Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Kierownika Biura Obsługi Klienta
Bezpośrednia obsługa klientów, Sprzedaż produktów i usług Grupy Multiplay, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Monitoring płatności, Obsługa i rozpatrywanie reklamacji
Specjalista
Na tym stanowisku odpowiedzialny byłem za ewidencję w systemach informatycznych umów ubezpieczeń zawartych przez podmioty sprzedaży zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi, a także zmian zgłoszonych przez podmiot sprzedaży w trakcie trwania umowy ubezpieczenia, ewidencję płatności składek zainkasowanych przez podmioty sprzedaży, ewidencję w systemach dziedzinowych prowizji należnej dla podmiotów sprzedaży, bieżąca weryfikacja merytoryczna umów ubezpieczeń zawieranych przez podmioty sprzedaży, jakość i terminowość ewidencjonowanych danych w systemach dziedzinowych.
Doradca Klienta
Na tym stanowisku odpowiedzialny byłem za kompleksową obsługę klienta indywidualnego. Sprzedaż produktów bankowych, obsługę kasowo dysponencką, edukowanie klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji, prowadzenie akcji promocyjnych, budowanie pozycji rynkowej firmy, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie bankomatów i wpłato matów na terenie placówki.
Doradca Klienta
Na tym stanowisku odpowiedzialny byłem za pierwszy kontakt z klientem poprzez infolinię (błękitna linia) ogólną. Weryfikacja zgłoszenia klienta i przyporządkowanie do odpowiedniej kategorii spraw. Przyjmowanie zgłoszeń od klientów oraz rozwiązywanie problemów a także udzielanie porad i informacji o bieżących sprawach klienta. Moim zadaniem była również sprzedaż produktów skierowanych do klientów indywidualnych. Pracowałem również w dziale back-office w którym zajmowałem się obsługą zgłoszeń w wewnętrznym systemie korporacyjnym (reklamacje, cesje, aneksy i inne). W dziale kancelaria zajmowałem się obsługą korespondencji, przygotowaniem pisemnych odpowiedzi na zgłoszenia klientów, poprawianiem błędów archiwizacją pism, drukowaniem, obsługą urządzeń automatycznie kopertujących aż do wysyłki, przekazania listów do listonosza (ok. 40tyś listów miesięcznie).
Stażysta - Pracownik Biurowy
Obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i segregacja korespondencji, archiwizacja dokumentów, tłumaczenie tekstów, pomoc w organizacji szkoleń
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sport, Muzyka: Rock, Jazz, Blues, Koncerty Live, Film, Historia powszechna, Turystyka, Polityka
Inne
Prawo jazdy kat. B,
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera: Windows, MS-Word, Excel, Internet; podstawy tworzenia stron internetowych w html i php
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera: Windows, MS-Word, Excel, Internet; podstawy tworzenia stron internetowych w html i php
Grupy
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Prawo
GoldenLine.pl PRAWO
PRAWO BIZNES GOSPODARKA
ZARZĄDZANIE ORGANIZACJA INWESTYCJE
OSOBOWOŚCI DOŚWIADCZENIE PROFESJONALIZM
ponad 7 tyś członków, ponad 11 tyś wypowiedzi
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)