Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key accounts Junior Trade Marketing Manager
* Zarządzanie markami: Tyskie i Lech w kanale nowoczesnym (hipermarkety, supermarkety, cash and carry, convenience, dyskonty, sieci lokalne, stacje paliw)
* Analizy i badania rynku, dotyczące:
- produktów
- punktów sprzedaży
- zachowań konsumenckich w sklepach
- konkurencji
* Zwiększanie zyskowności kategorii w kanałach sprzedaży
* Input do tworzenia strategii kanałów
* Planowanie i budżetowanie roczne
* Różnicowanie narzędzi aktywizacji sprzedaży w poszczególnych punktach sprzedaży, u poszczególnych klientów, w poszczególnych subkanałach handlu nowoczesnego
* Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań do aktywacji marek w sklepie
* Współpraca z klientami, agencjami, dostawcami
* Współpraca z marketingiem, finansami, sprzedażą
* Planowanie aktywności per subkanał nowoczesny i per klient w ramach akcji narodowych
* Rozwój nowych produktów
* Tworzenie i wdrażanie nowych procesów w ramach Trade Marketingu
* Zarządzanie podległymi markami w ramach KA: tworzenie priorytetów, ustalanie celów kanałów, ustalanie standardów handlowych dla kanałów.
* Odpowiedzialność za zyskowność podległych marek oraz ich udziały w ramach poszczególnych subkanałów handlu nowoczesnego.
* Analizy i badania rynku, dotyczące:
- produktów
- punktów sprzedaży
- zachowań konsumenckich w sklepach
- konkurencji
* Zwiększanie zyskowności kategorii w kanałach sprzedaży
* Input do tworzenia strategii kanałów
* Planowanie i budżetowanie roczne
* Różnicowanie narzędzi aktywizacji sprzedaży w poszczególnych punktach sprzedaży, u poszczególnych klientów, w poszczególnych subkanałach handlu nowoczesnego
* Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań do aktywacji marek w sklepie
* Współpraca z klientami, agencjami, dostawcami
* Współpraca z marketingiem, finansami, sprzedażą
* Planowanie aktywności per subkanał nowoczesny i per klient w ramach akcji narodowych
* Rozwój nowych produktów
* Tworzenie i wdrażanie nowych procesów w ramach Trade Marketingu
* Zarządzanie podległymi markami w ramach KA: tworzenie priorytetów, ustalanie celów kanałów, ustalanie standardów handlowych dla kanałów.
* Odpowiedzialność za zyskowność podległych marek oraz ich udziały w ramach poszczególnych subkanałów handlu nowoczesnego.
Senior Trade Marketing Specialist
- odpowiedzialność kategorialna we wszystkich podkanałach handlu nowoczesnego (hipermarkety,supermarkety, dyskonty) z focusem na dyskonty
- współtworzenie planów marketingowych marek
- tworzenie i implementacja planów handlowych marek
- organizacja i implementacja planów ukierunkowanych na klienta / kanał
- odpowiedzialność za budżety handlowe marek
- współtworzenie planów marketingowych marek
- tworzenie i implementacja planów handlowych marek
- organizacja i implementacja planów ukierunkowanych na klienta / kanał
- odpowiedzialność za budżety handlowe marek
Customer Marketing Specialist
- odpowiedzialność kategorialna we wszystkich kanałach handlu tradycyjnego (dystrybutorzy, hurtownie, sklepy detaliczne)
- odpowiedzialność kanałowo-kliencka (Cash and Carry)
- organizacja promocji narodowych, lokalnych oraz klienckich
- rozwój i organizacja wsparcia dla marek z kategorii w punkcie zakupu
- tworzenie handlowych planów marek
- zarządzanie budżetami marek
- pozyskiwanie zasobów
- organizacja klienckich programów lojalnościowych
- komunikacja z Sales Forcem obsługującym handel tradycyjny oraz z Sales Forcem obsługującym klientów Cash nad Carry
- współpraca z działami: planowania, marketingu, sprzedaży i finansów
- odpowiedzialność kanałowo-kliencka (Cash and Carry)
- organizacja promocji narodowych, lokalnych oraz klienckich
- rozwój i organizacja wsparcia dla marek z kategorii w punkcie zakupu
- tworzenie handlowych planów marek
- zarządzanie budżetami marek
- pozyskiwanie zasobów
- organizacja klienckich programów lojalnościowych
- komunikacja z Sales Forcem obsługującym handel tradycyjny oraz z Sales Forcem obsługującym klientów Cash nad Carry
- współpraca z działami: planowania, marketingu, sprzedaży i finansów
Management Trainee
- prowadzenie projektu Rural Activation, który polegał na stworzeniu długookresowej stategii i narzędzi marketingowych w celu dotarcia do wiejskiego konsumenta z markami Premium
- stworzenie w ramach projektu dodatkowych programów sprzedażowych skierowanych do konsumenta wiejskiego
- jako członek Hellmann's Brand Activation Team: prowadzenie mniejszych projektów marketingowych (komunikacja on-pack, kampania internetowa, analiza rynku i konkurencji w kategorii dressingów)
- stworzenie w ramach projektu dodatkowych programów sprzedażowych skierowanych do konsumenta wiejskiego
- jako członek Hellmann's Brand Activation Team: prowadzenie mniejszych projektów marketingowych (komunikacja on-pack, kampania internetowa, analiza rynku i konkurencji w kategorii dressingów)
Szkolenia i kursy
10.2007 Standardy Sprzedaży
4.2007 Customer Audit
11.2006 Think on Your Feet;
9.2006 Psychologia Reklamy dla Zaawansowanych;
6.2006 Trening Asertywności;
10.2005 Project Management;
8.2005 Promocje Sprzedaży i Programy Motywacyjne;
7.2005 Performance Coaching.
4.2007 Customer Audit
11.2006 Think on Your Feet;
9.2006 Psychologia Reklamy dla Zaawansowanych;
6.2006 Trening Asertywności;
10.2005 Project Management;
8.2005 Promocje Sprzedaży i Programy Motywacyjne;
7.2005 Performance Coaching.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Sport (narciarstwo, fitness), podróże, muzyka, gotowanie, taniec, psychologia.
Grupy
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Kandydaci
Grupa dla osób aktywnych na rynku pracy. Dla kandydatów, którzy chcą znać realia rynku pracy w Polsce. W grupie można wymienić doświadczenia dotyczące tego jak prezentować się na rozmowach rekrutacyjn
Kuchnie świata
Wszystko na temat kuchni i technik gotowania.
Co i gdzie można zjeść. Najsmaczniejsze potrawy i najlepsze restauracje.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Psychologia
Dla wszystkich ktorzy sa w tej dziedzinie specjalistami lub po prostu interesuja sie tym, czytaja "
Charakter", lubia analizowac siebie, innych i zachowania.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.