Języki
angielski
biegły
włoski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Chairman of the Board,CEO
Zakres odpowiedzialności:
Przygotowywanie strategii, budżetu, tworzenie scenariuszy krótko i długoterminowych.
Zarządzanie personelem (ponad 50 pracowników) na różnych poziomach (Dyrektorzy,
Kierownicy Działów, Kierownicy niższego szczebla).
Kompleksowe zarządzanie finansami Spółki. Monitoring przepływów pieniężnych, inwestycji.
Monitoring zyskowności indywidualnych jednostek biznesowych.
Planowanie I implementacja projektów inwestycyjnych, analiza kosztów i zysków.
Efficiency management. Planowanie, monitoring i rozlicznie pracy podległych dyrektorów i
działów.
Budowanie kompetentnego zespołu od podstaw – rekrutacja i szkolenie.
Rozwój polityki kadrowej, nadzór jej wykonania.
Poszukiwanie rozwiązań i implementacja działań pozwalających na ograniczanie kosztów
operacyjnych .
Rozwój narzędzi poprawiających kontrolę kosztów pracy , ustalanie standardów, badanie
jakości wykonywanej pracy.
Przygotowywanie okresowych Raportów finansowych, rocznych raportów bilansowych dla
Rady Nadzorczej Spółki.
Wprowadzanie polityki jakości. Rozwój stosunków z głównymi partnerami biznesowymi,
wprowadzenie i nadzór nad programem lojalnościowym dla stałych klientów.
Przygotowywanie strategii, budżetu, tworzenie scenariuszy krótko i długoterminowych.
Zarządzanie personelem (ponad 50 pracowników) na różnych poziomach (Dyrektorzy,
Kierownicy Działów, Kierownicy niższego szczebla).
Kompleksowe zarządzanie finansami Spółki. Monitoring przepływów pieniężnych, inwestycji.
Monitoring zyskowności indywidualnych jednostek biznesowych.
Planowanie I implementacja projektów inwestycyjnych, analiza kosztów i zysków.
Efficiency management. Planowanie, monitoring i rozlicznie pracy podległych dyrektorów i
działów.
Budowanie kompetentnego zespołu od podstaw – rekrutacja i szkolenie.
Rozwój polityki kadrowej, nadzór jej wykonania.
Poszukiwanie rozwiązań i implementacja działań pozwalających na ograniczanie kosztów
operacyjnych .
Rozwój narzędzi poprawiających kontrolę kosztów pracy , ustalanie standardów, badanie
jakości wykonywanej pracy.
Przygotowywanie okresowych Raportów finansowych, rocznych raportów bilansowych dla
Rady Nadzorczej Spółki.
Wprowadzanie polityki jakości. Rozwój stosunków z głównymi partnerami biznesowymi,
wprowadzenie i nadzór nad programem lojalnościowym dla stałych klientów.
Marketing director, Member of the board
Zakres odpowiedzialności:
Stworzenie nowej komórki w strukturze organizacyjnej Spółki (sales and marketing).
Zarządzanie personelem (12 pracowników), budowa struktury od podstaw.
Przygotowywanie strategii sprzedażowych, budżetów marketingowych, scenariuszy
sprzedażowych krótko i długoterminowych, strategii negocjacyjnych.
Praca z klientem. Pozyskanie i budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
sektora B2B.
Wykonywanie budżetów sprzedażowych Spółki. Znaczne wzrosty sprzedaży rok do roku.
Przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych.
Wyznaczanie kierunków rozwoju sprzedaży i marketing w Spółce. Rozdzielanie zadań dla
podległych jednostek, kontrola wydajności pracy podległego zespołu, przeprowadzanie szkoleń
z technik sprzedaży.
Tworzenie i rozwój raportów sprzedaży, analiz i planów cenowych.
Przygotowywanie dziennych i okresowych raportów sprzedażowych dla Zarządu Spółki.
Koordynacja projektów mających na celu poprawę jakości obsługi klienta oraz produktów.
Okresowe sprawdzanie jakości usług, stworzenie standardów i procedur.
Stworzenie nowej komórki w strukturze organizacyjnej Spółki (sales and marketing).
Zarządzanie personelem (12 pracowników), budowa struktury od podstaw.
Przygotowywanie strategii sprzedażowych, budżetów marketingowych, scenariuszy
sprzedażowych krótko i długoterminowych, strategii negocjacyjnych.
Praca z klientem. Pozyskanie i budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
sektora B2B.
Wykonywanie budżetów sprzedażowych Spółki. Znaczne wzrosty sprzedaży rok do roku.
Przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych.
Wyznaczanie kierunków rozwoju sprzedaży i marketing w Spółce. Rozdzielanie zadań dla
podległych jednostek, kontrola wydajności pracy podległego zespołu, przeprowadzanie szkoleń
z technik sprzedaży.
Tworzenie i rozwój raportów sprzedaży, analiz i planów cenowych.
Przygotowywanie dziennych i okresowych raportów sprzedażowych dla Zarządu Spółki.
Koordynacja projektów mających na celu poprawę jakości obsługi klienta oraz produktów.
Okresowe sprawdzanie jakości usług, stworzenie standardów i procedur.
Guest Service Manager, Deputy Manager, Reception Manager
Express by Holiday Inn - London
Zakres odpowiedzialności:
Zarządzanie personelem (do 30 pracowników)
Rozwiązywanie problemów i zapobieganie tworzeniu sytuacji konfliktowych.
Wprowadzenie procedur.
Kontrola jakości świadczonych usług, nadzór nad zadowoleniem klientów.
Osiąganie celów sprzedażowych.
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi gości, podnoszenia jakości świadczonych usług,
kontroli sposobu przyjmowania zamówień.
Pozyskiwanie klientów korporacyjnych.
Nadzór nad kosztami operacyjnymi, implementacja rozwiązań pozwalających zmniejszyć koszty
funkcjonowania firmy.
Implementacja programu rebrandingu stworzonego przez markę Holiday Inn.
Zarządzanie personelem (do 30 pracowników)
Rozwiązywanie problemów i zapobieganie tworzeniu sytuacji konfliktowych.
Wprowadzenie procedur.
Kontrola jakości świadczonych usług, nadzór nad zadowoleniem klientów.
Osiąganie celów sprzedażowych.
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi gości, podnoszenia jakości świadczonych usług,
kontroli sposobu przyjmowania zamówień.
Pozyskiwanie klientów korporacyjnych.
Nadzór nad kosztami operacyjnymi, implementacja rozwiązań pozwalających zmniejszyć koszty
funkcjonowania firmy.
Implementacja programu rebrandingu stworzonego przez markę Holiday Inn.
Project Manager
Zakres odpowiedzialności:
Przygotowywanie I prowadzenie projektów Public Relations.
Organizacja eventów dla firm.
Poszukiwanie nowych klientów dla agencji.
Planowanie i koordynacja przekazywanych informacji dla prasy.
Monitoring zachowania rynku na działania PR.
Przygotowywanie I prowadzenie projektów Public Relations.
Organizacja eventów dla firm.
Poszukiwanie nowych klientów dla agencji.
Planowanie i koordynacja przekazywanych informacji dla prasy.
Monitoring zachowania rynku na działania PR.
Event Organizer
Municipio di Norcia Italy
Zakres odpowiedzialności:
Współpraca z organami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo korpusu dyplomatycznego.
Współpraca z Izbą Reprezentantów Republiki Włoskiej, zaproszenie prezydenta Izby Ferdinardo Casiniego.
Zaplanowanie I organizacja oficjalnej ceremonii państwowej.
Zapewnienie zaplecza technicznego imprezy.
Pozyskanie sponsorów wydarzenia.
Współpraca z organami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo korpusu dyplomatycznego.
Współpraca z Izbą Reprezentantów Republiki Włoskiej, zaproszenie prezydenta Izby Ferdinardo Casiniego.
Zaplanowanie I organizacja oficjalnej ceremonii państwowej.
Zapewnienie zaplecza technicznego imprezy.
Pozyskanie sponsorów wydarzenia.
Night Auditor
Radisson SAS Hotel
Zakres odpowiedzialności:
Monitoring I weryfikacja dokumentów księgowych spływających z podległych departamentów.
Sprawdzanie obciążeń na kontach stałych gości, klientów korporacyjnych, rezerwacji
grupowych.
Audyt dokumentów dla działu finansowego.
Przygotowywanie raportu błędów i nieprawidłowości z kontrolowanych dokumentów.
Weryfikacja poprawności obciążeń na rachunkach sal konferencyjnych.
Monitoring I weryfikacja dokumentów księgowych spływających z podległych departamentów.
Sprawdzanie obciążeń na kontach stałych gości, klientów korporacyjnych, rezerwacji
grupowych.
Audyt dokumentów dla działu finansowego.
Przygotowywanie raportu błędów i nieprawidłowości z kontrolowanych dokumentów.
Weryfikacja poprawności obciążeń na rachunkach sal konferencyjnych.
Szkolenia i kursy
- European Management Program - Ascoli Piceno, Włochy
- Yes I can! Delivering the Promise Programme
- HOLIDEX PLUS - InterContinental Hotels Group plc
- Gold Star - Customer Service Training UK
- Food Safety Training Catering
- Fire & Safety Training
- Yes I can! Delivering the Promise Programme
- HOLIDEX PLUS - InterContinental Hotels Group plc
- Gold Star - Customer Service Training UK
- Food Safety Training Catering
- Fire & Safety Training
Edukacja
Zainteresowania
Żeglarstwo, Podróże.
Inne
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access), Corel Draw, Photo Paint, EUREKA, Microsoft Dynamics
NAV – NAVISION, Brilliant, Fidelio, Tiger, Protel, Opera, Rmanager, Holidex, CRM, CMS.
NAV – NAVISION, Brilliant, Fidelio, Tiger, Protel, Opera, Rmanager, Holidex, CRM, CMS.
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
HOTELE W POLSCE HOTELS IN POLAND POLISH HOTELS
Grupa hoteli i obiektów hotelarskich w Polsce.
W tej grupie możesz znaleźć hotel lub poinformować o obiekcie w którym pracujesz lub taki znasz. Hotele na każdą kieszeń. Informacje o obiektach hotelow
MPI Poland
Międzynarodowa organizacja Meeting Professionals International to ponad 24 tysiące ekspertów zrzeszonych pod jednym szyldem i promujących przemysł spotkań na wszystkich kontynentach.
Praca w branży hotelarskiej i gastronomicznej
hotele, restauracje, kluby, ośrodki wypoczynkowe - oferty pracy, opinie na temat pracodawców, informacje o wynagrodzeniach w branży
Branża Turystyczna i Hotelarska
wszystko co warto wiedzieć o branży turystycznej i hotelarskiej, spotkania branżowe, targi, imprezy, oferty pracy, ciekawe miejsca