Łukasz Gołąbowski

Product Manager, Wirtualna Polska S.A.
Gdańsk, pomorskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Regionalny ds. Sprzedaży
Wirtualna Polska Media
Wirtualna Polska Media
Project Manager
Wirtualna Polska Media
Product Manager (Produkty Premium/Freemium), Wirtualna Polska S.A., (Gdańsk, Polska)
W Wirtualnej Polsce jestem odpowiedzialny za sprzedaż, marketing, zarządzanie i rozwój prowadzonych produktów.

• Zarządzanie Produktem (opieka nad powierzoną grupą produktów: ezoteryka, prawo, zdrowie, SMS MT)
• Realizowanie „sales targets” (pracuję w dynamicznym zespole, który jest rozliczany z realizacji miesięcznego planu sprzedażowego)
• Przygotowywanie strategii marketingowej dla prowadzonych produktów (Planowanie, briefing i wdrażanie kreacji i kampanii reklamowych)
• Zarządzanie, analizowanie i optymalizowanie kampaniami reklamowych (display, mailing) oraz organizowanie innych niestandardowych form promocji, np. uruchomiona przeze mnie aplikacja „Imiennik”, zebrała ponad 100 000 użytkowników na Facebook)
• Monitoring rynku, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, analiza i ocena potencjału przychodowego serwisów zewnętrznych (nawiązywanie kontaktów za pomocą LinkedIn, Goldenline, kontakt telefoniczny bądź email)
• New Business (B2C, B2B)
Andrzej Sawoniewicz
Andrzej Sawoniewicz · współpracownik
wystawiono
Łukasz jest świetnym managerem oraz ekspertem od produktów internetowych. Jego szeroka wiedza oraz kompetencje sprawiają, że po prostu chce się z nim współpracować. Potrafi znaleźć wspólny język chyba z każdym, a projekty przez niego kierowane zawsze idą w dobrze przemyślanym kierunku.
Logo
Kierownik regionalny
Wirtualna Polska Media
Logo
Senior Project Manager
Wirtualna Polska Media
DLF
R&D Department Assistant
Wyszukiwanie oraz rozwijanie produktów z branży AGD pod kątem sprzedaży DS na rynku krajowym.
Organizacja produktów marketingowych
Opieka techniczna i merytoryczna nad produktami do momentu wdrożenia ich na rynek
Planowanie, realizowanie i kontrolowanie transportu ww. produktów

Szkolenia i kursy

• Sztuka relacji w negocjacjach (Certes)
• AdWords (Google Partners)
• Google Analytics (Google Partners)
• Autoprezentacja i prowadzenie efektywnych spotkań (EakademiaKIG)
• Prowadzenie negocjacji (EakademiaKIG)
• Zarządzanie Projektem (EakademiaKIG)

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja , magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
Logo
Turystyka ze specjalizacją Biura Podróży, licencjackie
Europejska Szkoła Hotelarstwa, Turystyki i Przedsiębiorczości

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
ecommerce
ecommerce
Grupa ludzi zyjacych z Internetu. Sklepy internetowe, porwnywarki, marketing internetowy.
Eye tracking
Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.
Gdańsk/Trójmiasto
Gdańsk/Trójmiasto
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujaych w Trójmieście
Google Analytics
Google Analytics
Grupa zrzeszająca użytkowników GA
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
WAKACJE LAST MINUTE
WAKACJE LAST MINUTE
wakacje, wycieczki w najlepszych cenach
Web analytics
Web analytics
Jak zmierzyć ruch na stronie? Skąd przychodzą użytkownicy i dlaczego odchodzą :)? Co robią podczas odwiedzin?