Łukasz Kaszuba

Project Manager. P2, MSPP.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Ambient Media Analityka Basecamp Strategia biznesowa Camp Management Facebook Facebook Marketing Flow Control FMEA Zarządzanie procesami Komunikacja Marketingowa Badania marketingowe Strategia marketingowa Negocjacje Planowanie PMI PRINCE2 Process Flow Charts Rozwój produktu Zarządzanie produktem Koordynacja projektu Project Management Kierownicy projektów Handel Analiza ryzyka Zarządzanie ryzykiem Zarządzanie Sprzedażą Social Media Social Media Marketing Statystyka Planowanie strategiczne Strategic Sourcing Umiejętności Nadzorcze Analiza zadań Szkolenie Ubezpieczenia planning Training Skills Ambient Intelligence

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Project Manager
Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.
Logo
Project Manager
Vortex Project Management Solutions
Android.com.pl
Administrator
Grupa Unity
Project Manager
PM w branży IT
Agnieszka K.
Agnieszka K. · współpracownik
wystawiono
Łukasz to połączenie energii, pozytywnego nastawienia i kompetencji. Oceniam wysoko jego kwalifikacje zarówno jako Project Managera, ale także handlowca/ accounta.
Robert K.
Robert K. · współpracownik
wystawiono
Praca z Łukaszem przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Łukasz koordynował zespół programistów oraz zarządzał projektami sklepów internetowych które miałem przyjemność tworzyć. Bardzo profesjonalnie podchodził do swojej pracy,zawsze przygotowany, perfekcyjnie zorganizowany.Łukasz posiada otwarty umysł,jest odporny na stres a jego kompetencje zarządzania projektami mogę z czystym sumieniem potwierdzić.
PROQUAL Management Institute
Project Manager
Koordynacja projektów szkoleniowych, doradczych oraz wdrożeniowych.
TurnArround Sp. z o.o.
Freelance Project Manager
Koordynacja projektów dla własnych klientów , m.in: PANEK S.A.; Guardier S.A. - w tym marki MyCenturio.com; IdeaPlace; Global Entrepreneurship Week; Projekty prowadzone zgodnie z metodyką PMI lub PRINCE2, Szkolenia z Social Media oraz marketingu.
Vento Consulting Sp. z o.o.
Project Manager
Kompletne i zakończone sukcesem przeprowadzenie projektu EFS działanie 8.1.
Przeprowadzanie wywiadów wstępnych w przedsiębiorstwach, bieżący kontakt z klientami, nadzór nad pracami Biura Projektu, kontakty z podwykonawcami usług, utrzymywanie kontaktu z Instytucją Pośredniczącą, harmonogramowanie, budżetowanie, zatwierdzanie dokumentacji projektowej, przygotowywanie dokumentów dotyczących realizacji działań projektowych, kontakt z trenerami,
wsparcie działań rekrutacyjnych, przygotowywanie zestawień/informacji do prowadzenia bieżącej ewaluacji, monitoring projektu, nadzór nad dokumentacja projektową, kontrola liczby osób oraz uczestników biorących udział w projekcie, zbieranie danych do weryfikacji wskaźników założonych w projekcie, bieżąca analiza potrzeb szkoleniowych uczestników szkoleń, eryfikacja kwoty wkładu prywatnego przedsiębiorców, działania marketingowe, zarządzanie zespołem.
Grupa o2 Sp. z o.o.
Account Executive
Planowanie kampanii marketingowej dla wybranych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad obecnymi klientami.
Logo
Marketing and Public Relations Manager
mediaAGENT - Licealia.com
Planowanie strategii marketingowej projektu , działania PR , zakup Mediów, kreowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami.

Projekt zawieszony.
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Niesamowity, energiczny i emanujący entuzjazmem człowiek, który wdrożył do naszej firmy dużo dobrej, przyjaznej atmosfery, a zarazem dużego zapału do pracy.
Łukasz w szybkim tempie znalazł świetnych sponsorów do imprez co zaowocowało dobrymi wynikami w ilości przybyłych osób, które dostały ciekawe gadżety zupełnie za FREE!:)
Media Regionalne Sp. z o.o.
Key Account Executive
Pozyskiwanie reklamodawców do serwisu internetowego MMWrocław.pl, obsługa klientów kluczowych, prezentacja ofert handlowych, telefoniczne i elektroniczne kontakty z klientami, negocjacje handlowe, realizacja celów sprzedażowych, opieka posprzedażowa nad klientami, współpraca z liderem redakcyjnym w ramach kreowania i wdrażania działań promocyjnych wzmacniających pozycję MM Wrocław na regionalnym rynku.
Wojciech Trybuła
Wojciech Trybuła · współpracownik
wystawiono
Pracując z Łukaszem można szybko się przekonać, że to prawdziwa lokomotywa zespołu! Ma głowę pełną dobrych pomysłów, zawsze zmotywowany i motywujący innych do działania, poszukiwacz ciekawych rozwiązań i wieczny optymista.
Skuteczny w pracy samodzielnej ale także bardzo pomocny i aktywny w zespole.
Chętnie doradzi, podpowie, podzieli się swoim doświadczeniem dzięki czemu praca z nim to czysta przyjemnośc.
W swoich dzialaniach zawsze profesjonalny, kompetentny i niezmiernie miły. Doskonały pracownik i kolega! Na razie to on szuka...ale założe się, że niedlugo to właśnie JEGO będą szukać inni!
Adrian T.
Adrian T. · przełożony
wystawiono
Jeśli "obrotny" nie jest zbyt archaicznym, kolokwialnym czy też dwuznacznym określeniem, to cieszę się - tak właśnie najlepiej mógłbym określić Łukasza. Ambitny, sumienny, w pełni skoncentrowany na swoich zadaniach, profesjonalny. Doskonale czuje rynek; przeliczając na godzinę ilość pomysłów, które przedstawia, człowiek łapie się za głowę. Jest przy tym jednak wysoce skuteczny. Wniosek: potrafi zatem swoje propozycje przekuwać w konkretne działania. Aktywny od pierwszego dnia, szybko przystosowuje się do nowych warunków. Co jeszcze? Wypada to już sprawdzić samemu.
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Key Account Manager
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. Grupa European Directories
Realizowanie planów sprzedażowych na przydzielonym terenie. Sprzedaż powierzchni reklamowej w książce telefonicznej, serwisach internetowych pkt.pl. Planowanie kampanii reklamowej dla klienta, zarówno reklamy informacyjnej jak i kreatywnej. Reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku. Wdrażanie osób nowo przyjętych.
MARWIN Polska. PT DJARUM
Area Sales Manager
Realizowanie planów sprzedażowych na przydzielonym terenie, obsługa istniejących oraz pozyskiwanie nowych klientów detalicznych i hurtowych, budowa i utrzymanie sieci dystrybucji produktów FMCG firmy MARWIN (branża tytoniowa), dbanie o odpowiednią ekspozycję i informację o produktach, reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
ING USŁUGI FINANSOWE S.A
Specjalista Finansowo - Ubezpieczeniowy
Realizowanie planów sprzedażowych na przydzielonym terenie, pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi na podległym terenie działania, kompleksowa obsługa klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie rozmów, reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, wdrażanie usprawnień w funkcjonowaniu oddziału, koordynowanie pracy zespołu agentów oraz telemarketerów.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Polecam wszystkim Łukasza ! Jest świetnym, profesjonalnym doradcą, silną, zdecydowaną osobowością ! Gdybym nie pracowała w tym samym zawodzie co Łukasz, na pewno z poradą udałabym się właśnie do NIEGO !
Logo
Recepcja
andel's Hotel Cracow **** Vienna International
Reprezentowanie firmy, obsługa klientów, sprzedaż usług hotelowych oraz turystycznych, koordynowanie pracy recepcji.

Szkolenia i kursy

2013 - Massawa - Leadership - Octigo, Wrocław.

2012 - Certyfikat PRINCE2® Foundation

2012 - "Dolnośląscy liderzy zarządzania projektami. Szkolenia z metodyki PRINCE2" 28h - H-consulting, Wrocław

2012 - "Liderzy zarządzania projektami w dolnośląskich przedsiębiorstwach. Szkolenia z metodyki PMBoK" 58h - H-consulting, Wrocław

2011 - Finalista ogólnopolskiego programu TalentClub - DINERS CLUB POLSKA Sp. z o. o.

2011 - „Statystyczne sterowanie procesami SPC” - PROQUAL, Wrocław

2011 - „Plany kontroli - tworzenie, weryfikowanie, nadzorowanie” - PROQUAL, Wrocław

2011 - „FMEA w programie APIS IQ-RM” - PROQUAL, Wrocław

2011 - „Certyfikacja CAPM w PMI” - DORADCA Consultants Ltd. Sp. z o.o., Poznań.

2010 - „KAIZEN Office Live” - KAIZEN Institute Polska, Wrocław.

2010 - „Efektywne Techniki Sprzedaży” - Dr.Sid Dariusz Rajca, Warszawa.

2010 - „Rynek reklamy kreatywnej i informacyjnej. Trening sprzedaży w branży reklamowej” - pkt.pl, Warszawa.

2009 - „Merchandising z elementami obsługi trudnego klienta” - Zespół Ekspertów Manager, Kraków

2008 - „Klient VIP” - INDUS Adam Kubicki, Wrocław.

2008 - Skuteczne techniki sprzedaży, czyli jak stać się prawdziwym doradcą klienta. – INDUS Adam Kubicki

2008 - „Jak to się robi – Zdejmij maskę, złam schematy” – szkolenie centralne Jadwisin.

2008 - Cykl szkoleń doskonalących dotyczący sprzedaży ubezpieczeń i wiedzy produktowej ING.

2007 - Wzorcowy Cykl Sprzedaży, Szklarska Poręba.

2007 - Kurs PCO, Wrocław

2005 - Kurs opiekuna – wychowawcy

Edukacja

Logo
Wydział: Zarządzania. Zarządzanie strategiczne w biznesie., magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Wydział: Zarządzania. Psychologia w Biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

football, climbing,android

Organizacje

2017 - AXELOS International
2012 - APMG-International
2012 - IPMA. International Project Management Association Polska.
2012 - PMI Poland Chapter. Project Manager International Poland Chapter.

Inne

Obsługa komputera, środowisko Windows, Linux, MS Office - na poziomie zaawansowanym, MS Projekt, APIS IQ-RM.

Grupy

Ambient
Ambient
Wszystko, co wiąże się z reklamą i marketingiem a ciężko ubrać to w sztywne ramy...
IPMA
IPMA
Grupa członków International Project Management Association.
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
KOCHAM ŻYCIE
KOCHAM ŻYCIE
Kocham wstawać rano, kocham każdy zaczynający się dzień, kocham ludzi, kocham pracować, kocham kochać ;-)
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
pm2pm
pm2pm
„Nieważna jest ilość wiadomości, lecz ich jakość. Można wiedzieć bardzo wiele, nie wiedząc tego, co najpotrzebniejsze” Lew Tołstoj
PRINCE2
PRINCE2
Praktyczne wykorzystanie metodyki PRINCE2
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem