Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Interactive Director
Do głównych obowiązków należy rozwój interaktywnych i e-marketingowych usług świadczonych przez Mediapromotion. Współpraca z klientami w zakresie projektów interaktywnych i koordynowanie kampanii w tym obszarze. Odpowiedzialność za działania IT, wspiercie pozostałych działów w tym zakresie: dział sprzedaży, obsługi klienta.
Zarządzanie działem interactive.
Zarządzanie działem interactive.
wystawiono
Niezwykle sympatyczna, sprawna i konkretna osoba. Pan Łukasz wie czego chce i potrafi w jasny i precyzyjny sposób określić szczegóły współpracy.
Kierownik Zespołu ds. komunikacji internetowej
Kierowanie zespołem ds. komunikacji internetowej Miasta Szczecin.
Wdrażanie nowych projektów. Rozwijanie promocyjnego serwisu Miasta Szczecin www.szczecin.eu.
Strategia obecności marki Szczecin Floating Garden w internecie.
Kampanie internetowe projektów promocyjnych i informacyjnych prowadzonych przez Biuro Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin.
Opiniowanie, nadzór i analiza projektów internetowych miasta.
Wdrażanie nowych projektów. Rozwijanie promocyjnego serwisu Miasta Szczecin www.szczecin.eu.
Strategia obecności marki Szczecin Floating Garden w internecie.
Kampanie internetowe projektów promocyjnych i informacyjnych prowadzonych przez Biuro Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin.
Opiniowanie, nadzór i analiza projektów internetowych miasta.
Szkolenia i kursy
2009 Warsztaty - Planowanie i realizacja komunikacji marketingowej - Starcom Media Group
2009 Szkolenie z reklamy Google - podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany - MaxRoy
2009 Marketing internetowy - szkolenie
2008 Szkolenie - Miasto, miejsce, marka. Planowanie i prowadzenie promocji” – OMD School
2009 Szkolenie z reklamy Google - podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany - MaxRoy
2009 Marketing internetowy - szkolenie
2008 Szkolenie - Miasto, miejsce, marka. Planowanie i prowadzenie promocji” – OMD School
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Psychologia, Socjotechnika, New Media, Muzyka, Odległe miejsca
Inne
2009 - Dwa Webstary dla najlepszej strony roku 2009 w kategorii Administracja Publiczna
Grupy
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Samozatrudniony: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (lekarz, prawnik, doradca, architekt, broker, artysta itp.)
Jakie zagrożenia na Ciebie czyhają?
Szczecin
Szczecin (łac. Sedinum lub Stetinum, niem. Stettin) – miasto na prawach powiatu, stolica i największe miasto województwa zachodniopomorskiego.