Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager (Produkty Premium/Freemium), Wirtualna Polska S.A., (Gdańsk, Polska)
W Wirtualnej Polsce jestem odpowiedzialny za sprzedaż, marketing, zarządzanie i rozwój prowadzonych produktów.
• Zarządzanie Produktem (opieka nad powierzoną grupą produktów: ezoteryka, prawo, zdrowie, SMS MT)
• Realizowanie „sales targets” (pracuję w dynamicznym zespole, który jest rozliczany z realizacji miesięcznego planu sprzedażowego)
• Przygotowywanie strategii marketingowej dla prowadzonych produktów (Planowanie, briefing i wdrażanie kreacji i kampanii reklamowych)
• Zarządzanie, analizowanie i optymalizowanie kampaniami reklamowych (display, mailing) oraz organizowanie innych niestandardowych form promocji, np. uruchomiona przeze mnie aplikacja „Imiennik”, zebrała ponad 100 000 użytkowników na Facebook)
• Monitoring rynku, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, analiza i ocena potencjału przychodowego serwisów zewnętrznych (nawiązywanie kontaktów za pomocą LinkedIn, Goldenline, kontakt telefoniczny bądź email)
• New Business (B2C, B2B)
• Zarządzanie Produktem (opieka nad powierzoną grupą produktów: ezoteryka, prawo, zdrowie, SMS MT)
• Realizowanie „sales targets” (pracuję w dynamicznym zespole, który jest rozliczany z realizacji miesięcznego planu sprzedażowego)
• Przygotowywanie strategii marketingowej dla prowadzonych produktów (Planowanie, briefing i wdrażanie kreacji i kampanii reklamowych)
• Zarządzanie, analizowanie i optymalizowanie kampaniami reklamowych (display, mailing) oraz organizowanie innych niestandardowych form promocji, np. uruchomiona przeze mnie aplikacja „Imiennik”, zebrała ponad 100 000 użytkowników na Facebook)
• Monitoring rynku, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, analiza i ocena potencjału przychodowego serwisów zewnętrznych (nawiązywanie kontaktów za pomocą LinkedIn, Goldenline, kontakt telefoniczny bądź email)
• New Business (B2C, B2B)
R&D Department Assistant
Wyszukiwanie oraz rozwijanie produktów z branży AGD pod kątem sprzedaży DS na rynku krajowym.
Organizacja produktów marketingowych
Opieka techniczna i merytoryczna nad produktami do momentu wdrożenia ich na rynek
Planowanie, realizowanie i kontrolowanie transportu ww. produktów
Organizacja produktów marketingowych
Opieka techniczna i merytoryczna nad produktami do momentu wdrożenia ich na rynek
Planowanie, realizowanie i kontrolowanie transportu ww. produktów
Szkolenia i kursy
• Sztuka relacji w negocjacjach (Certes)
• AdWords (Google Partners)
• Google Analytics (Google Partners)
• Autoprezentacja i prowadzenie efektywnych spotkań (EakademiaKIG)
• Prowadzenie negocjacji (EakademiaKIG)
• Zarządzanie Projektem (EakademiaKIG)
• AdWords (Google Partners)
• Google Analytics (Google Partners)
• Autoprezentacja i prowadzenie efektywnych spotkań (EakademiaKIG)
• Prowadzenie negocjacji (EakademiaKIG)
• Zarządzanie Projektem (EakademiaKIG)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Web analytics
Jak zmierzyć ruch na stronie? Skąd przychodzą użytkownicy i dlaczego odchodzą :)? Co robią podczas odwiedzin?