Wypowiedzi
-
Tak- faktury są powiązane. Jeśli jest wpłata, a nie jest powiązana to nawet na liście faktur do danego klienta widnieje brak wpłaty. Po powiązaniu- nalezność klienta znika z listy. Nie znika jednak ta faktura z listy wszystkich należności. Jak mówiłem- jak raz się tam pojawi to nigdy nie znika...
Dziękuję za odpowiedź. Spróbuję podanego sposobu.
Pozdrawiam,
edycja: w kategorii "preliminarz płatności" posegregowałem rekordy wg wartości należności od klienta. Znajdują się tam faktury nawet z roku 2008. Oznacza to, że księgowość nie do końca poprawnie księguje wpłaty? Łukasz Gruca edytował(a) ten post dnia 21.01.13 o godzinie 10:30 -
Witam,
posiadamy w firmie OPTIMA v. 2013.2.1.1214. Czy jest mozliwy podgląd wszystkich sprzedażowych faktur przeterminowanych (których termin płatności minął)? Wiem, że jest taka lista o nazwie "Należności przeterminowane". Problem jest w tym, że jak raz pojawi się tam faktura, to nawet po uiszczeniu zapłaty z tej listy nie znika...
Czy jest to może problem złego zaksięgowania wpłaty? Czy w założeniu faktury zapłącone powinny z tej listy znikać?
Pozdrawiam,Łukasz Gruca edytował(a) ten post dnia 21.01.13 o godzinie 07:56