Łukasz Kłys

Marketing, komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna (PR), employer branding, copywriting.
Katowice, śląskie

Umiejętności

Employer Branding Marketing Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Media Plany Planowanie eventów pióro lekkie, cięte i wszechstronne Copywriting i redagowanie tekstów Komunikacja Marketingowa i Public Relations PR korporacyjny Wizerunek & PR Pozycjonowanie i optymalizacja stron SEO i SEM

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Kanlux S.A.
Starszy specjalista ds. komunikacji i PR
- planowanie i realizacja budżetu,
- przygotowanie, nadzór i realizacja media planów dla poszczególnych brandów firmy,
- projekty materiałów ATL i BTL,
- tworzenie contentu na portale firmowe,
- prowadzenie i koordynacja profili firmowych FB, IG, Pinterest, YT,
- organizacja imprez targowych i wystawienniczych,
- współprowadzenie projektu rebrandingu marki,
- komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna (w tym emloyer i employee branding, CSRi Media relations).
Kanlux S.A.
Starszy specjalista ds. Marketingu rynków zagranicznych
- zarządzanie budżetem marketingowym rynków zagranicznych,
- organizacja targów i pozostałych imprez wystawienniczych,
- organizacja działań ATL na rynkach zagranicznych,
- przygotowywanie materiałów BTL i POS oraz nadzór nad ich produkcją i dystrybucją
- planowanie, wdrażania i koordynacja działań trade marketingowych.
BUDMAT
Specjalista ds. marketingu i PR
- organizacja ogólnopolskiej imprezy masowej – BUDMAT Drift Show 2012 i 2013,
- tworzenie tekstów reklam prasowych i artykułów sponsorowanych,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy,
- nadzór nad budowaniem nowej strony internetowej firmy, działania SEO i SEM,
- organizacja targów i pozostałych imprez wystawienniczych,
- udział we wprowadzeniu na rynek nowego brandu (blachodachówka modułowa Venecja).
ROTO OKNA DACHOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. marketingu i PR
- udział w projekcie wprowadzenia nowej linii produktów na rynki europejskie (linia okien Designo),
- zarządzanie budżetem sprzedażowym w Polsce,
- organizacja targów i pozostałych imprez wystawienniczych,
- tworzenie reklam prasowych, firmowej strony internetowej, artykułów sponsorowanych (tekst i grafika),
- przygotowywanie materiałów BTL i POS oraz nadzór nad ich produkcją i dystrybucją,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kanałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy,
- współkoordynacja działań CSR,
- koordynacja programu lojalnościowego z użyciem specjalistycznych narzędzi.
Matras S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta
- prowadzenie działań marketingowych wspomagających sprzedaż,
- kompleksowa obsługa Klienta,
- sporządzanie cyklicznych zamówień i zestawień sprzedaży towaru,
- organizacja i koordynacja akcji promocyjnych,
- sporządzanie dziennych rozliczeń i raportów kasowych.
Logo
Asystent w dziale Public relations
e.media studio
- monitoring mediów i przygotowywanie codziennych prasówek branżowych,
- tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego na język polski,
- współpraca z samorządami lokalnymi i Ministerstwem Środowiska,
- przygotowywanie tekstów prasowych,
- koordynacja działań Media Relations,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kanałów komunikacji wewnętrznej firmy,
- archiwizacja dokumentacji firmy.
Logo
Nauczyciel języka polskiego
Szkoła Podstawowa nr 31
-koordynator programu Moja Szkoła w Unii Europejskiej,
-współkoordynator programu Comenius,
-wychowawca klasy,
-realizacja awansu zawodowego.
Orange Polska S.A.
Konsultant Infolinii Informacja Miejska
-telefoniczna obsługa klientów w języku polskim i angielskim,
-współredagowanie i aktualizowanie serwisu Infocity,
-aktywna sprzedaż produktów z serwisów e-bilet i e-prezent,
-szkolenie i wdrażanie na stanowiska pracy nowych pracowników.
Logo
Nauczyciel języka polskiego
Szkoła Podstawowa nr 31 w Katowicach
-wychowawca klasy.

Szkolenia i kursy

- udział w projekcie „Zostań specjalistą ds. e-biznesu”
- Indywidualny kurs języka angielskiego z elementami biznesu
- Szkolenie z zakresu podstaw obsługi programu InDesign
- Technologia informacyjna i edukacja multimedialna M2 i M3
- Technologia informacyjna i edukacja multimedialna M1
- Certyfikowane szkolenie - Praca z dzieckiem agresywnym
- Certyfikowane szkolenie - Autoprezentacja - tworzenie i wzmacnianie swojego wizerunku
- Certyfikowane szkolenie - Praca z grupą - jak stymulować proces grupowy
- Sztuka emisji głosu

Edukacja

Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne

Zainteresowania

-piękna i fantastyczna literatura polska i zagraniczna XX i XXI wieku
-joga, fitness (step, TBC)
-PR i marketing - nowe narzędzia i trendy
-strategiczne i logiczne gry komputerowe oraz planszowe

Organizacje

-Polonistyczne Koło Młodych Dydaktyków - przewodniczący od 2004 do 2005
-Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Filologicznego UŚ od 2004 do 2005 - delegat
-Uczelniana Rada Samorządu Studenckiego UŚ od 2004 do 2005
-Rada Języka Polskiego UŚ od 2004 do 2005 - delegat

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Agape custom publishing
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dział PR
Dział PR
Działy PR
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
PRASA FIRMOWA W POLSCE
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką