Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Adkontekst i ContentStream
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Freelancer
-
Witam Panów, bardzo ciekawa dyskusja :)
Jeżeli pozwolicie, kilka słów ode mnie w nawiązaniu do poruszonych tematów. W NetSprint odpowiadam za rozwój sieci Wydawców, więc być może będę pomocny.
1. Jeśli chodzi o dobór reklam - w sporym uproszczeniu - system Adkontekst.pl sczytuje nie tylko analizowany artykuł ze strony, ale również tytuły i zajawki kolejnych artykułów na stronie, adres i tytuł strony, jej opis, i metatagi ze źródła strony. Więc warto dobrze opisywać serwis. W sumie sporo informacji do analizy :) Następnie system porównuje te informacje przy każdym odświeżeniu strony z reklamami w danej kategorii: pod uwagę brana jest treść reklam oraz słowa kluczowe, jakimi jest opisywana.
2. Oprócz kluczowego czynnika dopasowania przy wyborze reklam brane pod uwagę są też popularność reklamy (mierzona przez CTR) oraz cena za kliknięcie (CPC).
3. Jeśli chodzi o ruch z sieci serwisów partnerskich Adkontekst.pl wydaje sie, ze jesteśmy naprawdę konkurencyjną alternatywą na rynku http://www.adkontekst.pl/reklamodawcy/jak-to-dziala/gd...
4. Jak Panowie widzicie reklamodawca może w łatwy sposób skoncentrować emisję na wybranych przez siebie kategoriach. I generować dodatkowy, wartościowy (oprócz wyszukiwarki) ruch. Mało tego, analizując na bieżąco ruch z poszczególnych serwisów w danej kategorii można zablokować emisję na tych witrynach, które nie spełniają oczekiwań reklamodawcy.
Jeżeli będziecie mieli panowie jakieś pytania, postaram się pomóc.
Pozdrawiam,
Łukasz Ciechanek -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie strategiczne
-
przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o żużlu w Poznaniu :)
3 mam kciuki! -
Witam Panów,
widzę, że rozwija się nowa dyskusja. Pozwolicie Panowie, że się przyłączę.
Panie Mariuszu, Akontekst rozwija się cały czas bardzo dynamicznie. Opracowujemy cały czas nowe narzędzia i dla Wydawców i dla Reklamodawców po to, aby system był coraz bardziej przyjazny i opłacalny dla każdej ze stron. Lada dzień światło dzienne ujrzą nowe rozwiązania.
Panie Mateuszu, proszę wkleić w skrypt krótki kod:
<script type="text/javascript">
if ( adc_go1===function)
adc_go1();
</script>
powinien przyspieszyć proces ładowania się Boksów. System za każdym przeładowaniem strony dokonuje analizy jej zawartosci aby dobrać najlepszą reklamę. Jest to ogromna zaleta przy serwisach bardzo rozbudowanych, o zmiennej i dynamicznej treści.
Polecam się na przyszłość. Będę się starał rozjaśniać wszelkie wątpliwości i niejasności związane z Adkontekstem.
Pozdrawiam serdecznie,
Łukasz Ciechanek -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Projektami
-
dlaczego niestety?