Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Sprzedaży
- Profesjonalne doradztwo i obsługa klientów detalicznych, zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi standardami obsługi klienta,
- Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
- Sprzedaż usług:
* Mobilny Internet w Orange,
* Polisy ubezpieczeniowe (przedłużenia oraz rozszerzenia gwarancji: Ergo Hestia, Mondial Assistance),
- Obsługa systemów sprzedaży ratalnej oraz leasingowej,
- Obsługa klientów w salonie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail oraz
komunikator internetowy,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz magazynowych,
- Obsługa klientów hurtowych, firm i instytucji,
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie trwałych relacji,
- Sporządzanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów detalicznych i biznesowych,
- Serwis i diagnostyka sprzętu komputerowego,
- Reklamacje sprzętu w oparciu o "Ustawę o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej" oraz "Ustawę o Niezgodności Towaru z Umową"
- Reklamacje sprzętu powierzonego przez klienta, w oparciu o gwarancję producenta "door to door"
- Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
- Sprzedaż usług:
* Mobilny Internet w Orange,
* Polisy ubezpieczeniowe (przedłużenia oraz rozszerzenia gwarancji: Ergo Hestia, Mondial Assistance),
- Obsługa systemów sprzedaży ratalnej oraz leasingowej,
- Obsługa klientów w salonie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail oraz
komunikator internetowy,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz magazynowych,
- Obsługa klientów hurtowych, firm i instytucji,
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie trwałych relacji,
- Sporządzanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów detalicznych i biznesowych,
- Serwis i diagnostyka sprzętu komputerowego,
- Reklamacje sprzętu w oparciu o "Ustawę o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej" oraz "Ustawę o Niezgodności Towaru z Umową"
- Reklamacje sprzętu powierzonego przez klienta, w oparciu o gwarancję producenta "door to door"
Doradca Klienta
- Profesjonalne doradztwo i obsługa klientów detalicznych, zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi standardami obsługi klienta,
- Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
- Sprzedaż usług:
* Mobilny Internet w Orange,
* Polisy ubezpieczeniowe (przedłużenia oraz rozszerzenia gwarancji: Ergo Hestia, Mondial Assistance),
- Obsługa systemów sprzedaży ratalnej oraz leasingowej,
- Obsługa klientów w salonie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail oraz
komunikator internetowy,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz magazynowych,
- Obsługa klientów hurtowych, firm i instytucji,
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie trwałych relacji,
- Sporządzanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów detalicznych i biznesowych,
- Serwis i diagnostyka sprzętu komputerowego,
- Reklamacje sprzętu w oparciu o "Ustawę o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej" oraz "Ustawę o Niezgodności Towaru z Umową"
- Reklamacje sprzętu powierzonego przez klienta, w oparciu o gwarancję producenta "door to door"
- Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
- Sprzedaż usług:
* Mobilny Internet w Orange,
* Polisy ubezpieczeniowe (przedłużenia oraz rozszerzenia gwarancji: Ergo Hestia, Mondial Assistance),
- Obsługa systemów sprzedaży ratalnej oraz leasingowej,
- Obsługa klientów w salonie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail oraz
komunikator internetowy,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz magazynowych,
- Obsługa klientów hurtowych, firm i instytucji,
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie trwałych relacji,
- Sporządzanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów detalicznych i biznesowych,
- Serwis i diagnostyka sprzętu komputerowego,
- Reklamacje sprzętu w oparciu o "Ustawę o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej" oraz "Ustawę o Niezgodności Towaru z Umową"
- Reklamacje sprzętu powierzonego przez klienta, w oparciu o gwarancję producenta "door to door"
Młodszy Doradca Klienta
- Profesjonalne doradztwo i obsługa klientów detalicznych, zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi standardami obsługi klienta,
- Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
- Sprzedaż usług:
* Mobilny Internet w Orange,
* Polisy ubezpieczeniowe (przedłużenia oraz rozszerzenia gwarancji: Ergo Hestia, Mondial Assistance),
* Komputronik msejf - natychmiastowy backup online,
- Obsługa systemów sprzedaży ratalnej oraz leasingowej,
- Obsługa klientów w salonie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail oraz
komunikator internetowy,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz magazynowych,
- Obsługa klientów hurtowych, firm i instytucji,
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie trwałych relacji,
- Sporządzanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów detalicznych i biznesowych,
- Serwis i diagnostyka sprzętu komputerowego,
- Reklamacje sprzętu w oparciu o "Ustawę o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej" oraz "Ustawę o Niezgodności Towaru z Umową"
- Reklamacje sprzętu powierzonego przez klienta, w oparciu o gwarancję producenta "door to door"
- Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
- Sprzedaż usług:
* Mobilny Internet w Orange,
* Polisy ubezpieczeniowe (przedłużenia oraz rozszerzenia gwarancji: Ergo Hestia, Mondial Assistance),
* Komputronik msejf - natychmiastowy backup online,
- Obsługa systemów sprzedaży ratalnej oraz leasingowej,
- Obsługa klientów w salonie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail oraz
komunikator internetowy,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz magazynowych,
- Obsługa klientów hurtowych, firm i instytucji,
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie trwałych relacji,
- Sporządzanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów detalicznych i biznesowych,
- Serwis i diagnostyka sprzętu komputerowego,
- Reklamacje sprzętu w oparciu o "Ustawę o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej" oraz "Ustawę o Niezgodności Towaru z Umową"
- Reklamacje sprzętu powierzonego przez klienta, w oparciu o gwarancję producenta "door to door"
Konsultant Infolinii Przychodzącej
Business Connection (dla Cyfrowy Polsat)
- Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów indywidualnych,
- Informowanie Klienta o aktualnym statusie i przebiegu realizowanej dla niego umowy,
- Pomoc w obsłudze dekodera oraz rozwiązywanie problemów technicznych Klientów,
- Obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami firmy,
- Informowanie dzwoniących klientów o nowych ofertach, sugerując rozwiązania oraz dobierając produkty i usługi do potrzeb Klienta.
- Sprzedaż usług
- Informowanie Klienta o aktualnym statusie i przebiegu realizowanej dla niego umowy,
- Pomoc w obsłudze dekodera oraz rozwiązywanie problemów technicznych Klientów,
- Obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami firmy,
- Informowanie dzwoniących klientów o nowych ofertach, sugerując rozwiązania oraz dobierając produkty i usługi do potrzeb Klienta.
- Sprzedaż usług
Doradca Klienta
- Profesjonalne doradztwo i obsługa klientów detalicznych, zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi standardami obsługi klienta,
- Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz polis ubezpieczeniowych,
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie trwałych relacji,
- Obsługa reklamacji
- Sprzedaż usług dodatkowych: Polisy ubezpieczeniowe (przedłużenia oraz rozszerzenia gwarancji: Ergo Hestia)
- Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży oraz polis ubezpieczeniowych,
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie trwałych relacji,
- Obsługa reklamacji
- Sprzedaż usług dodatkowych: Polisy ubezpieczeniowe (przedłużenia oraz rozszerzenia gwarancji: Ergo Hestia)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Ubezpieczenia
Inne