Łukasz Gołębiewski

NIEZASTĄPIONY
Piaseczno, mazowieckie

Umiejętności

CRM Sprzedaż samochodów Microsoft Office Negocjacje pomoc techniczna Sprzedaż doradztwo WF-Mag CDN XL Rozmowy z klientami Pomoc klientom GRIPS Flota

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
KIEROWNIK SERWISU MECHANICZNEGO
SB CAR WASH MARCIN PALEŃSKI
UMAWIANIE KLIENTÓW NA SERWIS
WYCENY NAPRAW
DORADZTWO TECHNICZNE
PORADY ZWIĄZANE Z UŻYTKOWANIEM AUTA
DIAGNOSTYKA ELEKTRONIKI
DIAGNOSTYKA MECHANIKI
D2D
OBSŁUGA KLIENTA OD MOMENTU WJECHANIA NA TEREN FIRMY DO MOMENTU WYDANIA AUTA Z SERWISU
WYSTAWIANIE FAKTUR ZA WYKONANE USŁUGI
DOBÓR FELG
DOBÓR OPON
WYMIANA OPON
MYCIE POJAZDÓW
CZYSZCZENIE, PRANIE POJAZDÓW
POLEROWANIE LAMP
KOREKTY LAKIERU
KOSMETYKA LAKIERU
GEOMETRIA POJAZDU
SERWIS ORAZ NAPRAWA UKŁADÓW KLIMATYZACJI
Kisan Sp. z o.o.
Specjalista ds. Administracyjno-Technicznych
ZARZĄDZANIE BUDYNKIEM
ZARZĄDZANIE TERENEM NALEŻĄCYM DO FIRMY
PILNOWANIE STANU BUDYNKU ORAZ TERENU
PROWADZENIE NEGOCJACJI Z ZAINTERESOWANYMI WYNAJMEM WOLNYCH POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I MAGAZYNU
Kisan Sp. z o.o.
Fleet Manager
ZARZĄDZANIE SAMOCHODAMI SŁUŻBOWYMI.
ORGANIZOWANIE SERWISU POJAZDÓW.
PILNOWANIE STANU TECHNICZNEGO.
ZAKUP NOWYCH AUT.
SPRZEDAŻ POJAZDÓW ZUŻYTYCH.
UBEZPIECZANIA FLOTY.
KONTROLA UŻYTKOWANIA PRZEZ KIEROWCÓW, SPALANIE, ZUŻYCIE OPON.
ZAKUP OPON.
USUWANIE USZKODZEŃ WYNIKAJĄCYCH Z KOLIZJI.
ZARZĄDZANIE CRM DLA PH
POMOC TECHNICZNA W CRM
Kisan Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ OD KLIENTÓW
WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ DO PROGRAMU CDN-XL
PRZESUNIĘCIA MAGAZYNOWE MIĘDZY PRACOWNIKAMI, MAGAZYNAMI FIRMY
NEGOCJACJE CEN Z KLIENTAMI
DORADZTWO W DOBORZE TOWARU
ORGANIZACJA TRANSPORTU TOWARU
Krzysztof Michał Gołębiewski
Krzysztof Michał Gołębiewski · współpracownik
wystawiono
Łukasz to osoba pełna energii, kreatywna o nietuzinkowym poczuciu humoru. Jego zaangażowanie w pracę i efektywność pozwala na skuteczne realizowanie najtrudniejszych zadań. Łukasz posiada prawdziwą żyłkę handlowca co znacznie ułatwiało współpracę z siecią dystrybutorów i przedstawicieli handlowych.

Szkolenia i kursy

Standardy obsługi klienta w profesjonalnym serwisie.

Podniesienie zyskowności firmy. Jak sprzedawać inaczej niż ceną?

Akademia 4x4 Goodyear.

Biuro obsługi klienta w aspekcie techniki motoryzacyjnej.

Diagnostyka samochodów osobowych diesel z układami CR oraz PD (świece żarowe, turbiny, rozrządy, przepływomierze, czujniki itd.)

Geometria układu jezdnego +amortyzatory samochodów osobowych, dostawczych, 4x4. Zawieszenie pneumatyczne.

Ukł. hamulcowe - Budowa oraz rozwiązywanie problemów układów hamulcowych ABS, ASR, ESP.

Obsługa, budowa oraz serwisowanie układów klimatyzacji.

Edukacja

Logo
ZARZĄDZANIE MAŁYM I ŚREDNIM PRZEDSIĘBIORSTWEM, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zakupy
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

MOTORYZACJA
CAR-AUDIO
TUNING
WĘDKARSTWO
JAZDA NA ROWERZE
NAUKA OPIEKI NAD KONIEM

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.