Doświadczenie zawodowe
Art Foto, Creative, Specjalista ds. PR
SBS Public Relations
www.sbs-pr.com.pl/
90-443 Łódź
al. Mickiewicza 15a
tel. +48 42 209-35-20
agencja@sbs-pr.com.pl
- Tworzenie i komunikacja marek.
Nadajemy cechy funkcjonalne, realizujemy działania z zakresu komunikacji, począwszy od stworzenia identyfikacji wizualnej, po zdefiniowanie wartości i postaw z jakimi marka pragnie się identyfikować. Na podstawie tak przygotowanej charakterystyki marki, opracowujemy strategię public relations.
-Komunikacja korporacyjna.
Doradzamy, jak stworzyć kulturę organizacyjną firmy, misję, normy zachowań, również w komunikacji wewnętrznej. Projektujemy i realizujemy systemy tożsamości i identyfikacji wizualnej organizacji.
-Obsługa medialna.
Zakup mediów, organizacja i obsługa biura prasowego, przygotowywanie m.in. komunikatów prasowych, artykułów, opracowań tematycznych, biogramów.
Komunikowanie bezpośrednie: organizacja konferencji prasowych, drzwi otwartych, spotkań z dziennikarzami
-Przygotowywanie i realizacja imprez firmowych i wydarzeń specjalnych.
-Przygotowywanie strategii komunikacyjnych pod kątem wykorzystania takich narzędzi, jak: Internet (projektowanie stron www), filmów promocyjnych i prezentacji multimedialnych. Koordynacja i realizacja projektów wydawniczych; gazety firmowe, druki promocyjne i informacyjne.
90-443 Łódź
al. Mickiewicza 15a
tel. +48 42 209-35-20
agencja@sbs-pr.com.pl
- Tworzenie i komunikacja marek.
Nadajemy cechy funkcjonalne, realizujemy działania z zakresu komunikacji, począwszy od stworzenia identyfikacji wizualnej, po zdefiniowanie wartości i postaw z jakimi marka pragnie się identyfikować. Na podstawie tak przygotowanej charakterystyki marki, opracowujemy strategię public relations.
-Komunikacja korporacyjna.
Doradzamy, jak stworzyć kulturę organizacyjną firmy, misję, normy zachowań, również w komunikacji wewnętrznej. Projektujemy i realizujemy systemy tożsamości i identyfikacji wizualnej organizacji.
-Obsługa medialna.
Zakup mediów, organizacja i obsługa biura prasowego, przygotowywanie m.in. komunikatów prasowych, artykułów, opracowań tematycznych, biogramów.
Komunikowanie bezpośrednie: organizacja konferencji prasowych, drzwi otwartych, spotkań z dziennikarzami
-Przygotowywanie i realizacja imprez firmowych i wydarzeń specjalnych.
-Przygotowywanie strategii komunikacyjnych pod kątem wykorzystania takich narzędzi, jak: Internet (projektowanie stron www), filmów promocyjnych i prezentacji multimedialnych. Koordynacja i realizacja projektów wydawniczych; gazety firmowe, druki promocyjne i informacyjne.