Umiejętności
Zarządzanie IT
Sprzedaż
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Umiejętności sprzedaży
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor zarządzający
Legis Profile Sp. z o.o.
Zarządzanie kancelarią usługowo-wydawniczą z zakresu ochrony danych osobowych.
Rozwój produktów, zarządzanie zespołem prawników, sprzedaż i pozyskanie Klientów B2B, w tym międzynarodowe korporacje w zakresie audytów, wdrożeń i szkoleń RODO, m.in. IKEA Industry, Arctic Paper SA, TPV Display, STO sp. z o.o., AE Group Sp. zo.o., Lisner Sp. z o.o., Molex Sp. z o.o., Librecht & Wood Sp.
zo.o., Safilin Sp. zo.o., Smulders Sp. z o.o., Polska Akademia Nauk,
Państwowa Straż Pożarna i setki innych znanych przedsiębiorstw i
instytucji.
Rozwój produktów i zakresu ochrony danych w zmieniającym się
otoczeniu prawnym, we współpracy z ekspertami prawa ochrony danych -
w tym współpracującymi z państwowymi instytucjami ochrony danych.
W zakresie obowiązków:
Zarządzanie zespołem prawnym, IT i administracyjnym.
Obsługa Klientów w zakresie wdrażania procedur ochrony danych w
okresie GIODO, następnie RODO
Organizacja szkoleń, audytów, materiałów wdrożeniowych
Optymalizowanie i wdrażanie nowych metod i kierunków sprzedaży
e-commerce
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi
klientami
Rekrutacja i nawiązywanie kontraktów z kancelariami prawnymi
Rozwijanie produktów i usług w tym e-szkoleń, pakietów
produktowych RODO
Współpraca z audytorami z zakresu prawa oraz technologii IT
Rozwój produktów, zarządzanie zespołem prawników, sprzedaż i pozyskanie Klientów B2B, w tym międzynarodowe korporacje w zakresie audytów, wdrożeń i szkoleń RODO, m.in. IKEA Industry, Arctic Paper SA, TPV Display, STO sp. z o.o., AE Group Sp. zo.o., Lisner Sp. z o.o., Molex Sp. z o.o., Librecht & Wood Sp.
zo.o., Safilin Sp. zo.o., Smulders Sp. z o.o., Polska Akademia Nauk,
Państwowa Straż Pożarna i setki innych znanych przedsiębiorstw i
instytucji.
Rozwój produktów i zakresu ochrony danych w zmieniającym się
otoczeniu prawnym, we współpracy z ekspertami prawa ochrony danych -
w tym współpracującymi z państwowymi instytucjami ochrony danych.
W zakresie obowiązków:
Zarządzanie zespołem prawnym, IT i administracyjnym.
Obsługa Klientów w zakresie wdrażania procedur ochrony danych w
okresie GIODO, następnie RODO
Organizacja szkoleń, audytów, materiałów wdrożeniowych
Optymalizowanie i wdrażanie nowych metod i kierunków sprzedaży
e-commerce
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi
klientami
Rekrutacja i nawiązywanie kontraktów z kancelariami prawnymi
Rozwijanie produktów i usług w tym e-szkoleń, pakietów
produktowych RODO
Współpraca z audytorami z zakresu prawa oraz technologii IT
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Organizowanie procesu sprzedaży i nadzór nad działalnością
operacyjną
Przygotowanie strategii działań na rynku krajowym oraz jej wdrożenie
Efektywne zarządzanie zespołem
Tworzenie strategii marketingowej, badań rynku, rozwoju marki
Koordynowanie działań marketingowych
Wypracowanie oraz realizacja polityki cenowej i rabatowej
umożliwiającej maksymalizację wyników
Nadzór nad procesem ofertowania, negocjowania umów oraz
zarządzanie podległym zespołem
Bieżące monitorowanie i analiza rynku, analiza otoczenia i konkurencji
Tworzenie i rozwój sieci dystrybucji
Pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi
klientami w ramach sprzedaży własnej
Współtworzenie aktywności promocyjnej dla zespołu sprzedaży
Negocjowanie kluczowych umów handlowych
Pozyskiwanie nowych partnerów oraz rozwój sieci sprzedaży
Polityka cen, rabatów, bonusów
Polityka segmentacji klientów i produktów
Motywowanie oraz dbałość o rozwój pracowników
Udział w rekrutacjach i szkoleniach pracowników
operacyjną
Przygotowanie strategii działań na rynku krajowym oraz jej wdrożenie
Efektywne zarządzanie zespołem
Tworzenie strategii marketingowej, badań rynku, rozwoju marki
Koordynowanie działań marketingowych
Wypracowanie oraz realizacja polityki cenowej i rabatowej
umożliwiającej maksymalizację wyników
Nadzór nad procesem ofertowania, negocjowania umów oraz
zarządzanie podległym zespołem
Bieżące monitorowanie i analiza rynku, analiza otoczenia i konkurencji
Tworzenie i rozwój sieci dystrybucji
Pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi
klientami w ramach sprzedaży własnej
Współtworzenie aktywności promocyjnej dla zespołu sprzedaży
Negocjowanie kluczowych umów handlowych
Pozyskiwanie nowych partnerów oraz rozwój sieci sprzedaży
Polityka cen, rabatów, bonusów
Polityka segmentacji klientów i produktów
Motywowanie oraz dbałość o rozwój pracowników
Udział w rekrutacjach i szkoleniach pracowników
Kierownik Działu Marketingu
Rozwój e-commerce jednego z wiodących serwisów zakupów
grupowych
Planowanie budżetów, realizacja kampanii promocyjnych i
sprzedażowych
Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych
Monitorowanie działań konkurencji
Współpraca z innymi działami w ramach struktur firmy w celu
wypracowania najlepszych rozwiązań dla klientów
Przygotowanie analiz, wniosków i podejmowanie decyzji
grupowych
Planowanie budżetów, realizacja kampanii promocyjnych i
sprzedażowych
Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych
Monitorowanie działań konkurencji
Współpraca z innymi działami w ramach struktur firmy w celu
wypracowania najlepszych rozwiązań dla klientów
Przygotowanie analiz, wniosków i podejmowanie decyzji
Szkolenia i kursy
Kilkadziesiąt szkoleń w zakresie marketingu, sprzedaży i zarządzania.
Edukacja
Nauki Polityczne, magisterskie
University of Warsaw
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Marketing internetowy i mobilny