Łukasz Dąbrowski

Doradca Klienta SEAT Euromotor
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Prawo karne Szybka nauka Microsoft Office System Windows Punktualność Prawo jazdy kat B Szybka adaptacja w nowym środowisku Skrupulatność i dokładność w działaniu

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Polska Grupa Dealerów Sp. z o.o.
doradca klienta
Sprzedaż samochodów nowych - marka SEAT
Obsługa Klientów indywidualnych oraz firmowych zgodnie z najwyższymi standardami Marki SEAT
Realizacja miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych planów sprzedażowych
Zwycięstwo w konkursie TOP SEAT PEOPLE 2017 w kategorii Doradca Klienta
Alior Bank S.A.
Doradca Klienta Indywidualnego
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży - specjalizacja Priority
Sprzedaż i zarządzanie relacjami z klientem poprzez aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów, oferowanie odpowiednich rozwiązań, dbałość o jakość portfela klientów Banku
Dążenie do wzrostu wartości przypisanego portfela klientów
Przygotowanie zdywersyfikowanego portfela inwestycyjnego w oparciu o indywidualne potrzeby klientów Banku
Dbałość o jakość portfela klientów Banku
Opieka nad powierzonym portfelem klientów – segment Emerging Affluent
Raportowanie bieżących wyników sprzedażowych
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. Sprzedaży / Doradca Klienta
Sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz firmowego
Wstępna analiza ryzyka kredytowego
Realizowanie indywidualnych planów sprzedażowych poparte sukcesami
Procesowanie wniosków o produkty bankowe w oparciu o zasady polityki kredytowej banku
Analiza dokumentów przekazywanych przez klientów pod kątem poprawności i autentyczności
Rozwiązywanie roszczeń klientów i ewentualne przyjęcie reklamacji
Raportowanie bieżących wyników sprzedażowych
Rigall
Przedstawiciel handlowy
Realizowanie tygodniowych, miesięcznych oraz indywidualnych planów sprzedażowych popartych sukcesami
Raportowanie sprzedaży do przełożonego
Samodzielne planowanie procesu sprzedaży
Pozyskiwanie klienta zgodnie z procedurami pracodawcy
Realizacja własnych spotkań z klientami, prezentacja oferty oraz sprzedaż
Współpraca z innymi kanałami sprzedaży produktów Citi Handlowy
Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenia i kursy

09.2014 Analiza Top down / Bottom up w zarządzaniu aktywami – TFI Skarbiec
07.2014 Nowoczesna psychologia sprzedaży – Akademia Trenerów Sprzedaży
06.2014 Międzynarodowa certyfikacja inwestycyjna i ubezpieczeniowa CitiGroup
02.2013 Kasjer walutowo - złotówkowy – Edukacja Ciszek (zaświadczenie ukończenia kursu honorowane przez Narodowy Bank Polski)
03.2012 Rozmowy telefoniczne w budowaniu relacji z klientami – Polbank EFG
11.2011 Rozpoznawania autentyczności znaków pienięznych – Polbank EFG

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość inwestycyjna

Zainteresowania

podróże, narciarstwo, motoryzacja, sport

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i