Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży - wielooddziałowa hurtownia alkoholi i napojów
Jestem odpowiedzialny za zarządzanie i koordynację działalności firmy w celu uzyskania jej optymalnej efektywności i rentowności. Ponoszę odpowiedzialność za całościową strategię firmy, poprzez planowanie i prowadzenie polityki firmy, formułowanie celów oraz nadzór nad podległą mu kadrą kierowniczą zajmującą się wdrażaniem tych założeń. Zarządzam relacjami na zewnątrz firmy w celu rozwinięcia i utrzymania wysokiego poziomu współpracy z firmami, bankami i innymi instytucjami. Ustalam i zatwierdzam zadania i cele sprzedaży, rozpoznaję i wyceniam nowe możliwości rynkowe i zalecam podjęcie odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania. Kieruję i koordynuję formułowanie programów i planów finansowych w celu zdobycia nowych funduszy oraz osiągnięcia możliwych zwrotów kosztów inwestycyjnych.
Kierownik ds. Obługi Klientów Hurtowych
Obszar (północna część woj. Świętokrzyskiego i teren byłego woj. Radomskiego)
Odpowiadam w codziennej pracy głównie za: sprzedaż, budowanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi partnerami biznesowymi Kompanii Piwowarskiej na podległym obszarze budowanie wartości kategorii na podległym obszarze; budowanie wartości kategorii na podległym obszarze, opracowanie, wdrożenie i realizacja planów rozwoju dla poszczególnych klientów; negocjowanie kontraktów sprzedażowych; analizę zyskowności planowanych akcji promocyjnych i profitowości klienta; planowanie i kontrolę budżetów
Odpowiadam w codziennej pracy głównie za: sprzedaż, budowanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi partnerami biznesowymi Kompanii Piwowarskiej na podległym obszarze budowanie wartości kategorii na podległym obszarze; budowanie wartości kategorii na podległym obszarze, opracowanie, wdrożenie i realizacja planów rozwoju dla poszczególnych klientów; negocjowanie kontraktów sprzedażowych; analizę zyskowności planowanych akcji promocyjnych i profitowości klienta; planowanie i kontrolę budżetów
Kierownik Obszrau Sprzedaży ds. Detalu
Obszar (teren byłego woj. Radomskiego)
Do mojej odpowiedzialności głównie należało: nadzorowanie sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej w punktach sprzedaży detalicznej na powierzonym terenie, rozwijanie bazy punktów detalicznych poprzez kontrolę ich właściwego doboru i weryfikację, prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji, zarządzanie budżetem i alokację środków , organizację pracy zespołu PH i własnej, motywowanie, coaching oraz nadzór podległego zespołu
Do mojej odpowiedzialności głównie należało: nadzorowanie sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej w punktach sprzedaży detalicznej na powierzonym terenie, rozwijanie bazy punktów detalicznych poprzez kontrolę ich właściwego doboru i weryfikację, prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji, zarządzanie budżetem i alokację środków , organizację pracy zespołu PH i własnej, motywowanie, coaching oraz nadzór podległego zespołu
Kierownik Obszaru Sprzedaży ds. Gastronomii
Obszar (całe woj. świętokrzyskie, zachodnia część lubelskiego, południowa część mazowieckiego)
Priorytety mojej odpowiedzialności to głównie: nadzorowanie sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej w punktach sprzedaży gastronomicznej na powierzonym terenie, prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji, zarządzanie budżetem i alokację środków trwałych, organizację pracy, motywowanie, coaching oraz nadzór nad podległym zespołem, zapewnienie szkoleń dla barmanów i właścicieli lokali gastronomicznych w zakresie utrzymania jakości piwa w gastronomii
Priorytety mojej odpowiedzialności to głównie: nadzorowanie sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej w punktach sprzedaży gastronomicznej na powierzonym terenie, prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji, zarządzanie budżetem i alokację środków trwałych, organizację pracy, motywowanie, coaching oraz nadzór nad podległym zespołem, zapewnienie szkoleń dla barmanów i właścicieli lokali gastronomicznych w zakresie utrzymania jakości piwa w gastronomii
Kierownik ds. Serwsiu Gastronomii
Byłem odpowiedzialny głównie za: zapewnienie utrzymania najwyższej jakości piwa w punktach sprzedaży gastronomicznej na podległym terenie; zarządzanie, motywowanie oraz rozwijanie podległego zespołu,
zarządzanie powierzonym budżetem oraz zapewnienie właściwej alokacji środków trwałych oraz ich optymalnego wykorzystania, zapewnienie szkoleń dla barmanów i właścicieli lokali gastronomicznych w zakresie utrzymania jakości piwa w gastronomii
zarządzanie powierzonym budżetem oraz zapewnienie właściwej alokacji środków trwałych oraz ich optymalnego wykorzystania, zapewnienie szkoleń dla barmanów i właścicieli lokali gastronomicznych w zakresie utrzymania jakości piwa w gastronomii
Specjalista d/s sponsoringu wydarzeniowego
Odpowiadałem za realizację regionalnej strategii sponsoringowej, opracowywanie i kontrolę budżetu sponsoringowego, brałem udział w przygotowaniu rocznych planów promocyjnych, zarządzałem zespołem ds. sponsorigu, trudniłem się pozyskiwaniem wydarzeń, negocjacją umów i kontrolą realizacji zawartych w nich i postanowień, obsługą klientów hurtowych firmy, zarządzałem sprzętem związanym ze sponsoringiem, magazynem materiałów reklamowych, odpowiedzialny byłem za alokację środków, zbieranie raportów oraz i formatowanie i przekazywanie przełożonym, zbieranie informacji działaniach konkurencji
Technik Serwisu
Byłem odpowiedzialny za obsługę bazy detal - gastro (przenoszenia i wstawianie urządzeń, raporty itd.), za kontrolę i przegląd instalacji do rozlewu piwa KEG w dystrykcie, koordynacje pracy zespołu serwisantów, właściwą alokacje sprzętu w lokalach gastronomicznych, szkolenia PH Serwis, PH Gastro, barmanów i właścicieli lokali gastronomicznych, optymalizacje kosztów, brałem udział w planowaniu nakładów budżetowych, za zamówienia części serwisowych,
Przedstawiciel d/s gastronomii
Do moich obowiązków należała obsługa terminowa punktów gastronomicznych na podległym terenie, zapewnienie zgodnie ze standardami ekspozycji produktów KP S.A. oraz wprowadzanie nowych, pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, wstępne rozmowy dotyczące wyłączności, montaże urządzeń do rozlewu piwa beczkowego oraz ich systematyczną konserwację, przeprowadzanie promocji konsumenckich oraz ich rozliczenia i kontrolę, analizę rynku,
Konsultant kluczowych klietów
Odpowiadałem za pozyskiwanie umów na świadczenie usług reklamowych z podmiotami nie będącymi klientami firmy podległym tereniec i klientami kluczowymi na podległym terenie, przygotowanie projektów wizualizacji ogłoszeń w katalogu, wykonanie planu sprzedażowego oraz kontrolę nad płatnościami za usługę i ich terminowa zapłatę,
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dyskusje o mediach
Polskie dziennikarstwo przeżyło w ostatniej dekadzie niewyobrażalnie wielkie przemiany, wynikające między innymi z rozwoju Internetu i mediów społecznościowych. Czy w tej sytuacji klasyczne zasady rze
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Marketing w sieci
Promocja firmy, organizacji, idei lub strony internetowej poprzez szeroko pojęte narzędzia internetowe
Odpowiedzi ekspertów
Ty zadajesz pytanie, a eksperci odpowiadają. Niezależnie od tego, czy zarządzasz dużą czy małą firmą, oddziałem, czy zespołem, czy też prowadzisz własną firmę codziennie stajesz przed nowymi wyzwaniam
Praca w branży budowlanej
Inżynierowie, przedstawiciele handlowi oraz inne stanowiska w branży budowlanej - wszelkie informacje związane z pracą
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK!
SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.