Łukasz Kłaczyński

dyrektor zarządzający SO FINE
Szczecin, zachodniopomorskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SO FINE interactive communication agency
dyrektor zarządzający, dyrektor operacyjny, project leader
Kreowanie, wdrażanie strategii firmy.
Prowadzenie strategicznych projektów agencji.
Rafał Wojsznis
Rafał Wojsznis · współpracownik
wystawiono
Słowo NAJLEPSZY w tym przypadku nie jest na wyrost.
Agencja Reklamowa Mediapromotion
Interactive Director
Do głównych obowiązków należy rozwój interaktywnych i e-marketingowych usług świadczonych przez Mediapromotion. Współpraca z klientami w zakresie projektów interaktywnych i koordynowanie kampanii w tym obszarze. Odpowiedzialność za działania IT, wspiercie pozostałych działów w tym zakresie: dział sprzedaży, obsługi klienta.
Zarządzanie działem interactive.
Wojciech Wirwicki
Wojciech Wirwicki · klient
wystawiono
Niezwykle sympatyczna, sprawna i konkretna osoba. Pan Łukasz wie czego chce i potrafi w jasny i precyzyjny sposób określić szczegóły współpracy.
Katarzyna M.
Katarzyna M. · usługodawca
wystawiono
rzetelny, profesjonalny i wymagający. na każdym etapie dopilnuje wszystkich szczegółów. godny zaufania. hołduje długofalowym relacjom biznesowym to dość rzadkie i cenne w branży.
Logo
konsultant, project manager przy niektórych projektach
agencja interaktywna So Fine
Zawsze w pobliżu - planowanie, ofertowanie, wdrażanie.
Michał Niedzielski
wystawiono
Profesjonalista w każdym calu. Polecam!
Urząd Miasta Szczecin
Kierownik Zespołu ds. komunikacji internetowej
Kierowanie zespołem ds. komunikacji internetowej Miasta Szczecin.
Wdrażanie nowych projektów. Rozwijanie promocyjnego serwisu Miasta Szczecin www.szczecin.eu.
Strategia obecności marki Szczecin Floating Garden w internecie.
Kampanie internetowe projektów promocyjnych i informacyjnych prowadzonych przez Biuro Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin.
Opiniowanie, nadzór i analiza projektów internetowych miasta.

Szkolenia i kursy

2009 Warsztaty - Planowanie i realizacja komunikacji marketingowej - Starcom Media Group
2009 Szkolenie z reklamy Google - podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany - MaxRoy
2009 Marketing internetowy - szkolenie
2008 Szkolenie - Miasto, miejsce, marka. Planowanie i prowadzenie promocji” – OMD School

Edukacja

Logo
Technologie WWW, studia podyplomowe
Politechnika Szczecińska
Logo
Socjologia Zachowań Ludzkich, licencjackie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Psychologia, Socjotechnika, New Media, Muzyka, Odległe miejsca

Inne

2009 - Dwa Webstary dla najlepszej strony roku 2009 w kategorii Administracja Publiczna

Grupy

AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Szczecin
Szczecin
Szczecin (łac. Sedinum lub Stetinum, niem. Stettin) – miasto na prawach powiatu, stolica i największe miasto województwa zachodniopomorskiego.