Łukasz Górski

account & sales team manager
Pionki, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Call Center Poland
acount and sales team manager
* zarządzanie i monitoring pracy działów obsługi klienta i sprzedaży
* ofertowanie
* crossell i upsell
* negocjacje i zawieranie umów z partnerami biznesowymi
* prowadzenie bilansu finansowego działu
* monitoring rentowności projektów
Call Center Poland
Account Manager
* Budowanie relacji z klientem
* Ofertowanie i negocjacje
* Dbałość o formalną stronę współpracy (anksowanie umów, bieżąca kontrola warunków kontraktu)
* kontrola budżetów
* Fakturowanie i windykacja
* Identyfikacja potrzeb klienta - Upsell i Crossell
* Dystrybucja informacji między menadżerami zaangażowanymi w projekt
* Inicjowanie usprawnień mających na celu lepszą obsługę klienta/realizację proketu
* Identyfikacja i sygnalizowanie słabych punktów projektu
* Kontrola pracy pozostałych działów (IT; HR)
* Bieżące ustalenia z klientem w zakresie personelu, narzędzi, procedur, innowacji
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Profesjonalista zajmujący się obsługą klientów biznesowych; obdażony wysoką kulturą osobistą; posiadający doskonałe zdolności interpersonalne.

Edukacja

Logo
Katedra Języków Specjalistycznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
MyEcolife
MyEcolife
ekologia na serio i na wesoło
Outsourcing
Outsourcing
Dzieląc się czasem i pieniędzmi, mamy więcej czasu i pieniędzy.
Pionki
Pionki
Grupa dla osób chcących coś zmienić w szarej rzeczywistości Pionek.