Łukasz Groblewski

Łukasz Groblewski

Główny Koordynator Badań, ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku
Kutno, łódzkie

Umiejętności

Raportowanie i analizy Prawo jazdy kat B Kampanie reklamowe metody ilościowe CADAS kampanie społeczne Word, Excel, Power Point, Access Human Relations metody jakościowe

Doświadczenie zawodowe

ASM Research Solutions Strategy
Główny Koordynator Badań
TNS Polska
Trainee
TNS Polska
praktykant

Szkolenia i kursy

Akademia PARP: Badanie rynku - Metody badania rynku: ilościowe, jakościowe. Rola informacji marketingowej w badaniach rynku.

Akademia PARP: Umiejętności kierownicze - Planowanie, organizacja, motywacja, delegowanie, budowanie zespołu, zarządzanie konfliktem.

Helińska Fundacja Praw Człowieka: Podnoszenie kompetencji w pracy z ludźmi w zakresie wielokulturowości i przeciwdziałania dyskryminacji.

Edukacja

Logo
Socjologia: Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Logo
Socjologia: Marketing, PR, Reklama, licencjackie
Uniwersytet Medyczny w Łodzi

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR