Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Deweloper
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Przedstawiciel Handlowy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Przedstawiciel Handlowy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Przedstawiciel Handlowy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Przedstawiciel Handlowy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Przedstawiciel Handlowy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Przedstawiciel Handlowy
-
Jestem ciekawy jaka jest wasza opinia w zakresie wykorzystania różnych narzędzi, urządzeń które usprawniają wasza codzienną pracę?Łukasz Cudek edytował(a) ten post dnia 09.02.11 o godzinie 15:24
-
Polecam książkę "GIS Tutorial for marketing - Fred L. Miller". Niestety jest po angielsku, ale jeśli ktoś korzysta z pakietów firmy ESRI będzie mógł krok po kroku przejść przez analizy Geomarketingowe w tym właśnie oprogramowaniu.
Dla bardziej zaawansowanych zainteresowanych ideą działania statystycznych analiz w przestrzeni polecam "Business Site Selection, Location Analysis, and GIS- Richard L. church, Alan T. Murray" (Również w języku angielskim)
Książki nie należą do najtańszych. Cena za te 2 pozycje to około 500 zł.
Pozdrawiam
Łukasz Cudek