Umiejętności
Adobe Photoshop
Final Cut Pro X
Pakiet MS Offiece
Arianna (Nielsen Audience Measurement)
Zarządzanie Projektami, Certyfikat Prince 2
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Opracowanie i koordynacja nowatorskich ofert crossmediowych, niestandardowych propozycji komunikacji marketingowej dla klientów z wykorzystaniem marek Grupy ZPR Media – ESKA TV, FOKUS TV, POLO TV, Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA, eska.tv, eska.pl oraz social mediów marek.
Realizacja projektów crossmediowych dla brandów takich jak m.in. PEPSI, HP, T-Mobile Electronic Beats, Kinder Maxi King, H&M, PLAY, New Balance.
Realizacja projektów crossmediowych dla brandów takich jak m.in. PEPSI, HP, T-Mobile Electronic Beats, Kinder Maxi King, H&M, PLAY, New Balance.
Junior Project Coordination Specialist
Przygotowanie strategii komunikacji ofert handlowych m.in. dla: The Walt Disney Co., Sony, Universal Channels, FOX International Channels, Turner.
Zadania:
• Przygotowanie linii kreatywnej oraz strategii komunikacji
• Egzekucja sprzedanych projektów niestandardowych
• Planowanie i monitoring sprzedanych kampanii niestandardowych
• Weryfikacja statusu prac z harmonogramem i kartami projektów
• Bezpośredni kontakt z reklamodawcą przy współpracy w ramach realizacji projektów niestandardowych
Zadania:
• Przygotowanie linii kreatywnej oraz strategii komunikacji
• Egzekucja sprzedanych projektów niestandardowych
• Planowanie i monitoring sprzedanych kampanii niestandardowych
• Weryfikacja statusu prac z harmonogramem i kartami projektów
• Bezpośredni kontakt z reklamodawcą przy współpracy w ramach realizacji projektów niestandardowych
Junior Channel Account
Ścisła współpraca ze stacjami telewizyjnymi: MTV, VIVA, VH1, Comedy Central, Nickelodeon (2010-2011), CBS Europa, CBS Action, CBS Reality, CBS Drama, Polsat JimJam, Extreme Sports Channel, Travel Channel, iTV, Tele5, Orange Sport, Sportklub (2012-2013).
Zadania:
• Przygotowywanie ofert handlowych
• Wspieranie obsługiwanych stacji w zakresie działań marketingowych i eventowych - B2B,
• przygotowanie analiz konkurencji oraz strategii komunikacji przy zmianie profilu stacji tv
• przygotowanie newsletterów oraz akcji promujących stacje: konkursy, promocja programingu i marki stacji w domach mediowych oraz u reklamodawcy,
• Kontakty z klientami (domy mediowe, reklamodawcy) - prezentacje oferty handlowej i projektów i sprzedaż ofert sponsorskich
• Dostarczanie wewnętrznemu działowi sprzedaży niezbędnych informacji dot. obsługiwanych stacji (ramówki i programing stacji, materiały handlowe, oferty, wyniki oglądalności, działania marketingowe)
• Dostarczanie obsługiwanym kanałom informacji i raportów dotyczących ich pozycji na rynku, analiz konkurencji; tworzenie raportów finansowych; pozyskiwanie i analiza danych nt. reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych
• Planowanie kampanii reklamowych
• Zarządzanie sprzedanymi projektami – koordynacja z podwykonawcami, z działami kreatywnymi w stacjach TV, z klientami
Zadania:
• Przygotowywanie ofert handlowych
• Wspieranie obsługiwanych stacji w zakresie działań marketingowych i eventowych - B2B,
• przygotowanie analiz konkurencji oraz strategii komunikacji przy zmianie profilu stacji tv
• przygotowanie newsletterów oraz akcji promujących stacje: konkursy, promocja programingu i marki stacji w domach mediowych oraz u reklamodawcy,
• Kontakty z klientami (domy mediowe, reklamodawcy) - prezentacje oferty handlowej i projektów i sprzedaż ofert sponsorskich
• Dostarczanie wewnętrznemu działowi sprzedaży niezbędnych informacji dot. obsługiwanych stacji (ramówki i programing stacji, materiały handlowe, oferty, wyniki oglądalności, działania marketingowe)
• Dostarczanie obsługiwanym kanałom informacji i raportów dotyczących ich pozycji na rynku, analiz konkurencji; tworzenie raportów finansowych; pozyskiwanie i analiza danych nt. reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych
• Planowanie kampanii reklamowych
• Zarządzanie sprzedanymi projektami – koordynacja z podwykonawcami, z działami kreatywnymi w stacjach TV, z klientami
Junior Traffic Specialist
Współpraca z polskimi i zagranicznymi stacjami tv: Travel, TCM, BBC Worldwide, Hallmark, NBC Universal, MTV, Kino Polska, Zone Europa.
Odpowiedzialny za:
• Przepływ materiałów reklamowych, play list, dokumentów i nośników reklamowych
• Wprowadzenie do systemu ramówek reklamowych, zmian w ramówkach, cenników
• Stała współpraca z działem sprzedaży, badań i marketingu
• Współpraca przy wprowadzaniu nowych kanałów do portfolio Atmedia
Odpowiedzialny za:
• Przepływ materiałów reklamowych, play list, dokumentów i nośników reklamowych
• Wprowadzenie do systemu ramówek reklamowych, zmian w ramówkach, cenników
• Stała współpraca z działem sprzedaży, badań i marketingu
• Współpraca przy wprowadzaniu nowych kanałów do portfolio Atmedia
Sprzedawca
• Obsługa klienta bezpośrednia i telefoniczna
• Obsługa kasy fiskalnej
• Przeprowadzanie szkoleń wdrażających dla nowych pracowników
• Wykonywanie prac administracyjnych, dystrybucja materiałów reklamowych
• Tworzeniu codziennych raportów sprzedaży, dekoracji oraz materiałów promujących filmy
• Obsługa kasy fiskalnej
• Przeprowadzanie szkoleń wdrażających dla nowych pracowników
• Wykonywanie prac administracyjnych, dystrybucja materiałów reklamowych
• Tworzeniu codziennych raportów sprzedaży, dekoracji oraz materiałów promujących filmy
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bartek Król Project
Bartek Król - finalista 10-tki 2 edycji programu "Idol", w latach 2003-2009 wokalista zespołu Mafia. W 2009 odszedł od zespołu Mafia i skupił się na solowym projekcie. Skończył nagrywać solowy
KONKURSY
Konkursy to relaks, dobra zabawa i odrobina adrenaliny, jaka zawsze towarzyszy rywalizacji. Ta grupa powstała dla osób kochających konkursy! Dla tych, którzy biorą w nich udział oraz dla tych, którzy