Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik d/s zwrotów i sprzedaży części zamiennych w dziale Serwisu
- Kierowanie ośmioosobowym zespołem
- Zarządzanie sprzedażą części zamiennych do autoryzowanych serwisów LG na obszarze całej Polski
- Zarządzanie procesem reklamacji i zwrotów
- Dbałość o wysoki poziom obsługi gwarancyjnej i zadowolenie klienta
- Zarządzanie magazynem Serwisu
- Sprzedaż z magazynu Serwisowego (minimalizacja KPI resal loss)
- Minimalizacja kosztów związnych z obsługą gwarancyjną
- Współpraca z fabrykami w Polsce, Holandii, Korei
- Zarządzanie sprzedażą części zamiennych do autoryzowanych serwisów LG na obszarze całej Polski
- Zarządzanie procesem reklamacji i zwrotów
- Dbałość o wysoki poziom obsługi gwarancyjnej i zadowolenie klienta
- Zarządzanie magazynem Serwisu
- Sprzedaż z magazynu Serwisowego (minimalizacja KPI resal loss)
- Minimalizacja kosztów związnych z obsługą gwarancyjną
- Współpraca z fabrykami w Polsce, Holandii, Korei
Koordynator działu Dystrybucji
- Zarządzanie zespołem (ustalanie celów, planów dla członków zespołu, motywowanie, kontrola etc.)
- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, zatrudnianie
- Odpowiedzialność za terminowe dostawy sprzętu na terenie kraju (model just-in-time)
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
- Koordynowanie dużych projektów sprzedażowych od strony dostaw
- Odpowiedzialność za utrzymanie niskiego poziomu niezafakturowanych dostaw
- Współpraca z menadżerami innych działów w zakresie tworzenia rozwiązań wsparcia sprzedaży, lepszej komunikacji, ustalaniu priorytetów działania.
- Kontrola oraz wdrażanie procedur dotyczących współpracy z operatorami logistycznymi
- Uczestnictwo w międzynarodowych projektach logistycznych
- Bezpośrednia współpraca w zakresie tworzenia łańcucha dostaw z firmą DHL
- Odpowiedzialność za wyniki corocznych audytów korporacyjnych
- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, zatrudnianie
- Odpowiedzialność za terminowe dostawy sprzętu na terenie kraju (model just-in-time)
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
- Koordynowanie dużych projektów sprzedażowych od strony dostaw
- Odpowiedzialność za utrzymanie niskiego poziomu niezafakturowanych dostaw
- Współpraca z menadżerami innych działów w zakresie tworzenia rozwiązań wsparcia sprzedaży, lepszej komunikacji, ustalaniu priorytetów działania.
- Kontrola oraz wdrażanie procedur dotyczących współpracy z operatorami logistycznymi
- Uczestnictwo w międzynarodowych projektach logistycznych
- Bezpośrednia współpraca w zakresie tworzenia łańcucha dostaw z firmą DHL
- Odpowiedzialność za wyniki corocznych audytów korporacyjnych
Specjalista d/s logistyki
- Zarządzanie dostawami na poziomie operacyjnym
- Kontrola stanu magazynów
- Zarządzanie magazynem zwrotów
- Fakturowanie
- Wystawianie korekt i not korygujących
- Zlecanie instalacji sprzętu firmom współpracującym z Dell
- Uczestnictwo przy tworzeniu procedur wewnętrznych regulujących przebieg procesów logistycznych
- Odpowiedzialność za przygotowanie magazynów do audytu
- Negocjowanie umów z dostawcami drobnych usług np.: skanowanie dokumentów
- Kontakt z klientem w celu ustalenia szczegółów dostaw oraz informacja o terminach dostaw
- Kontrola stanu magazynów
- Zarządzanie magazynem zwrotów
- Fakturowanie
- Wystawianie korekt i not korygujących
- Zlecanie instalacji sprzętu firmom współpracującym z Dell
- Uczestnictwo przy tworzeniu procedur wewnętrznych regulujących przebieg procesów logistycznych
- Odpowiedzialność za przygotowanie magazynów do audytu
- Negocjowanie umów z dostawcami drobnych usług np.: skanowanie dokumentów
- Kontakt z klientem w celu ustalenia szczegółów dostaw oraz informacja o terminach dostaw
Szkolenia i kursy
- Finance for not financial - 2008 BBA Training
- Adaptive Leadership Skills - 2008 (Dell)
- Sense-making filozofia prezentacji produktów i idei – 2008 (Freeman Training Company)
- Skuteczny menadżer w działaniu – 2007 (Kalkstein Corporate Training)
- Customer Handling Skills - 2007 (Achieve Global Training)
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta – 2005 (Kalkstein Corporate Training)
- BPI Yellow Belt training – 2004 (Dell)
- Adaptive Leadership Skills - 2008 (Dell)
- Sense-making filozofia prezentacji produktów i idei – 2008 (Freeman Training Company)
- Skuteczny menadżer w działaniu – 2007 (Kalkstein Corporate Training)
- Customer Handling Skills - 2007 (Achieve Global Training)
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta – 2005 (Kalkstein Corporate Training)
- BPI Yellow Belt training – 2004 (Dell)
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
gra na gitarze, pływanie, motoryzacja
Grupy
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK!
SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.