Umiejętności
Call Center
Doradztwo finansowe
Serwery Microsoft
VoIP
VoIP protocols SIP
MS Office: Word, Excel, Outlook
IIS 5 / 6 / 7
ININ
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w Zespole Systemów Wspomagających
-Utrzymanie w sprawnym działaniu systemów informatycznych infolinii
-Obsługa i nadzór nad procesami usuwania awarii
-Udział w rozwoju i modernizacji systemów
-Konsultowanie i pomoc przy ocenie metod i technologii realizacji potrzeb biznesowych
-Aktualizowanie dokumentacji technicznych i procedur wewnętrznych dotyczących systemów.
-Współdziałanie z firmami zewnętrznymi w zakresach zdefiniowanych przez odpowiednie Umowy.
-Realizowanie zadań zgodnie z Politykami bezpieczeństwa Getin Noble Banku SA, w tym
w szczególności przestrzegania procedur
-Obsługa i nadzór nad procesami usuwania awarii
-Udział w rozwoju i modernizacji systemów
-Konsultowanie i pomoc przy ocenie metod i technologii realizacji potrzeb biznesowych
-Aktualizowanie dokumentacji technicznych i procedur wewnętrznych dotyczących systemów.
-Współdziałanie z firmami zewnętrznymi w zakresach zdefiniowanych przez odpowiednie Umowy.
-Realizowanie zadań zgodnie z Politykami bezpieczeństwa Getin Noble Banku SA, w tym
w szczególności przestrzegania procedur
specjalista.ds.wsparcia informatycznego
DomBank
● administrowanie systemami (aplikacje, użytkownicy i
uprawnienia, helpdesk)
● zarządzanie Active Directory w zakresie stacji roboczych
● montaż urządzeń sieciowych
● monitoring pracy systemów specjalistycznych IT, reagowanie w
sytuacjach awaryjnych
● serwis oraz montaż sprzętu elektronicznego
● backup danych użytkowników
● aktualizacje, instalacje systemów antywirusowych oraz czyszczenie
zainfekowanych stacji roboczych
●kontakty z zewnętrznymi dostawcami usług IT
●rozwiązywanie problemów technicznych i wdrażanie rozwiązań
uprawnienia, helpdesk)
● zarządzanie Active Directory w zakresie stacji roboczych
● montaż urządzeń sieciowych
● monitoring pracy systemów specjalistycznych IT, reagowanie w
sytuacjach awaryjnych
● serwis oraz montaż sprzętu elektronicznego
● backup danych użytkowników
● aktualizacje, instalacje systemów antywirusowych oraz czyszczenie
zainfekowanych stacji roboczych
●kontakty z zewnętrznymi dostawcami usług IT
●rozwiązywanie problemów technicznych i wdrażanie rozwiązań
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Zainteresowania
Fotografia, Taniec
Grupy
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)