Umiejętności
Google Analytics
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft SQL Server
SQL
T-SQL
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Prawo jazdy kat B
Analiza konkurencji
MS Excel Tabele przestawne
analiza marży i cen
Microsoft World, Power Point,
Power BI
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Analiz
Automate KPI monitoring and reporting using Power BI, SQL Server Reporting Services, VBA and Microsoft FLOW
Analysis of market trends
Anticipating changes, opportunities and threats
Analysis of changes in customer behaviors
Suggesting new services and products
Preparing reports for trade department meetings
Analysis of the effectiveness of the new products
Developing automated reports to improve the work of other departments
Setting and monitoring KPIs
Measurement of actual performance
Analysis of deviations to plan
Taking corrective actions
Analysis of market trends
Anticipating changes, opportunities and threats
Analysis of changes in customer behaviors
Suggesting new services and products
Preparing reports for trade department meetings
Analysis of the effectiveness of the new products
Developing automated reports to improve the work of other departments
Setting and monitoring KPIs
Measurement of actual performance
Analysis of deviations to plan
Taking corrective actions
Dyrektor Działu Analiz i Zarządzania Promocjami
Analiza prowadzonych przez Spółkę działań marketingowych i promocyjnych
Analiza rynku sprzedaży CE/MDA/SDA/IT/GSM
Prognozowanie trendów w segmencie sprzedaży CE/MDA/SDA/IT/GSM
Analiza działań promocyjnych konkurencji - offline, online oraz w sklepie
Monitorowanie światowych i lokalnych trendów marketingowych
Przygotowywanie długofalowych planów promocji produktów i kategorii z oferty Spółki
Zarządzanie promocjami, selekcja produktów do akcji marketingowych - gazetek, bilbordów, reklamy w telewizji i internecie
Współpraca przy planowaniu budżetu działu i strategii marketingowej Spółki
Analiza rynku sprzedaży CE/MDA/SDA/IT/GSM
Prognozowanie trendów w segmencie sprzedaży CE/MDA/SDA/IT/GSM
Analiza działań promocyjnych konkurencji - offline, online oraz w sklepie
Monitorowanie światowych i lokalnych trendów marketingowych
Przygotowywanie długofalowych planów promocji produktów i kategorii z oferty Spółki
Zarządzanie promocjami, selekcja produktów do akcji marketingowych - gazetek, bilbordów, reklamy w telewizji i internecie
Współpraca przy planowaniu budżetu działu i strategii marketingowej Spółki
Kierownik sekcji analiz
Analiza prowadzonych przez Spółkę działań marketingowych i promocyjnych
Analiza rynku sprzedaży CE/MDA/SDA/IT/GSM
Prognozowanie trendów w segmencie sprzedaży CE/MDA/SDA/IT/GSM
Analiza działań promocyjnych konkurencji - offline, online oraz w sklepie
Zarządzanie promocjami, selekcja produktów do akcji marketingowych - gazetek, bilbordów, reklamy w telewizji i internecie
Analiza rynku sprzedaży CE/MDA/SDA/IT/GSM
Prognozowanie trendów w segmencie sprzedaży CE/MDA/SDA/IT/GSM
Analiza działań promocyjnych konkurencji - offline, online oraz w sklepie
Zarządzanie promocjami, selekcja produktów do akcji marketingowych - gazetek, bilbordów, reklamy w telewizji i internecie
Specjalista do spraw handlowych
APN Sp. z o.o. (dawniej AVANS PÓŁNOC Sp. z o.o.)
Koordynacja sprzedaży FOTO, GSM, CP, FS, SDA, FS i Cyfry + w sklepach własnych sieci APN oraz jej raportowanie Zarządowi Spółki
Administrowanie programem UPS CampusShip, opracowanie i wdrożenie procedury wysyłki dokumentacji kadrowo-księgowej w sieci APN oraz nadzór nad jej prawidłowym stosowaniem
Nadzór, wyjaśnianie i raportowanie upustów udzielonych przez sklepy
Administrowanie uprawnieniami w programie sprzedażowym SOOT
Realizacja zaplanowanej alokacji towaru celem optymalizacji stanu zapasów
Wycena zalegających towarów, wnioskowanie o przeceny i nadzór na wyprzedażą
Analiza i raportowanie dostępności i sprzedaży towarów promocyjnych
Administrowanie programem UPS CampusShip, opracowanie i wdrożenie procedury wysyłki dokumentacji kadrowo-księgowej w sieci APN oraz nadzór nad jej prawidłowym stosowaniem
Nadzór, wyjaśnianie i raportowanie upustów udzielonych przez sklepy
Administrowanie uprawnieniami w programie sprzedażowym SOOT
Realizacja zaplanowanej alokacji towaru celem optymalizacji stanu zapasów
Wycena zalegających towarów, wnioskowanie o przeceny i nadzór na wyprzedażą
Analiza i raportowanie dostępności i sprzedaży towarów promocyjnych
Szkolenia i kursy
Szkoła dyrektorów: Zarządzanie projektami, Marketing, Komunikacja w zespole, Zarządzanie zmianą - 144 godziny - Kontekst HR
Skuteczny negocjator - OPTA
Ekspert negocjacji - OPTA
VBA for Applications in Excel - Advanced - NobleProg
Szkolenie z zakresu bezpiecznej jazdy - Sobiesław Zasada Centrum
Skuteczny negocjator - OPTA
Ekspert negocjacji - OPTA
VBA for Applications in Excel - Advanced - NobleProg
Szkolenie z zakresu bezpiecznej jazdy - Sobiesław Zasada Centrum
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Kocham Góry. Jestem zdobywcą Korony Gór Polski
Kinomaniak . Miłośnik Stanleya Kubricka
Kinomaniak . Miłośnik Stanleya Kubricka
Organizacje
Współpraca dziennikarska z pcfoster.pl
Inne
Zwycięzca Jubileuszowego Konkursu Historycy.org w kategoriach "Okryte mgłą tajemnicy - wielkie zagadki historii" oraz Nagroda Grand Prix.
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy