Łukasz Gronostaj

Opiekun Klienta, Getin Noble Bank S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa MS Office Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Opiekun Klienta
Bezpośrednia obsługa klientów w zakresie operacji gotówkowych złotowo-walutowych. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz odpowiedzialność za sprzedaż i obsługę produktów bankowych: kredytowych, depozytowych oraz inwestycyjnych.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
starszy referent ds.telefonicznej obsługi Klienta
Kompleksowa telefoniczna obsługa Klienta, sprzedaż produktów bankowych – karty kredytowe, kredyty gotówkowe, produkty depozytowe
Home Broke
Doradca ds. Najmu
Pozyskiwanie klientów poszukujących nieruchomości i posiadających nieruchomości do wynajęcia oraz prezentacje ich lokali, sporządzanie umów najmu.
GRANMAR Sp. z o.o.
Handlowiec
Wyszukiwanie dostawców towarów, usług i surowców oraz odbiorców usług i wyrobów gotowych. Kontakty z partnerami handlowymi w kraju i za granicą, dokumentowanie zakupów i sprzedaży, prowadzenie rozliczeń handlowych, załatwianie reklamacji, a także analizowanie stanu zapasów towarowych.
INTERSPORT Polska SA
Magazynier/Picker
Kontrola pod względem jakościowym i ilościowym nad przyjmowanymi i wydawanymi z magazynu towarami, potwierdzona prawidłowo wystawionymi dokumentami wydania.

Szkolenia i kursy

Kurs Agenta Ubezpieczeniowego – Licencja PUNU
Kurs Rozpoznawania Autentyczności Znaków Pieniężnych

Edukacja

Logo
Ekonomia, licencjackie
Europejska Uczelnia Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Marketing bezpośredni

Zainteresowania

Literatura, muzyka, gry online