Luiza Rylska

Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Telekomunikacja

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
Ogólnopolski Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Relacji z Klientami Korporacyjnymi
Netia S.A.
Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży
Logo
Dyrektor Sprzedaży Rynek MiŚP
Multimedia Polska Biznes S.A.
Budowa i rozwój zewnętrznych i wewnętrznych kanałów sprzedaży na Rynku MiŚP. Wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów. Nadzór nad realizacja wyników sprzedaży podległego Zespołu.
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Kierownik ds. Zamówień Publicznych
 nadzór na realizacją celów sprzedażowych zespołowych i indywidualnych (regularne przekraczanie wyznaczonych planów) – kilkukrotnie indywidualnie dostałam wyróżnienie za najwyższą sprzedaż w Polsce, pozyskanie największego klienta
 udział w tworzeniu strategii biznesowych krótko – i długoterminowych
 przygotowywanie analiz, raportów sprzedażowych na potrzeby Zarządu; stały monitoring działań i oferty konkurencji
 odpowiedzialność za realizację projektów opartych o Ustawę PZP (merytoryczna weryfikacja dokumentacji, koordynowanie prac Zespołu Zamówień Publicznych, przygotowywanie raportów dla Dyrektora i Zarządu)
 wdrażanie standardów i procedur w obszarze sprzedaży (ujednolicanie schematów – ilość wizyt, obsługa klienta)
 koordynowanie procesu uruchamiania usług
Office Depot Poland
Key Account Manager
 pozyskiwanie oraz utrzymanie relacji ze strategicznymi klientami (prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych; dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów, zawieranie umów)
 dbałość o wysoki poziom obsługi klientów (w badaniu satysfakcji klientów uzyskaliśmy wynik 5.9 punktu na 6 punktów możliwych)
 koordynacja posprzedażowej obsługi klientów (sporządzanie specyfikacji dla poszczególnych centrów kosztowych według preferencji klientów – duże firmy z sektora FMCG)
 organizowanie szkoleń dla klientów współpracujących za pośrednictwem platformy handlu elektronicznego (obsługa systemów informatycznych, oferta produktowa)
 windykacja należności w obrębie własnej sprzedaży

Edukacja

Logo
Business English, studia podyplomowe
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Rachunkowość i Finanse, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Fizyka, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Leonbergery

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.