Łukasz Andraszewicz

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Wsparcie logistyczne Microsoft Excel PRINCE2 Project Management Zarządzanie zespołem Obsługa klienta zarządzanie projektem Zarządzanie Sprzedażą SAP HANA Motywowanie zespołu B2B sales support Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój, Wsparcie projektu

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
OTC MANAGER FOR POLAND, NORDIC & BALTIC
Candy Hoover Polska Sp. z o.o.
• Zarządzanie działem Order to Cash na rynku Polskim, Nordyckim i Bałtyckim (11 osób),
• Monitorowanie oraz optymalizacja procesów logistycznych oraz dostaw,
• Monitorowanie poziomu stocku w magazynie oraz rotacji towarów,
• Monitorowanie i doskonalenie procesu kolekcjonowania oraz terminowej realizacji zamówień,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu limitów kredytowych na klientach,
• Monitorowanie terminowości należności i DSO,
• Zarządzaniem implementacją EDI, monitorowanie prawidłowego przepływu danych,
• Tworzenie i wprowadzanie nowych procedur oraz optymalizacja istniejących procedur,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu "demand',
• Przygotowywanie raportów pod potrzeby różnych działów,
• Zarządzanie oraz wsparcie realizacji projektów.
Logo
OTC MANAGER FOR POLAND & NORDIC
Candy Hoover Polska Sp. z o.o.
• Zarządzanie działem Order to Cash na rynku Polskim, Nordyckim i Bałtyckim (8 osób),
• Monitorowanie oraz optymalizacja procesów logistycznych oraz dostaw,
• Monitorowanie poziomu stocku w magazynie oraz rotacji towarów,
• Monitorowanie i doskonalenie procesu kolekcjonowania oraz terminowej realizacji zamówień,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu limitów kredytowych na klientach,
• Monitorowanie terminowości należności i DSO,
• Zarządzaniem implementacją EDI, monitorowanie prawidłowego przepływu danych,
• Tworzenie i wprowadzanie nowych procedur oraz optymalizacja istniejących procedur,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu "demand',
• Przygotowywanie raportów pod potrzeby różnych działów,
• Zarządzanie oraz wsparcie realizacji projektów.
ASICS Polska Sp. z o.o.
Customer Service Coordinator
• Zarządzanie i kierowanie działem Customer Service oraz sekretariatem (4 osoby),
• Implementacja SAP S4/HANA w Polsce,
• Koordynacja procesu zbierania preorderów na kolejny sezon,
• Koordynacja procesu zakupowego na kolejny sezon,
• Koordynacja działań działu operacyjnego,
• Wsparcie realizacji planów sprzedaży oraz planów wysyłkowych,
• Obsługa strategicznych klientów,
• Kontrolowanie selektywnej dystrybucji sprzedaży,
• Kontrola rabatów,
• Opracowywanie oraz wprowadzanie nowych procedur,
• Administrowanie systemu biznesowego SAP S4/HANA (Key user),
• Administrowanie sklepu Internetowego oraz narzędzia handlowego Wayfarer,
• Szkolenie pracowników z zakresu nowych technologii oraz SAP S4/HANA,
• Koordynacja procesu tworzenia oraz wysyłania faktur i korekt,
• Testowanie nowych aplikacji oraz rozwiązań systemowych
Logo
Specjalista administracji sprzedaży
Grupa TOPEX Sp. z o. o. Sp.K.
• Wprowadzanie, nadzór i monitorowanie zamówień od klientów od momentu ich złożenia do dostawy,
• Ustalanie terminów dostaw oraz ich realizacja,
• Kompleksowa obsługa klientów B2B na rynku tradycyjnym oraz nowoczesnym,
• Weryfikacja umów oraz ofert handlowych,
• Stała kontrola spływu należności i sporządzanie raportów,
• Obsługa posprzedażowa,
• Utrzymywanie i budowa pozytywnych relacji z klientami oraz monitorowanie poziomu ich zadowolenia z obsługi,
• Kompleksowe wsparcie procesu sprzedaży,
• Bezpośrednia współpraca z PH oraz KAM,
• Wsparcie trade marketingu,
• Kontrola stock oraz wsparcie działu analiz zakupowych,
• Wparcie innowacyjnego projektu na rynku tradycyjnym (SRD- centra narzędziowe).

Szkolenia i kursy

• Oracle Applications Business,
• SAP (O2C010 Wholesale Back to Back)
• SAP (O2C009 General Sales Functions)
• SAP (O2C006 Wholesale – Consignment process)
• SAP (O2C005 Wholesale – Sales Order Approval)
• SAP (O2C004 Wholesale- Down Payment)
• SAP (REP001 Basics for SAP Analisys for Office)
• SAP (BAS001 – SAP Basics)
• SAP (O2C008 Distributor Back to Back orders)
• SAP (O2C003 Wholesale- Fashion Contract)
• SAP (O2C002 Wholesale- Quotation and Standard Sales Orders)
• SAP (O2C001 Business Data Processing)
• SAP (LOG002 Customer Outbound Delivery)
• SAP Basics Learners
• PRINCE 2 Foundation,
• Oracle Applications Business,
• Kurs "Zarządzanie firmą w sytuacji kryzysu",
• Kurs "Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP",
• Kurs "Prognozowanie sprzedaży",
• Kurs "Negocjacje handlowe w MŚP",
• Kurs "ABC eksportera",
• Kurs z zakresu umiejętności kierowniczych.
• Kurs z zakresu komunikacji interpersonalnej
• Kurs z zakresu zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem
• Kurs z zakresy technik sprzedaży
• Kurs z zakresu umiejętności osobistych
• Kurs z zakresu negocjacji i mediacji biznesowych „must have”
• Kurs z zakresu technik negocjacji oraz sprzedażowych technik miękkich.

Edukacja

Logo
Logistyka Administracji, magisterskie
Elbląska Uczelni Humanistyczno-Ekonomiczna
Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

• Sztuki walki,
• Nurkowanie,
• Nowoczesne technologie

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..