Umiejętności
Telekomunikacja
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Zamówień Publicznych
nadzór na realizacją celów sprzedażowych zespołowych i indywidualnych (regularne przekraczanie wyznaczonych planów) – kilkukrotnie indywidualnie dostałam wyróżnienie za najwyższą sprzedaż w Polsce, pozyskanie największego klienta
udział w tworzeniu strategii biznesowych krótko – i długoterminowych
przygotowywanie analiz, raportów sprzedażowych na potrzeby Zarządu; stały monitoring działań i oferty konkurencji
odpowiedzialność za realizację projektów opartych o Ustawę PZP (merytoryczna weryfikacja dokumentacji, koordynowanie prac Zespołu Zamówień Publicznych, przygotowywanie raportów dla Dyrektora i Zarządu)
wdrażanie standardów i procedur w obszarze sprzedaży (ujednolicanie schematów – ilość wizyt, obsługa klienta)
koordynowanie procesu uruchamiania usług
udział w tworzeniu strategii biznesowych krótko – i długoterminowych
przygotowywanie analiz, raportów sprzedażowych na potrzeby Zarządu; stały monitoring działań i oferty konkurencji
odpowiedzialność za realizację projektów opartych o Ustawę PZP (merytoryczna weryfikacja dokumentacji, koordynowanie prac Zespołu Zamówień Publicznych, przygotowywanie raportów dla Dyrektora i Zarządu)
wdrażanie standardów i procedur w obszarze sprzedaży (ujednolicanie schematów – ilość wizyt, obsługa klienta)
koordynowanie procesu uruchamiania usług
Key Account Manager
pozyskiwanie oraz utrzymanie relacji ze strategicznymi klientami (prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych; dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów, zawieranie umów)
dbałość o wysoki poziom obsługi klientów (w badaniu satysfakcji klientów uzyskaliśmy wynik 5.9 punktu na 6 punktów możliwych)
koordynacja posprzedażowej obsługi klientów (sporządzanie specyfikacji dla poszczególnych centrów kosztowych według preferencji klientów – duże firmy z sektora FMCG)
organizowanie szkoleń dla klientów współpracujących za pośrednictwem platformy handlu elektronicznego (obsługa systemów informatycznych, oferta produktowa)
windykacja należności w obrębie własnej sprzedaży
dbałość o wysoki poziom obsługi klientów (w badaniu satysfakcji klientów uzyskaliśmy wynik 5.9 punktu na 6 punktów możliwych)
koordynacja posprzedażowej obsługi klientów (sporządzanie specyfikacji dla poszczególnych centrów kosztowych według preferencji klientów – duże firmy z sektora FMCG)
organizowanie szkoleń dla klientów współpracujących za pośrednictwem platformy handlu elektronicznego (obsługa systemów informatycznych, oferta produktowa)
windykacja należności w obrębie własnej sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Leonbergery
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.