Łukasz Gruca

Specjalista ds. marketingu

Wypowiedzi

  • Łukasz Gruca
    Wpis na grupie CDN OPTIMA w temacie Należności przeterminowane
    21.01.2013, 10:14

    Tak- faktury są powiązane. Jeśli jest wpłata, a nie jest powiązana to nawet na liście faktur do danego klienta widnieje brak wpłaty. Po powiązaniu- nalezność klienta znika z listy. Nie znika jednak ta faktura z listy wszystkich należności. Jak mówiłem- jak raz się tam pojawi to nigdy nie znika...
    Dziękuję za odpowiedź. Spróbuję podanego sposobu.
    Pozdrawiam,
    edycja: w kategorii "preliminarz płatności" posegregowałem rekordy wg wartości należności od klienta. Znajdują się tam faktury nawet z roku 2008. Oznacza to, że księgowość nie do końca poprawnie księguje wpłaty? Łukasz Gruca edytował(a) ten post dnia 21.01.13 o godzinie 10:30

  • Łukasz Gruca
    Wpis na grupie CDN OPTIMA w temacie Należności przeterminowane
    21.01.2013, 07:55

    Witam,
    posiadamy w firmie OPTIMA v. 2013.2.1.1214. Czy jest mozliwy podgląd wszystkich sprzedażowych faktur przeterminowanych (których termin płatności minął)? Wiem, że jest taka lista o nazwie "Należności przeterminowane". Problem jest w tym, że jak raz pojawi się tam faktura, to nawet po uiszczeniu zapłaty z tej listy nie znika...
    Czy jest to może problem złego zaksięgowania wpłaty? Czy w założeniu faktury zapłącone powinny z tej listy znikać?
    Pozdrawiam,Łukasz Gruca edytował(a) ten post dnia 21.01.13 o godzinie 07:56

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do