Umiejętności
Ambient Media
Analityka
Basecamp
Strategia biznesowa
Camp Management
Facebook
Facebook Marketing
Flow Control
FMEA
Zarządzanie procesami
Komunikacja Marketingowa
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Negocjacje
Planowanie
PMI
PRINCE2
Process Flow Charts
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Koordynacja projektu
Project Management
Kierownicy projektów
Handel
Analiza ryzyka
Zarządzanie ryzykiem
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Social Media Marketing
Statystyka
Planowanie strategiczne
Strategic Sourcing
Umiejętności Nadzorcze
Analiza zadań
Szkolenie
Ubezpieczenia
planning
Training Skills
Ambient Intelligence
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
PM w branży IT
wystawiono
Łukasz to połączenie energii, pozytywnego nastawienia i kompetencji. Oceniam wysoko jego kwalifikacje zarówno jako Project Managera, ale także handlowca/ accounta.
wystawiono
Praca z Łukaszem przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Łukasz koordynował zespół programistów oraz zarządzał projektami sklepów internetowych które miałem przyjemność tworzyć. Bardzo profesjonalnie podchodził do swojej pracy,zawsze przygotowany, perfekcyjnie zorganizowany.Łukasz posiada otwarty umysł,jest odporny na stres a jego kompetencje zarządzania projektami mogę z czystym sumieniem potwierdzić.
Project Manager
Kompletne i zakończone sukcesem przeprowadzenie projektu EFS działanie 8.1.
Przeprowadzanie wywiadów wstępnych w przedsiębiorstwach, bieżący kontakt z klientami, nadzór nad pracami Biura Projektu, kontakty z podwykonawcami usług, utrzymywanie kontaktu z Instytucją Pośredniczącą, harmonogramowanie, budżetowanie, zatwierdzanie dokumentacji projektowej, przygotowywanie dokumentów dotyczących realizacji działań projektowych, kontakt z trenerami,
wsparcie działań rekrutacyjnych, przygotowywanie zestawień/informacji do prowadzenia bieżącej ewaluacji, monitoring projektu, nadzór nad dokumentacja projektową, kontrola liczby osób oraz uczestników biorących udział w projekcie, zbieranie danych do weryfikacji wskaźników założonych w projekcie, bieżąca analiza potrzeb szkoleniowych uczestników szkoleń, eryfikacja kwoty wkładu prywatnego przedsiębiorców, działania marketingowe, zarządzanie zespołem.
Przeprowadzanie wywiadów wstępnych w przedsiębiorstwach, bieżący kontakt z klientami, nadzór nad pracami Biura Projektu, kontakty z podwykonawcami usług, utrzymywanie kontaktu z Instytucją Pośredniczącą, harmonogramowanie, budżetowanie, zatwierdzanie dokumentacji projektowej, przygotowywanie dokumentów dotyczących realizacji działań projektowych, kontakt z trenerami,
wsparcie działań rekrutacyjnych, przygotowywanie zestawień/informacji do prowadzenia bieżącej ewaluacji, monitoring projektu, nadzór nad dokumentacja projektową, kontrola liczby osób oraz uczestników biorących udział w projekcie, zbieranie danych do weryfikacji wskaźników założonych w projekcie, bieżąca analiza potrzeb szkoleniowych uczestników szkoleń, eryfikacja kwoty wkładu prywatnego przedsiębiorców, działania marketingowe, zarządzanie zespołem.
Marketing and Public Relations Manager
mediaAGENT - Licealia.com
Planowanie strategii marketingowej projektu , działania PR , zakup Mediów, kreowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami.
Projekt zawieszony.
Projekt zawieszony.
przełożony
wystawiono
Niesamowity, energiczny i emanujący entuzjazmem człowiek, który wdrożył do naszej firmy dużo dobrej, przyjaznej atmosfery, a zarazem dużego zapału do pracy.
Łukasz w szybkim tempie znalazł świetnych sponsorów do imprez co zaowocowało dobrymi wynikami w ilości przybyłych osób, które dostały ciekawe gadżety zupełnie za FREE!:)
Łukasz w szybkim tempie znalazł świetnych sponsorów do imprez co zaowocowało dobrymi wynikami w ilości przybyłych osób, które dostały ciekawe gadżety zupełnie za FREE!:)
Key Account Executive
Pozyskiwanie reklamodawców do serwisu internetowego MMWrocław.pl, obsługa klientów kluczowych, prezentacja ofert handlowych, telefoniczne i elektroniczne kontakty z klientami, negocjacje handlowe, realizacja celów sprzedażowych, opieka posprzedażowa nad klientami, współpraca z liderem redakcyjnym w ramach kreowania i wdrażania działań promocyjnych wzmacniających pozycję MM Wrocław na regionalnym rynku.
wystawiono
Pracując z Łukaszem można szybko się przekonać, że to prawdziwa lokomotywa zespołu! Ma głowę pełną dobrych pomysłów, zawsze zmotywowany i motywujący innych do działania, poszukiwacz ciekawych rozwiązań i wieczny optymista.
Skuteczny w pracy samodzielnej ale także bardzo pomocny i aktywny w zespole.
Chętnie doradzi, podpowie, podzieli się swoim doświadczeniem dzięki czemu praca z nim to czysta przyjemnośc.
W swoich dzialaniach zawsze profesjonalny, kompetentny i niezmiernie miły. Doskonały pracownik i kolega! Na razie to on szuka...ale założe się, że niedlugo to właśnie JEGO będą szukać inni!
Skuteczny w pracy samodzielnej ale także bardzo pomocny i aktywny w zespole.
Chętnie doradzi, podpowie, podzieli się swoim doświadczeniem dzięki czemu praca z nim to czysta przyjemnośc.
W swoich dzialaniach zawsze profesjonalny, kompetentny i niezmiernie miły. Doskonały pracownik i kolega! Na razie to on szuka...ale założe się, że niedlugo to właśnie JEGO będą szukać inni!
wystawiono
Jeśli "obrotny" nie jest zbyt archaicznym, kolokwialnym czy też dwuznacznym określeniem, to cieszę się - tak właśnie najlepiej mógłbym określić Łukasza. Ambitny, sumienny, w pełni skoncentrowany na swoich zadaniach, profesjonalny. Doskonale czuje rynek; przeliczając na godzinę ilość pomysłów, które przedstawia, człowiek łapie się za głowę. Jest przy tym jednak wysoce skuteczny. Wniosek: potrafi zatem swoje propozycje przekuwać w konkretne działania. Aktywny od pierwszego dnia, szybko przystosowuje się do nowych warunków. Co jeszcze? Wypada to już sprawdzić samemu.
Key Account Manager
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. Grupa European Directories
Realizowanie planów sprzedażowych na przydzielonym terenie. Sprzedaż powierzchni reklamowej w książce telefonicznej, serwisach internetowych pkt.pl. Planowanie kampanii reklamowej dla klienta, zarówno reklamy informacyjnej jak i kreatywnej. Reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku. Wdrażanie osób nowo przyjętych.
Area Sales Manager
Realizowanie planów sprzedażowych na przydzielonym terenie, obsługa istniejących oraz pozyskiwanie nowych klientów detalicznych i hurtowych, budowa i utrzymanie sieci dystrybucji produktów FMCG firmy MARWIN (branża tytoniowa), dbanie o odpowiednią ekspozycję i informację o produktach, reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Specjalista Finansowo - Ubezpieczeniowy
Realizowanie planów sprzedażowych na przydzielonym terenie, pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi na podległym terenie działania, kompleksowa obsługa klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie rozmów, reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, wdrażanie usprawnień w funkcjonowaniu oddziału, koordynowanie pracy zespołu agentów oraz telemarketerów.
Szkolenia i kursy
2013 - Massawa - Leadership - Octigo, Wrocław.
2012 - Certyfikat PRINCE2® Foundation
2012 - "Dolnośląscy liderzy zarządzania projektami. Szkolenia z metodyki PRINCE2" 28h - H-consulting, Wrocław
2012 - "Liderzy zarządzania projektami w dolnośląskich przedsiębiorstwach. Szkolenia z metodyki PMBoK" 58h - H-consulting, Wrocław
2011 - Finalista ogólnopolskiego programu TalentClub - DINERS CLUB POLSKA Sp. z o. o.
2011 - „Statystyczne sterowanie procesami SPC” - PROQUAL, Wrocław
2011 - „Plany kontroli - tworzenie, weryfikowanie, nadzorowanie” - PROQUAL, Wrocław
2011 - „FMEA w programie APIS IQ-RM” - PROQUAL, Wrocław
2011 - „Certyfikacja CAPM w PMI” - DORADCA Consultants Ltd. Sp. z o.o., Poznań.
2010 - „KAIZEN Office Live” - KAIZEN Institute Polska, Wrocław.
2010 - „Efektywne Techniki Sprzedaży” - Dr.Sid Dariusz Rajca, Warszawa.
2010 - „Rynek reklamy kreatywnej i informacyjnej. Trening sprzedaży w branży reklamowej” - pkt.pl, Warszawa.
2009 - „Merchandising z elementami obsługi trudnego klienta” - Zespół Ekspertów Manager, Kraków
2008 - „Klient VIP” - INDUS Adam Kubicki, Wrocław.
2008 - Skuteczne techniki sprzedaży, czyli jak stać się prawdziwym doradcą klienta. – INDUS Adam Kubicki
2008 - „Jak to się robi – Zdejmij maskę, złam schematy” – szkolenie centralne Jadwisin.
2008 - Cykl szkoleń doskonalących dotyczący sprzedaży ubezpieczeń i wiedzy produktowej ING.
2007 - Wzorcowy Cykl Sprzedaży, Szklarska Poręba.
2007 - Kurs PCO, Wrocław
2005 - Kurs opiekuna – wychowawcy
2012 - Certyfikat PRINCE2® Foundation
2012 - "Dolnośląscy liderzy zarządzania projektami. Szkolenia z metodyki PRINCE2" 28h - H-consulting, Wrocław
2012 - "Liderzy zarządzania projektami w dolnośląskich przedsiębiorstwach. Szkolenia z metodyki PMBoK" 58h - H-consulting, Wrocław
2011 - Finalista ogólnopolskiego programu TalentClub - DINERS CLUB POLSKA Sp. z o. o.
2011 - „Statystyczne sterowanie procesami SPC” - PROQUAL, Wrocław
2011 - „Plany kontroli - tworzenie, weryfikowanie, nadzorowanie” - PROQUAL, Wrocław
2011 - „FMEA w programie APIS IQ-RM” - PROQUAL, Wrocław
2011 - „Certyfikacja CAPM w PMI” - DORADCA Consultants Ltd. Sp. z o.o., Poznań.
2010 - „KAIZEN Office Live” - KAIZEN Institute Polska, Wrocław.
2010 - „Efektywne Techniki Sprzedaży” - Dr.Sid Dariusz Rajca, Warszawa.
2010 - „Rynek reklamy kreatywnej i informacyjnej. Trening sprzedaży w branży reklamowej” - pkt.pl, Warszawa.
2009 - „Merchandising z elementami obsługi trudnego klienta” - Zespół Ekspertów Manager, Kraków
2008 - „Klient VIP” - INDUS Adam Kubicki, Wrocław.
2008 - Skuteczne techniki sprzedaży, czyli jak stać się prawdziwym doradcą klienta. – INDUS Adam Kubicki
2008 - „Jak to się robi – Zdejmij maskę, złam schematy” – szkolenie centralne Jadwisin.
2008 - Cykl szkoleń doskonalących dotyczący sprzedaży ubezpieczeń i wiedzy produktowej ING.
2007 - Wzorcowy Cykl Sprzedaży, Szklarska Poręba.
2007 - Kurs PCO, Wrocław
2005 - Kurs opiekuna – wychowawcy
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
football, climbing,android
Organizacje
2017 - AXELOS International
2012 - APMG-International
2012 - IPMA. International Project Management Association Polska.
2012 - PMI Poland Chapter. Project Manager International Poland Chapter.
2012 - APMG-International
2012 - IPMA. International Project Management Association Polska.
2012 - PMI Poland Chapter. Project Manager International Poland Chapter.
Inne
Obsługa komputera, środowisko Windows, Linux, MS Office - na poziomie zaawansowanym, MS Projekt, APIS IQ-RM.
Grupy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
KOCHAM ŻYCIE
Kocham wstawać rano, kocham każdy zaczynający się dzień, kocham ludzi, kocham pracować, kocham kochać ;-)
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
pm2pm
„Nieważna jest ilość wiadomości, lecz ich jakość. Można wiedzieć bardzo wiele, nie wiedząc tego, co najpotrzebniejsze” Lew Tołstoj
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem