Wypowiedzi
-
Dlaczego? Po prostu spotkałem się z różnymi opiniami innych klubów, które korzystały z usług firm od marketingu sportowego. Mimo ponoszonych nakładów finansowych odzew w postaci propozycji umów sponsorskich był praktycznie żaden (nie zawsze, ale dość często). Aby, mówiąc kolokwialnie, nie wyrzucić pieniędzy w błoto proponujemy pewien procent od wynegocjowanego kontraktu (15-20%). Chcemy płacić za rzeczywiste efekty pracy, a nie obietnice. Czy jest w tym coś złego i czy jest to usługa bezpłatna? Wszystko zależy od tego jak spiszą się poszukiwacze ;-) Sądzę, że to motywuje do efektywnej pracy.
Chętnie wysłucham różnych propozycji, pod warunkiem, że będzie istniała duża szansa powodzenia.Łukasz Czuku edytował(a) ten post dnia 13.05.10 o godzinie 22:49 -
Jestem związany z klubem koszykówki kobiet (Widzewem Łódź), który w tym sezonie awansował do Ekstraklasy. Jesteśmy na etapie tworzenia silnego budżetu, który pozwoli z powodzeniem występować w koszykarskiej elicie. Poszukujemy partnerów biznesowych, którzy zechcieliby wraz z nami zaprezentować się w najlepszej lidze w Polsce.
Poszukiwanie sponsorów na własną rękę to jedno, ale niezbędne jest także wsparcie firm marketingu sportowego. Proponujemy współpracę na zasadzie success fee. Zainteresowanych proszę o kontakt na pw lub na adres e-mail: admin@widzewkosz.pl w celu omówienia szczegółów.
Zapraszamy również do zapoznania się z naszą Ofertą Partnerską: http://widzewkosz.pl/oferta2010.pdfŁukasz Czuku edytował(a) ten post dnia 13.05.10 o godzinie 12:07