Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager d.s. operacyjnych
Galeria Studencka
- Bezpośredni kontakt oraz nawiązywanie współpracy z dostawcami, sponsorami i partnerami wydarzeń
- Organizacja i kontrola imprez tematycznych, kulturalnych, sponsorowanych i bankietów
- Współpraca przy ekspansji działalności firmy na region ogólnopolski – analiza rynku
- Organizacja i kontrola imprez tematycznych, kulturalnych, sponsorowanych i bankietów
- Współpraca przy ekspansji działalności firmy na region ogólnopolski – analiza rynku
Koordynator d.s. sprzedaży
- Sprzedaż detaliczna motocykli, części i akcesoriów do motocykli, pojazdów motocyklowych, skuterów (w tym wodnych) oraz quadów (ATV) marki Yamaha, BMW, Honda, Triumph oraz opracowywanie technik sprzedaży w/w towarów
- Dbanie o prawidłową obsługę klienta i osiąganie wskazanych targetów sprzedażowych (kwartalnych)
- Budowa bazy danych klientów
- Opieka nad powierzoną grupą klientów
- Badanie i analiza działań konkurencji, wdrażanie przeciwdziałań
- Kreowanie i aktywne uczestnictwo w akcjach promocyjnych
- Bezpośredni kontakt oraz nawiązywanie współpracy z importerami, dostawcami oraz negocjowanie cen i warunków dostawy oraz terminów płatności
- Optymalizacja stocku pojazdów oraz minimalizacja kosztów związanych z odsetkami od stocku
- Sporządzanie raportów
- Propagowanie dobrego wizerunku Liberty Motors
- Uzupełnianie stanów magazynowych motocykli oraz akcesoriów na stronie www.libertymotors.pl
- Wprowadzanie pełnej oferty pojazdów na serwisach sprzedażowych
- Dbanie o prawidłową obsługę klienta i osiąganie wskazanych targetów sprzedażowych (kwartalnych)
- Budowa bazy danych klientów
- Opieka nad powierzoną grupą klientów
- Badanie i analiza działań konkurencji, wdrażanie przeciwdziałań
- Kreowanie i aktywne uczestnictwo w akcjach promocyjnych
- Bezpośredni kontakt oraz nawiązywanie współpracy z importerami, dostawcami oraz negocjowanie cen i warunków dostawy oraz terminów płatności
- Optymalizacja stocku pojazdów oraz minimalizacja kosztów związanych z odsetkami od stocku
- Sporządzanie raportów
- Propagowanie dobrego wizerunku Liberty Motors
- Uzupełnianie stanów magazynowych motocykli oraz akcesoriów na stronie www.libertymotors.pl
- Wprowadzanie pełnej oferty pojazdów na serwisach sprzedażowych
p.o. Koordynatora Działu Obsługi Klienta Spedycji Międzynarodowej
- Zarządzanie zespołem podległych pracowników
- Odpowiedzialność za powierzonych Klientów w całym procesie logistycznym
- Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój współpracy z kluczowymi Klientami
- Bieżąca obsługa Klientów strategicznych
- Przygotowanie i realizacja budżetu sprzedażowego
- Odpowiedzialność za koszty działu
- Okresowe oceny pracowników
- Bieżące raportowanie o wynikach Działu
- Odpowiedzialność za powierzonych Klientów w całym procesie logistycznym
- Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój współpracy z kluczowymi Klientami
- Bieżąca obsługa Klientów strategicznych
- Przygotowanie i realizacja budżetu sprzedażowego
- Odpowiedzialność za koszty działu
- Okresowe oceny pracowników
- Bieżące raportowanie o wynikach Działu
Specjalista Działu Obsługi Klienta Spedycji Miedzynarodowej
- Obsługa Klienta w zakresie spedycji międzynarodowej
- Organizacja transportów całopojazdowych i częściowych
- Obsługa administracyjna i logistyczna przesyłek partnerów zagranicznych
- Administracja transportu na prowadzonym kierunku
- Dystrybucja krajowa przesyłek kluczowego klienta zagranicznego
- Współpraca z podwykonawcami i partnerami
- Windykacja zaległych należności
- Bieżący nadzór nad przychodami/kosztami w celu optymalizacji kosztów transportu
- Kompleksowa obsługa logistyczna kluczowych klientów
- Organizacja transportów całopojazdowych i częściowych
- Obsługa administracyjna i logistyczna przesyłek partnerów zagranicznych
- Administracja transportu na prowadzonym kierunku
- Dystrybucja krajowa przesyłek kluczowego klienta zagranicznego
- Współpraca z podwykonawcami i partnerami
- Windykacja zaległych należności
- Bieżący nadzór nad przychodami/kosztami w celu optymalizacji kosztów transportu
- Kompleksowa obsługa logistyczna kluczowych klientów
Szkolenia i kursy
12.02.2007 Szkolenie pt. „Obsługa klienta” zorganizowane przez firmę Door Poland sp. z o.o.
23.10.2009 Szkolenie pt. „Radzenie sobie z konfliktem” Raben sp. z o.o.
07. – 08.01.2010 Szkolenie pt. „Skuteczne metody sprzedaży - moduł 1 - brązowy” Yamaha Motor Middle Europe B.V.
08. – 09.03.2010 Szkolenie pt. „Skuteczne metody sprzedaży - moduł 2 - srebrny” Yamaha Motor Middle Europe B.V.
10.03.2010 Szkolenie pt. „Nowoczesne technologie motocyklowe” Yamaha Motor Middle Europe B.V.
25. – 26.11.2010 Szkolenie pt. „Skuteczne metody sprzedaży - moduł 3 - złoty” Yamaha Motor Middle Europe B.V.
23.10.2009 Szkolenie pt. „Radzenie sobie z konfliktem” Raben sp. z o.o.
07. – 08.01.2010 Szkolenie pt. „Skuteczne metody sprzedaży - moduł 1 - brązowy” Yamaha Motor Middle Europe B.V.
08. – 09.03.2010 Szkolenie pt. „Skuteczne metody sprzedaży - moduł 2 - srebrny” Yamaha Motor Middle Europe B.V.
10.03.2010 Szkolenie pt. „Nowoczesne technologie motocyklowe” Yamaha Motor Middle Europe B.V.
25. – 26.11.2010 Szkolenie pt. „Skuteczne metody sprzedaży - moduł 3 - złoty” Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.