Doświadczenie zawodowe
![Call Center Poland](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F098%2Ffirm_1122_fc7acb_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Account Manager
* Budowanie relacji z klientem
* Ofertowanie i negocjacje
* Dbałość o formalną stronę współpracy (anksowanie umów, bieżąca kontrola warunków kontraktu)
* kontrola budżetów
* Fakturowanie i windykacja
* Identyfikacja potrzeb klienta - Upsell i Crossell
* Dystrybucja informacji między menadżerami zaangażowanymi w projekt
* Inicjowanie usprawnień mających na celu lepszą obsługę klienta/realizację proketu
* Identyfikacja i sygnalizowanie słabych punktów projektu
* Kontrola pracy pozostałych działów (IT; HR)
* Bieżące ustalenia z klientem w zakresie personelu, narzędzi, procedur, innowacji
* Ofertowanie i negocjacje
* Dbałość o formalną stronę współpracy (anksowanie umów, bieżąca kontrola warunków kontraktu)
* kontrola budżetów
* Fakturowanie i windykacja
* Identyfikacja potrzeb klienta - Upsell i Crossell
* Dystrybucja informacji między menadżerami zaangażowanymi w projekt
* Inicjowanie usprawnień mających na celu lepszą obsługę klienta/realizację proketu
* Identyfikacja i sygnalizowanie słabych punktów projektu
* Kontrola pracy pozostałych działów (IT; HR)
* Bieżące ustalenia z klientem w zakresie personelu, narzędzi, procedur, innowacji
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Grupy
![Uniwersytet Warszawski](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_94798_3b64cd_tiny.jpg)
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.