Łukasz Czyżewski

Łukasz Czyżewski

Key Account Manager
Pabianice, łódzkie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Własciciel
Własna działalnośc gospodarcza
06.2011 - własna działalność gospodarcza
01.11.2008 - 06.2011
- Key Account Manager
TVS Group Łódź - osprzęt do RTV - kontakty z dużymi organizacjami handlowymi , klientami sieciowymi negocjowanie i wdrażanie nowych kontraktów handlowych.

01.05.2003 – 31.10.2008
– specjalista ds. sprzedaży bussines to bussines
w firmie Inco-Veritas S.A. Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży Farmacji i kosmetyków
01.11.1999 – 30.04.2005
– dyrektor oddziału łódzkiego UNISOFT Sp. z o.o. firma
informatyczna zarządzanie zespołem pracowników, organizacja handlu, budowa strategii dystrybucji w centralnej Polsce, działania promocyjne;
01.03.1998 – 31.10.1999
– dyrektor oddziału centralnej Polski Personel Marketing
organizacja rynku na usługi doradcze w centralnej Polsce, warsztaty planistyczne z zakresu Marketingowej Procedury - Planowanie zorientowane na cel (GOPP), udział w przeprowadzeniu restrukturyzacji produktowej, kadrowej i organizacyjnej w kilku dużych przedsiębiorstwach: Pamotex SA, Mera Poltik, Śrubek S.A. ZOZ Leżajsk, JLT Łódź.
udział w budowie strategii personalnej firm;
01.01.1996 – 28.02.1998
– dyrektor ds. handlowych w firmie BELTIM organizacja firmy od podstaw, budowa strategii promocji i
dystrybucji, negocjacje z odbiorcami krajowymi i dostawcami zagranicznymiw zakresie dostarcznia sytemów przenośnikowych do polskich firm;
01.03.1994 – 31.12.1995
– doradca ds. marketingu i handlowiec w firmie TEXTILCO
optymalizacja istniejącej sieci dystrybucji,negocjowanie kontraktów;
01.11.1987 – 28.02.1994
– własna działalność gospodarcza
01.09.1982 – 31.10.1987
– asystent montażysty obrazu i dźwięku, technik dźwięku w Studio Małych Form Filmowych SE-MA-FOR w Łodzi
01.11.1977 – 31.07.1979
– referent ds. produkcji w Zakładach Budowy Maszyn Drogowych MA-DRO

Szkolenia i kursy

-restrukturyzacji kadrowej, produktowej i organizacyjnej
-strategii zarządzania celem
-budowy strategii dystrybucji
-prowadzenia warsztatów planistycznych – strategia rozwoju
-budowy strategii personalnej.

Edukacja

Logo
Wydział Reżyserii - Wyższe Zawodowe Studium Montażu Filmowego, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi

Zainteresowania

Narciarstwo, fotografia, zainteresowania adiofilskie.

Inne

bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet)
prawo jazdy kat.B