Języki
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Manager Sprzedaży
Nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych kierowników salonów LAVARD na terenie miast : Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Szczecin, Słupsk, Poznań, Grudziądz.
Raportowanie wyników do Dyrektora Sprzedaży.
Ustalanie budżetów miesięcznych dla podległych jednostek.
Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika salonu oraz doradcy klienta.
Nadzór nad kosztami salonów.
Cykliczne organizowanie spotkań z kierownikami salonów.
Przygotowywanie harmonogramu otwarć nowych salonów oraz aktywny udział w ich realizacji.
Udział w cyklicznych spotkaniach z Zarządem oraz Dyrektorami danych działów.
Udział w kontraktacjach kolekcji jesień-zima oraz wiosna-lato marki LAVARD.
Raportowanie wyników do Dyrektora Sprzedaży.
Ustalanie budżetów miesięcznych dla podległych jednostek.
Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika salonu oraz doradcy klienta.
Nadzór nad kosztami salonów.
Cykliczne organizowanie spotkań z kierownikami salonów.
Przygotowywanie harmonogramu otwarć nowych salonów oraz aktywny udział w ich realizacji.
Udział w cyklicznych spotkaniach z Zarządem oraz Dyrektorami danych działów.
Udział w kontraktacjach kolekcji jesień-zima oraz wiosna-lato marki LAVARD.
Kierownik salonów Vistula i Wólczanka
- profesjonalna obsługa klienta
- dbanie o wygląd i ekspozycję wnętrza salonu zgodnie ze standardami firmy
- planowanie i organizacja pracy salonu
- raportowanie wyników
- kontrola i ocena pracy pracowników
- rekrutacja nowych pracowników
- prowadzenie dokumentacji salonu
- nadzorowanie procesu reklamacji
- reprezentacja firmy i prowadzenie szkoleń - profesjonalna obsługa klienta
- monitoring zatowarowania salonu
- zarządzanie wynikami sprzedaży w oparciu o wygenerowane wskaźniki sprzedażowe
- szkolenie nowych pracowników
- przeprowadzanie inwentaryzacji
- przyjmowanie zamówień szycia na miarę dla klientów indywidualnych w projekcie MTM z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, realizacja celów finansowych firmy.
- dbanie o wygląd i ekspozycję wnętrza salonu zgodnie ze standardami firmy
- planowanie i organizacja pracy salonu
- raportowanie wyników
- kontrola i ocena pracy pracowników
- rekrutacja nowych pracowników
- prowadzenie dokumentacji salonu
- nadzorowanie procesu reklamacji
- reprezentacja firmy i prowadzenie szkoleń - profesjonalna obsługa klienta
- monitoring zatowarowania salonu
- zarządzanie wynikami sprzedaży w oparciu o wygenerowane wskaźniki sprzedażowe
- szkolenie nowych pracowników
- przeprowadzanie inwentaryzacji
- przyjmowanie zamówień szycia na miarę dla klientów indywidualnych w projekcie MTM z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, realizacja celów finansowych firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Moda, sport
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?