Luiza Pantera

Trade Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Brown-Forman Polska Sp. z o.o.
Trade Marketing Manager
Grupa Żywiec S.A.
Krajowy Kierownik ds. Aktywacji marek
Grupa Żywiec S.A.
Kierownik zespołu ds. Aktywowania Marek Premium
Aktywacja marek premium w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i HoReCe.
Grupa Żywiec S.A.
Kierownik ds. Promocji w Handlu Tradycyjnym
Kompania Piwowarska S.A.
Key accounts Junior Trade Marketing Manager
* Zarządzanie markami: Tyskie i Lech w kanale nowoczesnym (hipermarkety, supermarkety, cash and carry, convenience, dyskonty, sieci lokalne, stacje paliw)
* Analizy i badania rynku, dotyczące:
- produktów
- punktów sprzedaży
- zachowań konsumenckich w sklepach
- konkurencji
* Zwiększanie zyskowności kategorii w kanałach sprzedaży
* Input do tworzenia strategii kanałów
* Planowanie i budżetowanie roczne
* Różnicowanie narzędzi aktywizacji sprzedaży w poszczególnych punktach sprzedaży, u poszczególnych klientów, w poszczególnych subkanałach handlu nowoczesnego
* Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań do aktywacji marek w sklepie
* Współpraca z klientami, agencjami, dostawcami
* Współpraca z marketingiem, finansami, sprzedażą
* Planowanie aktywności per subkanał nowoczesny i per klient w ramach akcji narodowych
* Rozwój nowych produktów
* Tworzenie i wdrażanie nowych procesów w ramach Trade Marketingu
* Zarządzanie podległymi markami w ramach KA: tworzenie priorytetów, ustalanie celów kanałów, ustalanie standardów handlowych dla kanałów.
* Odpowiedzialność za zyskowność podległych marek oraz ich udziały w ramach poszczególnych subkanałów handlu nowoczesnego.
Unilever Polska S.A.
Senior Trade Marketing Specialist
- odpowiedzialność kategorialna we wszystkich podkanałach handlu nowoczesnego (hipermarkety,supermarkety, dyskonty) z focusem na dyskonty
- współtworzenie planów marketingowych marek
- tworzenie i implementacja planów handlowych marek
- organizacja i implementacja planów ukierunkowanych na klienta / kanał
- odpowiedzialność za budżety handlowe marek
Unilever Polska S.A.
Customer Marketing Specialist
- odpowiedzialność kategorialna we wszystkich kanałach handlu tradycyjnego (dystrybutorzy, hurtownie, sklepy detaliczne)
- odpowiedzialność kanałowo-kliencka (Cash and Carry)
- organizacja promocji narodowych, lokalnych oraz klienckich
- rozwój i organizacja wsparcia dla marek z kategorii w punkcie zakupu
- tworzenie handlowych planów marek
- zarządzanie budżetami marek
- pozyskiwanie zasobów
- organizacja klienckich programów lojalnościowych
- komunikacja z Sales Forcem obsługującym handel tradycyjny oraz z Sales Forcem obsługującym klientów Cash nad Carry
- współpraca z działami: planowania, marketingu, sprzedaży i finansów
Unilever Polska S.A.
Management Trainee
- prowadzenie projektu Rural Activation, który polegał na stworzeniu długookresowej stategii i narzędzi marketingowych w celu dotarcia do wiejskiego konsumenta z markami Premium
- stworzenie w ramach projektu dodatkowych programów sprzedażowych skierowanych do konsumenta wiejskiego
- jako członek Hellmann's Brand Activation Team: prowadzenie mniejszych projektów marketingowych (komunikacja on-pack, kampania internetowa, analiza rynku i konkurencji w kategorii dressingów)
Unilever Polska S.A.
Praktykantka w Dziale Marketingu
- analiza możliwości rozwoju marek Premium na rynku wiejskim
- analiza konsumenta wiejskiego

Szkolenia i kursy

10.2007 Standardy Sprzedaży
4.2007 Customer Audit
11.2006 Think on Your Feet;
9.2006 Psychologia Reklamy dla Zaawansowanych;
6.2006 Trening Asertywności;
10.2005 Project Management;
8.2005 Promocje Sprzedaży i Programy Motywacyjne;
7.2005 Performance Coaching.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Sport (narciarstwo, fitness), podróże, muzyka, gotowanie, taniec, psychologia.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Extreme
Extreme
Extremalnie
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Kandydaci
Kandydaci
Grupa dla osób aktywnych na rynku pracy. Dla kandydatów, którzy chcą znać realia rynku pracy w Polsce. W grupie można wymienić doświadczenia dotyczące tego jak prezentować się na rozmowach rekrutacyjn
Kuchnie świata
Kuchnie świata
Wszystko na temat kuchni i technik gotowania. Co i gdzie można zjeść. Najsmaczniejsze potrawy i najlepsze restauracje.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
PILNIE POSZUKIWANY PRACOWNIK
PILNIE POSZUKIWANY PRACOWNIK
Grupa stworzona dla osób poszukujących pracy stałej i dodatkowej.
Psychologia
Psychologia
Dla wszystkich ktorzy sa w tej dziedzinie specjalistami lub po prostu interesuja sie tym, czytaja " Charakter", lubia analizowac siebie, innych i zachowania.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)