponsorowanych (tekst i grafika),
- przygotowywanie materiałów BTL i POS oraz nadzór nad ich produkcją i dystrybucją,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy,
- współkoordynacja działań CSR,
- koordynacja programu lojalnościowego z użyciem specjalistycznych narzędzi.
Asystent w dziale Public relations
e.media studio
- monitoring mediów i przygotowywanie codziennych prasówek branżowych,
- tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego na język polski,
- współpraca z samorządami lokalnymi i Ministerstwem Środowiska,
- przygotowywanie tekstów prasowych,
- koordynacja działań Media Relations,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kanałów komunikacji wewnętrznej firmy,
- archiwizacja dokumentacji firmy.
- tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego na język polski,
- współpraca z samorządami lokalnymi i Ministerstwem Środowiska,
- przygotowywanie tekstów prasowych,
- koordynacja działań Media Relations,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kanałów komunikacji wewnętrznej firmy,
- archiwizacja dokumentacji firmy.
Szkolenia i kursy
- udział w projekcie „Zostań specjalistą ds. e-biznesu”
- Indywidualny kurs języka angielskiego z elementami biznesu
- Szkolenie z zakresu podstaw obsługi programu InDesign
- Technologia informacyjna i edukacja multimedialna M2 i M3
- Technologia informacyjna i edukacja multimedialna M1
- Certyfikowane szkolenie - Praca z dzieckiem agresywnym
- Certyfikowane szkolenie - Autoprezentacja - tworzenie i wzmacnianie swojego wizerunku
- Certyfikowane szkolenie - Praca z grupą - jak stymulować proces grupowy
- Sztuka emisji głosu
- Indywidualny kurs języka angielskiego z elementami biznesu
- Szkolenie z zakresu podstaw obsługi programu InDesign
- Technologia informacyjna i edukacja multimedialna M2 i M3
- Technologia informacyjna i edukacja multimedialna M1
- Certyfikowane szkolenie - Praca z dzieckiem agresywnym
- Certyfikowane szkolenie - Autoprezentacja - tworzenie i wzmacnianie swojego wizerunku
- Certyfikowane szkolenie - Praca z grupą - jak stymulować proces grupowy
- Sztuka emisji głosu
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Zainteresowania
-piękna i fantastyczna literatura polska i zagraniczna XX i XXI wieku
-joga, fitness (step, TBC)
-PR i marketing - nowe narzędzia i trendy
-strategiczne i logiczne gry komputerowe oraz planszowe
-joga, fitness (step, TBC)
-PR i marketing - nowe narzędzia i trendy
-strategiczne i logiczne gry komputerowe oraz planszowe
Organizacje
-Polonistyczne Koło Młodych Dydaktyków - przewodniczący od 2004 do 2005
-Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Filologicznego UŚ od 2004 do 2005 - delegat
-Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego UŚ od 2004 do 2005
-Rada Języka Polskiego UŚ od 2004 do 2005 - delegat
-Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Filologicznego UŚ od 2004 do 2005 - delegat
-Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego UŚ od 2004 do 2005
-Rada Języka Polskiego UŚ od 2004 do 2005 - delegat
Grupy
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?