Łukasz Boruń

Founder, Video Game Producer & Developer
Legnica, dolnośląskie

Umiejętności

Metodyki zwinne Programowanie: C++, C#, Objective – C, PHP5 IDE: Visual Studio 2010 i 2012, NetBeans, MonoDevelop, Xcode 4 Silniki gier i SDK: Unity 3D(3.x – 4.x), XNA, Cocos 2D Programy graficzne: Photoshop; 3D Max 2011 – modelowanie obiektów low-poly, Blender – modelowanie obiektów low-poly Systemy operacyjne: Microsoft Windows, Mac OS X, *BSD

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CODE FORGE
Founder, Video Game Producer & Developer
- nadzorowanie procesu produkcji gier video na urządzenia mobilne z systemem iOS/ Android
- funkcja programisty i project managera (metodyka Agile/ Scrum), zarządzanie zespołem (6 osób)-
- zarządzanie pełnym procesem produkcji gier: od pomysłu po wytworzenie produktu i wypuszczenie na rynek.
OXYCOM
Kierownik Działu Inżynierii Oprogramowania
- główny pomysłodawca utworzenia Działu Inżynierii Oprogramowania
- organizacja działu i zarządzanie 12-osobowym zespołem (4 sekcje)
- pełnienie funkcji programisty i project managera
PBT Hawe Sp z o.o.
Kierownik Działu IT
- zaprojektowanie i napisanie oprogramowania wspomagającego pracę sekretariatu; spełnione zadania: zarządzanie pocztą przychodząca i wychodzącą; umożliwienie dystrybucji poczty w przedsiębiorstwie
- zaprojektowanie i napisanie oprogramowania raportującego prace budowlane firmy; spełnione zadania:
zbieranie informacji od kierowników budów w celu ich przetworzenia i wygenerowanie raportów.
- administracja systemami opartymi na MS Windows Server 2003 SE oraz FreeBSD5
- organizacja działu
PBT Hawe Sp z o.o.
Specjalista Informatyk

Szkolenia i kursy

Prince 2 Foundation

Edukacja

Logo
Informatyka i Zarządzanie, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania Copernicus we Wrocławiu

Zainteresowania

Tworzenie i programowanie gier video,
Fantastyka,
Fotografia,
Książki,
Film,

Inne

Uczestnictwo w targach telekomunikacyjnych w Genewie w 2011 roku; zaproszony wraz z firmą OXYCOM S.A. przez polski rząd do wsparcia pawilonu polskiego na targach.

Uczestnictwo w festiwalu Digital Dragons 2013 IndieShowcase w Krakowie z projektem Defenders of Vermillion.

Finalista w konkursie Indie Basement podczas Pixel Heaven 2013 w Warszawie.

Defenders of Vermillion nominowany do nagrody 1ndieworld podczas Pixel Heaven 2013 w Warszawie.