Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
TAC Engineer
• Inżynier wsparcia klienta
• L2 and L3 network and voice (UC) supprt
• Planowanie i raportowanie pracy
• Zarządzanie zgłoszeniami
• Przygotowywanie i wdrażanie zmian w sieci produkcyjnej klientów
• Organizowanie i wykonywanie upgrade'u oprogramowania w sieci klienckiej
• Organizowanie i zdalna admnistracja podczas wymiany sprzętu w produkcyjnej sieci klienckiej
• Przeprowadzanie migracji LAN i WAN
• Monitorowanie sieci klienckiej
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej
• L2 and L3 network and voice (UC) supprt
• Planowanie i raportowanie pracy
• Zarządzanie zgłoszeniami
• Przygotowywanie i wdrażanie zmian w sieci produkcyjnej klientów
• Organizowanie i wykonywanie upgrade'u oprogramowania w sieci klienckiej
• Organizowanie i zdalna admnistracja podczas wymiany sprzętu w produkcyjnej sieci klienckiej
• Przeprowadzanie migracji LAN i WAN
• Monitorowanie sieci klienckiej
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej
Architekt Techniczny
• Architekt Techniczny
• Lider projektów Avaya Visit SIP, Audiocodes & Cycos Fax T.38
• Planowanie i Raportowanie pracy
• Projektowanie i testowanie rozwiązań VoIP (Cisco) oraz IPT (CUCM, Avaya ACM/ASM, NET UX) dla usługi trunkingu SIP oraz H323: Orange’s Business Talk and Business Talk IP
• Przygotowywanie skryptów do zautomatyzowanych testów (Spectra)
• Przygotowywanie i planowanie implementacji nowych usług IPT
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej
• Walidacja implementacji SIPowych w środowisku Cisco, Avaya, Polycom, NET, Audiocodes, Siemens (Cycos), Genesys
• Troubleshooting IPT
• Wsparcie dla zespołów pre/post sales
• Obsługa największych klientów Orange (Audi, HP, Credit Agricole, Boeing, Philip Morris, General Electric)
• Współpraca z dedykowanymi inżynierami, oraż inżynierami TAC Cisco oraz Avaya
• Liczba znalezionych błędów:
o Avaya – 46
o Interop with Genesys – 3
o Cisco – 17
o Microsoft (NET) – 4
o Audiocodes – 3
• Lider projektów Avaya Visit SIP, Audiocodes & Cycos Fax T.38
• Planowanie i Raportowanie pracy
• Projektowanie i testowanie rozwiązań VoIP (Cisco) oraz IPT (CUCM, Avaya ACM/ASM, NET UX) dla usługi trunkingu SIP oraz H323: Orange’s Business Talk and Business Talk IP
• Przygotowywanie skryptów do zautomatyzowanych testów (Spectra)
• Przygotowywanie i planowanie implementacji nowych usług IPT
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej
• Walidacja implementacji SIPowych w środowisku Cisco, Avaya, Polycom, NET, Audiocodes, Siemens (Cycos), Genesys
• Troubleshooting IPT
• Wsparcie dla zespołów pre/post sales
• Obsługa największych klientów Orange (Audi, HP, Credit Agricole, Boeing, Philip Morris, General Electric)
• Współpraca z dedykowanymi inżynierami, oraż inżynierami TAC Cisco oraz Avaya
• Liczba znalezionych błędów:
o Avaya – 46
o Interop with Genesys – 3
o Cisco – 17
o Microsoft (NET) – 4
o Audiocodes – 3
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.