Umiejętności
Obsługa klienta
Znajomość języka SQL i relacyjnych baz danych
Znajomość języka programowania C++ na poziomie podstawowym
Znajomość zagadnień dotyczących sieci komputerowych LAN, WAN, WLAN, VLAN
Znajomość protokołów routingu IGP (RIP, EIGRP, OSPF),
Konfiguracja routerów i przełączników opartych na Cisco IOS
Systemy operacyjne z rodziny Microsoft Windows i Linux
Podstawy zarządzania Windows Server 2012
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca ds. obsługi zgłoszeń i rozwiązywania problemów technicznych.
- Obsługa zgłoszeń abonentów i wsparcie techniczne w zakresie usług dostępu do Internetu, usług głosowych, IPTV oraz DTH.
- Doradztwo w zakresie usług i produktów oferowanych przez firmę Orange Polska S.A.
- Doradztwo w zakresie usług i produktów oferowanych przez firmę Orange Polska S.A.
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;