Wypowiedzi
-
Coma - Leszek Żukowski :)
-
Cyfra ma wyłączność na kanały HBO do 31 grudnia 2007. Duże prawdopodobieństwo że niebawem pojawią sie również na pozostałych platformach cyfrowych ;)
-
W sumie najwięcej się działo w rozgrywkach WarCraft'a i StarCraft'a. Fajny klimat dużo kibiców. Na CSie nudy niesamowite. PGS zanudziło się na śmierć a reszta nic ciekawego nie pokazała. I jeszcze te okrzyki - "NIIIIICE!!!!" co 10 sekund... żałosne...
Największym plusem tegorocznych WCG... Hostessy Xbox 360!... ehh :)
Reszcie rozgrywek się nie przyglądałem... więc się nie wypowiadam.
Dla mnie również 6/10
Pzdr -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Jasne, tylko że różnica między np. WoW'em a CS jest taka:
CS - Umiejętności gracza <-> Umiejętności postaci - WoW
Nie jest tak w 100% bo jednak np. w WoW'ie potrzeba pewnych umiejętności aby sprawnie zarządzać postacią. Ale jednak w tego typu grach nie ma czegoś takiego jak Aim, refleks czy APM (umiejętności, które trzeba trenować miesiącami/latami). To własnie takie czynniki spowodowały że zaczęto odbierać tego typu gry jako "sport". Na świecie liczy się przede wszystkim CS, SC:BW czy W3. Na drugim miejscu są rzecz jasna takie gry jak NFS czy Fifa.
Nie oszukujmy się.... taka gra jak WoW na pewno nie jest obojętna graczom na całym świecie. Na pewno jest też jednym z najpopularniejszych tytułów więc, gdyby w 100% nadawała się na e-sport to rozgrywki stały by na poziomie CS czy SC:BW. Tak niestety nie jest...
Pzdr -
Radosław G.:
A raczej co może skłonić potencjalnych inwestorów to próby nawiązania współpracy. Bo esport to ogromny rynek, w Polsce wg. sondaży jest ponad 4 mln graczy, to mało? Niesądze.
To wspaniały sposób na rozwijanie swoich talentów, kwestia tylko jak bardzo poważnie chcemy to robić.
FPP przede wszystkim króluje w europie. A np. w Korei numerem jeden jest RTS - StarCraft.
Jeśli chodzi o WoW'a, Lineage itp. to jakoś nie wyobrażam sobie pojedyńczych rozgrywek na zasadzie FPP czy RTS. Grałem przez jakiś czas w MU Online (podobna gatunkowo) i w tego typu grach raczej liczy się częste granie i nabijanie statystyk postaci. Trudno było by rozgrywać pojedyńcze mecze na imprezach lanowych. Dodatkowo tam bardzo duże znaczenie mają punkty (np. siły) czy doświadczenie postaci. A w grach typowo E-Sportowych liczą się przede wszystkich umiejętności gracza. Takie IMO :)
Pzdr