Umiejętności
Reklama
Content Marketing
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Project Management
Public Relations
Usługi marketingowe
Social Marketing
Social Media
Social Media Marketing
Pay per Click
Zarządzanie zespołem
SEO/SEM
konsulting marketingowy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradztwo i usługi marketingowe dla firm i instytucji
Działalność dodatkowa
Zajmuję się doradztwem marketingowym dla przedsiębiorców i instytucji działającym w różnych branżach na terenie województwa łódzkiego w zakresie wykorzystania różnorodnych metod i narzędzi marketingu internetowego do promocji ich oferty. Ponadto wykonuję i pozycjonuję strony internetowe.
Marketing Manager
W okresie od 1 listopada 2016 r. do 29 stycznia 2017 r. byłem zatrudniony na stanowisku Marketing Manager w firmie Dystrybucja Pomorze Sp. z o.o. - zakład produkcyjny Browar Staropolski w Zduńskiej Woli. W tym czasie odpowiadałem za przygotowywanie materiałów marketingowych (foldery, artykuły, etykiety), uczestnictwo w wydarzeniach (koncerty, wydarzenia plenerowe), aktualizację stron internetowych wraz z uruchomieniem 3 nowych, prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie, a także zarządzanie dwoma sklepami firmowymi w Zduńskiej Woli.
Kierownik działu marketingu
W latach 2006 - 2016 byłem zatrudniony w firmie Aplikom Sp. z o. o. w Łodzi (do 31.01.2012 jako samodzielny specjalista ds. marketingu, zaś do 31.10.2016 jako kierownik działu marketingu). Zakres obowiązków i osiągnięcia:
• Przygotowywanie strategii marketingowych zarówno dla firmy, jak i dla poszczególnych działów.
• Odpowiedzialność za budżetowanie, przygotowywanie, prowadzenie, koordynowanie wszelkich kampanii i działań marketingowych, których celem był stały dopływ nowych zapytań ofertowych od klientów oraz budowanie wizerunku firmy w oczach klientów i kontrahentów.
• Odpowiedzialność za organizację własnych wydarzeń zamkniętych tj. konferencje, seminaria, warsztaty, webinaria, w których każdorazowo brało udział do 130 osób oraz koordynację przygotowań w wydarzeniach zewnętrznych (tj. konferencje i targi organizowane przez firmy zewnętrzne).
• Współpraca z działami marketingowymi największych firm branży IT m.in. HP, Autodesk, Oracle, Citrix.
• Odpowiedzialność za budowę, rozbudowę, a także za zarządzanie i aktualizację stron internetowych firmy, za ich pozycjonowanie, działania SEM i remarketing. Dzięki właściwemu pozycjonowaniu ruch na głównej stronie firmy pochodził w 60% z wyników organicznych, zaś e-sklep pozyskał aż 25% ruchu dzięki płatnym reklamom Google Adwords. Całkowicie nowi odwiedzający stanowili z roku na rok aż 75% całego ruchu.
• Prowadzenie profili firmowych (ponad 31000 fanów) na portalach Social Media tj. Facebook i LinkedIn, które wspierały działania marketingowe.
• Odpowiedzialność za przygotowywane materiałów marketingowych: tekstów marketingowych, grafik (m.in. banery, ulotki, szablony), prezentacji multimedialnych oraz filmów video (pokazy produktowe, relacje z wydarzeń).
• Realizacja cyklicznej, masowej komunikacji e-mailowej z bazą klientów (51000 adresów) zawierającą aktualne promocje, wydarzenia i aktualności.
• Pozyskiwanie funduszy od partnerów biznesowych na działania marketingowe.
• Przygotowywanie strategii marketingowych zarówno dla firmy, jak i dla poszczególnych działów.
• Odpowiedzialność za budżetowanie, przygotowywanie, prowadzenie, koordynowanie wszelkich kampanii i działań marketingowych, których celem był stały dopływ nowych zapytań ofertowych od klientów oraz budowanie wizerunku firmy w oczach klientów i kontrahentów.
• Odpowiedzialność za organizację własnych wydarzeń zamkniętych tj. konferencje, seminaria, warsztaty, webinaria, w których każdorazowo brało udział do 130 osób oraz koordynację przygotowań w wydarzeniach zewnętrznych (tj. konferencje i targi organizowane przez firmy zewnętrzne).
• Współpraca z działami marketingowymi największych firm branży IT m.in. HP, Autodesk, Oracle, Citrix.
• Odpowiedzialność za budowę, rozbudowę, a także za zarządzanie i aktualizację stron internetowych firmy, za ich pozycjonowanie, działania SEM i remarketing. Dzięki właściwemu pozycjonowaniu ruch na głównej stronie firmy pochodził w 60% z wyników organicznych, zaś e-sklep pozyskał aż 25% ruchu dzięki płatnym reklamom Google Adwords. Całkowicie nowi odwiedzający stanowili z roku na rok aż 75% całego ruchu.
• Prowadzenie profili firmowych (ponad 31000 fanów) na portalach Social Media tj. Facebook i LinkedIn, które wspierały działania marketingowe.
• Odpowiedzialność za przygotowywane materiałów marketingowych: tekstów marketingowych, grafik (m.in. banery, ulotki, szablony), prezentacji multimedialnych oraz filmów video (pokazy produktowe, relacje z wydarzeń).
• Realizacja cyklicznej, masowej komunikacji e-mailowej z bazą klientów (51000 adresów) zawierającą aktualne promocje, wydarzenia i aktualności.
• Pozyskiwanie funduszy od partnerów biznesowych na działania marketingowe.
Szkolenia i kursy
2015 - Prawne aspekty marketingu w Internecie (KGP Kancelaria Prawna)
2015 - Najlepsze Strategie w Online Marketingu (Forum Media Polska)
2014 - Social Media w Marketingu i Sprzedaży (Social Media London Style)
2014 - Efektywna reklama w Internecie (Marketing Online)
2011 - Effective Web marketing (bChannels Adventis Group PLC)
2011 - 7 Nawyków skutecznego działania (FranklinCovey)
2015 - Najlepsze Strategie w Online Marketingu (Forum Media Polska)
2014 - Social Media w Marketingu i Sprzedaży (Social Media London Style)
2014 - Efektywna reklama w Internecie (Marketing Online)
2011 - Effective Web marketing (bChannels Adventis Group PLC)
2011 - 7 Nawyków skutecznego działania (FranklinCovey)
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Organizacje
Studenckie Biuro Karier Uniwersytetu Łódzkiego „Profil”
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Administracja publiczna - sektor rządowy i samorząd. Grupa dla pracowników administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych tą tematyką.