Łukasz Giermasiński

Return & Parts Manager in Service dpt

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

LG Electronics
Kierownik d/s zwrotów i sprzedaży części zamiennych w dziale Serwisu
- Kierowanie ośmioosobowym zespołem
- Zarządzanie sprzedażą części zamiennych do autoryzowanych serwisów LG na obszarze całej Polski
- Zarządzanie procesem reklamacji i zwrotów
- Dbałość o wysoki poziom obsługi gwarancyjnej i zadowolenie klienta
- Zarządzanie magazynem Serwisu
- Sprzedaż z magazynu Serwisowego (minimalizacja KPI resal loss)
- Minimalizacja kosztów związnych z obsługą gwarancyjną
- Współpraca z fabrykami w Polsce, Holandii, Korei
Dell Sp. z o.o.
Koordynator działu Dystrybucji
- Zarządzanie zespołem (ustalanie celów, planów dla członków zespołu, motywowanie, kontrola etc.)
- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, zatrudnianie
- Odpowiedzialność za terminowe dostawy sprzętu na terenie kraju (model just-in-time)
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
- Koordynowanie dużych projektów sprzedażowych od strony dostaw
- Odpowiedzialność za utrzymanie niskiego poziomu niezafakturowanych dostaw
- Współpraca z menadżerami innych działów w zakresie tworzenia rozwiązań wsparcia sprzedaży, lepszej komunikacji, ustalaniu priorytetów działania.
- Kontrola oraz wdrażanie procedur dotyczących współpracy z operatorami logistycznymi
- Uczestnictwo w międzynarodowych projektach logistycznych
- Bezpośrednia współpraca w zakresie tworzenia łańcucha dostaw z firmą DHL
- Odpowiedzialność za wyniki corocznych audytów korporacyjnych
Dell Sp. z o.o.
Specjalista d/s logistyki
- Zarządzanie dostawami na poziomie operacyjnym
- Kontrola stanu magazynów
- Zarządzanie magazynem zwrotów
- Fakturowanie
- Wystawianie korekt i not korygujących
- Zlecanie instalacji sprzętu firmom współpracującym z Dell
- Uczestnictwo przy tworzeniu procedur wewnętrznych regulujących przebieg procesów logistycznych
- Odpowiedzialność za przygotowanie magazynów do audytu
- Negocjowanie umów z dostawcami drobnych usług np.: skanowanie dokumentów
- Kontakt z klientem w celu ustalenia szczegółów dostaw oraz informacja o terminach dostaw

Szkolenia i kursy

- Finance for not financial - 2008 BBA Training
- Adaptive Leadership Skills - 2008 (Dell)
- Sense-making filozofia prezentacji produktów i idei – 2008 (Freeman Training Company)
- Skuteczny menadżer w działaniu – 2007 (Kalkstein Corporate Training)
- Customer Handling Skills - 2007 (Achieve Global Training)
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta – 2005 (Kalkstein Corporate Training)
- BPI Yellow Belt training – 2004 (Dell)

Specjalizacje

Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

gra na gitarze, pływanie, motoryzacja

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
OFF ROAD
OFF ROAD
Dla wszystkich co kochają ten sport...
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK! SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.