Umiejętności
B2B
Wsparcie logistyczne
Microsoft Excel
PRINCE2
Project Management
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
zarządzanie projektem
Zarządzanie Sprzedażą
SAP HANA
Motywowanie zespołu
B2B sales support
Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
Wsparcie projektu
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
OTC MANAGER FOR POLAND, NORDIC & BALTIC
Candy Hoover Polska Sp. z o.o.
• Zarządzanie działem Order to Cash na rynku Polskim, Nordyckim i Bałtyckim (11 osób),
• Monitorowanie oraz optymalizacja procesów logistycznych oraz dostaw,
• Monitorowanie poziomu stocku w magazynie oraz rotacji towarów,
• Monitorowanie i doskonalenie procesu kolekcjonowania oraz terminowej realizacji zamówień,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu limitów kredytowych na klientach,
• Monitorowanie terminowości należności i DSO,
• Zarządzaniem implementacją EDI, monitorowanie prawidłowego przepływu danych,
• Tworzenie i wprowadzanie nowych procedur oraz optymalizacja istniejących procedur,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu "demand',
• Przygotowywanie raportów pod potrzeby różnych działów,
• Zarządzanie oraz wsparcie realizacji projektów.
• Monitorowanie oraz optymalizacja procesów logistycznych oraz dostaw,
• Monitorowanie poziomu stocku w magazynie oraz rotacji towarów,
• Monitorowanie i doskonalenie procesu kolekcjonowania oraz terminowej realizacji zamówień,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu limitów kredytowych na klientach,
• Monitorowanie terminowości należności i DSO,
• Zarządzaniem implementacją EDI, monitorowanie prawidłowego przepływu danych,
• Tworzenie i wprowadzanie nowych procedur oraz optymalizacja istniejących procedur,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu "demand',
• Przygotowywanie raportów pod potrzeby różnych działów,
• Zarządzanie oraz wsparcie realizacji projektów.
OTC MANAGER FOR POLAND & NORDIC
Candy Hoover Polska Sp. z o.o.
• Zarządzanie działem Order to Cash na rynku Polskim, Nordyckim i Bałtyckim (8 osób),
• Monitorowanie oraz optymalizacja procesów logistycznych oraz dostaw,
• Monitorowanie poziomu stocku w magazynie oraz rotacji towarów,
• Monitorowanie i doskonalenie procesu kolekcjonowania oraz terminowej realizacji zamówień,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu limitów kredytowych na klientach,
• Monitorowanie terminowości należności i DSO,
• Zarządzaniem implementacją EDI, monitorowanie prawidłowego przepływu danych,
• Tworzenie i wprowadzanie nowych procedur oraz optymalizacja istniejących procedur,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu "demand',
• Przygotowywanie raportów pod potrzeby różnych działów,
• Zarządzanie oraz wsparcie realizacji projektów.
• Monitorowanie oraz optymalizacja procesów logistycznych oraz dostaw,
• Monitorowanie poziomu stocku w magazynie oraz rotacji towarów,
• Monitorowanie i doskonalenie procesu kolekcjonowania oraz terminowej realizacji zamówień,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu limitów kredytowych na klientach,
• Monitorowanie terminowości należności i DSO,
• Zarządzaniem implementacją EDI, monitorowanie prawidłowego przepływu danych,
• Tworzenie i wprowadzanie nowych procedur oraz optymalizacja istniejących procedur,
• Zarządzanie i monitorowanie procesu "demand',
• Przygotowywanie raportów pod potrzeby różnych działów,
• Zarządzanie oraz wsparcie realizacji projektów.
Customer Service Coordinator
• Zarządzanie i kierowanie działem Customer Service oraz sekretariatem (4 osoby),
• Implementacja SAP S4/HANA w Polsce,
• Koordynacja procesu zbierania preorderów na kolejny sezon,
• Koordynacja procesu zakupowego na kolejny sezon,
• Koordynacja działań działu operacyjnego,
• Wsparcie realizacji planów sprzedaży oraz planów wysyłkowych,
• Obsługa strategicznych klientów,
• Kontrolowanie selektywnej dystrybucji sprzedaży,
• Kontrola rabatów,
• Opracowywanie oraz wprowadzanie nowych procedur,
• Administrowanie systemu biznesowego SAP S4/HANA (Key user),
• Administrowanie sklepu Internetowego oraz narzędzia handlowego Wayfarer,
• Szkolenie pracowników z zakresu nowych technologii oraz SAP S4/HANA,
• Koordynacja procesu tworzenia oraz wysyłania faktur i korekt,
• Testowanie nowych aplikacji oraz rozwiązań systemowych
• Implementacja SAP S4/HANA w Polsce,
• Koordynacja procesu zbierania preorderów na kolejny sezon,
• Koordynacja procesu zakupowego na kolejny sezon,
• Koordynacja działań działu operacyjnego,
• Wsparcie realizacji planów sprzedaży oraz planów wysyłkowych,
• Obsługa strategicznych klientów,
• Kontrolowanie selektywnej dystrybucji sprzedaży,
• Kontrola rabatów,
• Opracowywanie oraz wprowadzanie nowych procedur,
• Administrowanie systemu biznesowego SAP S4/HANA (Key user),
• Administrowanie sklepu Internetowego oraz narzędzia handlowego Wayfarer,
• Szkolenie pracowników z zakresu nowych technologii oraz SAP S4/HANA,
• Koordynacja procesu tworzenia oraz wysyłania faktur i korekt,
• Testowanie nowych aplikacji oraz rozwiązań systemowych
Specjalista administracji sprzedaży
Grupa TOPEX Sp. z o. o. Sp.K.
• Wprowadzanie, nadzór i monitorowanie zamówień od klientów od momentu ich złożenia do dostawy,
• Ustalanie terminów dostaw oraz ich realizacja,
• Kompleksowa obsługa klientów B2B na rynku tradycyjnym oraz nowoczesnym,
• Weryfikacja umów oraz ofert handlowych,
• Stała kontrola spływu należności i sporządzanie raportów,
• Obsługa posprzedażowa,
• Utrzymywanie i budowa pozytywnych relacji z klientami oraz monitorowanie poziomu ich zadowolenia z obsługi,
• Kompleksowe wsparcie procesu sprzedaży,
• Bezpośrednia współpraca z PH oraz KAM,
• Wsparcie trade marketingu,
• Kontrola stock oraz wsparcie działu analiz zakupowych,
• Wparcie innowacyjnego projektu na rynku tradycyjnym (SRD- centra narzędziowe).
• Ustalanie terminów dostaw oraz ich realizacja,
• Kompleksowa obsługa klientów B2B na rynku tradycyjnym oraz nowoczesnym,
• Weryfikacja umów oraz ofert handlowych,
• Stała kontrola spływu należności i sporządzanie raportów,
• Obsługa posprzedażowa,
• Utrzymywanie i budowa pozytywnych relacji z klientami oraz monitorowanie poziomu ich zadowolenia z obsługi,
• Kompleksowe wsparcie procesu sprzedaży,
• Bezpośrednia współpraca z PH oraz KAM,
• Wsparcie trade marketingu,
• Kontrola stock oraz wsparcie działu analiz zakupowych,
• Wparcie innowacyjnego projektu na rynku tradycyjnym (SRD- centra narzędziowe).
Szkolenia i kursy
• Oracle Applications Business,
• SAP (O2C010 Wholesale Back to Back)
• SAP (O2C009 General Sales Functions)
• SAP (O2C006 Wholesale – Consignment process)
• SAP (O2C005 Wholesale – Sales Order Approval)
• SAP (O2C004 Wholesale- Down Payment)
• SAP (REP001 Basics for SAP Analisys for Office)
• SAP (BAS001 – SAP Basics)
• SAP (O2C008 Distributor Back to Back orders)
• SAP (O2C003 Wholesale- Fashion Contract)
• SAP (O2C002 Wholesale- Quotation and Standard Sales Orders)
• SAP (O2C001 Business Data Processing)
• SAP (LOG002 Customer Outbound Delivery)
• SAP Basics Learners
• PRINCE 2 Foundation,
• Oracle Applications Business,
• Kurs "Zarządzanie firmą w sytuacji kryzysu",
• Kurs "Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP",
• Kurs "Prognozowanie sprzedaży",
• Kurs "Negocjacje handlowe w MŚP",
• Kurs "ABC eksportera",
• Kurs z zakresu umiejętności kierowniczych.
• Kurs z zakresu komunikacji interpersonalnej
• Kurs z zakresu zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem
• Kurs z zakresy technik sprzedaży
• Kurs z zakresu umiejętności osobistych
• Kurs z zakresu negocjacji i mediacji biznesowych „must have”
• Kurs z zakresu technik negocjacji oraz sprzedażowych technik miękkich.
• SAP (O2C010 Wholesale Back to Back)
• SAP (O2C009 General Sales Functions)
• SAP (O2C006 Wholesale – Consignment process)
• SAP (O2C005 Wholesale – Sales Order Approval)
• SAP (O2C004 Wholesale- Down Payment)
• SAP (REP001 Basics for SAP Analisys for Office)
• SAP (BAS001 – SAP Basics)
• SAP (O2C008 Distributor Back to Back orders)
• SAP (O2C003 Wholesale- Fashion Contract)
• SAP (O2C002 Wholesale- Quotation and Standard Sales Orders)
• SAP (O2C001 Business Data Processing)
• SAP (LOG002 Customer Outbound Delivery)
• SAP Basics Learners
• PRINCE 2 Foundation,
• Oracle Applications Business,
• Kurs "Zarządzanie firmą w sytuacji kryzysu",
• Kurs "Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP",
• Kurs "Prognozowanie sprzedaży",
• Kurs "Negocjacje handlowe w MŚP",
• Kurs "ABC eksportera",
• Kurs z zakresu umiejętności kierowniczych.
• Kurs z zakresu komunikacji interpersonalnej
• Kurs z zakresu zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem
• Kurs z zakresy technik sprzedaży
• Kurs z zakresu umiejętności osobistych
• Kurs z zakresu negocjacji i mediacji biznesowych „must have”
• Kurs z zakresu technik negocjacji oraz sprzedażowych technik miękkich.
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
• Sztuki walki,
• Nurkowanie,
• Nowoczesne technologie
• Nurkowanie,
• Nowoczesne technologie
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.