Łukasz Dziekoński
Starszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
Olsztyn,
warmińsko-mazurskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy doradca ds. sprzedaży produktów finansowych
Stanowisko: Starszy Doradca
- Wyjaśnianie spraw i rozwiązywanie reklamacji klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku;
- Kontakt z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów a także dokonywanie korekt/poprawek poleceń przelewów/instrukcji Klientów w ramach obowiązujących procedur;
- Przygotowywanie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych spraw Klientów oraz dokumentacji, zgodnie z życzeniem Klienta;
- Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów;
- Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług.
- Wyjaśnianie spraw i rozwiązywanie reklamacji klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku;
- Kontakt z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów a także dokonywanie korekt/poprawek poleceń przelewów/instrukcji Klientów w ramach obowiązujących procedur;
- Przygotowywanie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych spraw Klientów oraz dokumentacji, zgodnie z życzeniem Klienta;
- Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów;
- Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług.
Starszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
- Implementacja umów Factoringowych, Kredytów Handlowych oraz Finansowania Dystrybutorów,
- Znajomość produktów Finansowania Handlu Zagranicznego (wiedza z zakresu gwarancji, akredytywy, faktoringu, inkasa dokumentowego, weksli),
- Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników oraz pracowników innych jednostek,
- Opiniowanie oraz współpraca z Menadżerami w zakresie ustalania procesu oraz ukierunkowania produktów dla najważniejszych Klientów Banku,
- Współpraca z Zespołem Projektowym nad wdrażaniem nowej platformy dla Klientów Banku
- Znajomość produktów Finansowania Handlu Zagranicznego (wiedza z zakresu gwarancji, akredytywy, faktoringu, inkasa dokumentowego, weksli),
- Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników oraz pracowników innych jednostek,
- Opiniowanie oraz współpraca z Menadżerami w zakresie ustalania procesu oraz ukierunkowania produktów dla najważniejszych Klientów Banku,
- Współpraca z Zespołem Projektowym nad wdrażaniem nowej platformy dla Klientów Banku
Szkolenia i kursy
*Uzyskanie tytułu Ratownika z Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (KPP) - jest to najwyższe uprawnienia dla osób nie mających wykształcenia medycznego.
*Kurs podstawowy strażaka OSP - Celem szkolenia było przygotowanie strażaka ratownika do sprawnego i bezpiecznego wykonywania zadań ratowniczo-gaśniczych, w tym nabycie umiejętności do wykonywania podstawowych czynności w ramach zastępu, podczas akcji ratowniczo-gaśniczych.
* Certyfikat – “Factoring i podatek VAT” szkolenie zorganizowane przez BOD Sp. z o.o.
* Ukończenie szkolenia w zakresie „Rozpoznawania autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość klienta, dokumentów administracyjnych oraz podstaw grafologii” zorganizowane przez „Export” Owczarek Robert, Hodorski Paweł.
* Certyfikat – warsztaty „Great Costumer Experience” (Sztuka Obsługi Klienta) – Valuecoaching
* Certyfikat - „Podstawy Inwestowania na Giełdzie” prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie i Olsztyńską Wyższa Szkołę Informatyki i Zarządzania im. prof. T. Kotarbińskieg.
*Kurs podstawowy strażaka OSP - Celem szkolenia było przygotowanie strażaka ratownika do sprawnego i bezpiecznego wykonywania zadań ratowniczo-gaśniczych, w tym nabycie umiejętności do wykonywania podstawowych czynności w ramach zastępu, podczas akcji ratowniczo-gaśniczych.
* Certyfikat – “Factoring i podatek VAT” szkolenie zorganizowane przez BOD Sp. z o.o.
* Ukończenie szkolenia w zakresie „Rozpoznawania autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość klienta, dokumentów administracyjnych oraz podstaw grafologii” zorganizowane przez „Export” Owczarek Robert, Hodorski Paweł.
* Certyfikat – warsztaty „Great Costumer Experience” (Sztuka Obsługi Klienta) – Valuecoaching
* Certyfikat - „Podstawy Inwestowania na Giełdzie” prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie i Olsztyńską Wyższa Szkołę Informatyki i Zarządzania im. prof. T. Kotarbińskieg.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Fotografia
Organizacje
Ochotnicza Straż Pożarna w Bartągu - Strażak-Ratownik, Skarbnik oraz Kronikarz
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.